sillufromIV Postitatud 16. detsember 2011 Jaga Postitatud 16. detsember 2011 Hakkasin laagrite vahetuseks valmistuma, kiskusin stopperplekid maha. Leotasin ja proovisin narrega keerata. Kuna mingit tulemust polnud lootagi, tekkis küsimus: Kas laagrite mutrid on traditsioonilise või vastupidise keermega? Kumb on parem, kumb vasak otsustage ise Peaks välja uurima, enne kui kuskil kummiboksis pneumovõtmega lõgistama hakkan P.S. Fl tagumised laagrid kinnituvad 30mm padruniga keeratava mutriga. Keegi pakkus siin hiljaaegu 36mm. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1735-k-kas-tagarattalaagrite-mutrid-on-parema-v%C3%B5i-vasaku-keermega/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 16. detsember 2011 Jaga Postitatud 16. detsember 2011 (muudetud) 36mm on esimese laagri kinnitusmutter. (320i, ees vent ketas, taga trummel, non-ABS) Traditsiooniline keere, päripäeva keerad kinni, vastupäeva lahti. Mingi väikse narrega pole mõtet küll narrida, ma panin ikka poolemeetrise toru vene padrunivõtmele otsa Enne veendu, et padrun ikka korralikult otsas istub, muidu keerad kandid maha ja asi võtab keerulisema pöörde Muudetud 16. detsember 2011, muutis GTA Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1735-k-kas-tagarattalaagrite-mutrid-on-parema-v%C3%B5i-vasaku-keermega/#findComment-33743 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sillufromIV Postitatud 16. detsember 2011 Autor Jaga Postitatud 16. detsember 2011 Mul on padrun autos, sõidan mõnest kummiboksist läbi ja proovin pneumovõtmega lahti lõgistada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1735-k-kas-tagarattalaagrite-mutrid-on-parema-v%C3%B5i-vasaku-keermega/#findComment-33749 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 17. detsember 2011 Jaga Postitatud 17. detsember 2011 Võimas õhuvõti peab olema, siis on sekunditega lahti, tava kasutuse õhuvõtmetega jäädki täristama. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1735-k-kas-tagarattalaagrite-mutrid-on-parema-v%C3%B5i-vasaku-keermega/#findComment-33767 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Andrus Postitatud 17. detsember 2011 Jaga Postitatud 17. detsember 2011 Vaata tugev padrun ja saba ning pika toruga keerad lahti. Ma panin veel paku igaksjuhuks alla et padrun ennast viltu ei keeraks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1735-k-kas-tagarattalaagrite-mutrid-on-parema-v%C3%B5i-vasaku-keermega/#findComment-33769 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sillufromIV Postitatud 17. detsember 2011 Autor Jaga Postitatud 17. detsember 2011 (muudetud) Täristasingi hommikul tavalise õhkvõtmega. Tulutult. Proovin garaaži juures õhtul pika varrega ka. Esimeste tarvis ostsin juba 36mm padruni ja ülemineku 3/4"-1/2". Ilmselt lõhun mõne padruni ja T-ühenduse ära ka aga see käib asja juurde. Leotan neid mutreid eilsest saati. E21 tagumised sain lahti lehtvõtmega. Kui trumlid maha võtsin olid mutrid paljad päris. Imelik tundus aga see, et rummu otsas pole mutreid ilmastiku eest kaitsmas mingeid kilbikesi. Esimestel on. E21-l olid mäletamistmööda taga ka sellised. Muudetud 17. detsember 2011, muutis sillufromIV Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1735-k-kas-tagarattalaagrite-mutrid-on-parema-v%C3%B5i-vasaku-keermega/#findComment-33773 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 17. detsember 2011 Jaga Postitatud 17. detsember 2011 Kui sa laagrid lõpuks vahetatud saad siis arvuta huvipärast kokku palju sul aega ja muid kulutusi oli kõigele sellele. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1735-k-kas-tagarattalaagrite-mutrid-on-parema-v%C3%B5i-vasaku-keermega/#findComment-33788 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse