Hüppa postitusse

K: Kas tagarattalaagrite mutrid on parema või vasaku keermega?

Postitatud

Hakkasin laagrite vahetuseks valmistuma, kiskusin stopperplekid maha. Leotasin ja proovisin narrega keerata. Kuna mingit tulemust polnud lootagi, tekkis küsimus:

Kas laagrite mutrid on traditsioonilise või vastupidise keermega?

Kumb on parem, kumb vasak otsustage ise :)

Peaks välja uurima, enne kui kuskil kummiboksis pneumovõtmega lõgistama hakkan

P.S.

Fl tagumised laagrid kinnituvad 30mm padruniga keeratava mutriga. Keegi pakkus siin hiljaaegu 36mm.

Esiletõstetud vastused

36mm on esimese laagri kinnitusmutter. (320i, ees vent ketas, taga trummel, non-ABS)

Traditsiooniline keere, päripäeva keerad kinni, vastupäeva lahti. Mingi väikse narrega pole mõtet küll narrida, ma panin ikka poolemeetrise toru vene padrunivõtmele otsa :) Enne veendu, et padrun ikka korralikult otsas istub, muidu keerad kandid maha ja asi võtab keerulisema pöörde ;)

Muudetud , muutis GTA

Vaata tugev padrun ja saba ning pika toruga keerad lahti. Ma panin veel paku igaksjuhuks alla et padrun ennast viltu ei keeraks.

  • Autor

Täristasingi hommikul tavalise õhkvõtmega. Tulutult.

Proovin garaaži juures õhtul pika varrega ka. Esimeste tarvis ostsin juba 36mm padruni ja ülemineku 3/4"-1/2". Ilmselt lõhun mõne padruni ja T-ühenduse ära ka aga see käib asja juurde. Leotan neid mutreid eilsest saati.

E21 tagumised sain lahti lehtvõtmega. Kui trumlid maha võtsin olid mutrid paljad päris.

Imelik tundus aga see, et rummu otsas pole mutreid ilmastiku eest kaitsmas mingeid kilbikesi. Esimestel on. E21-l olid mäletamistmööda taga ka sellised.

Muudetud , muutis sillufromIV

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus