Hüppa postitusse
Postitatud
comment_33673

Tegu siis 1986nda aasta pre-face sedaaniga mootoriks m20b27 90kw. Oli üks paar kuud tagasi motors24 müügis 800 euriga haapsalus. Ostu järgseid pilte pole (kui vana omanik siia sattub ja võimalik, võiks ise panna). Auto värv oli halvas seisus, tagaluugil tiiva augud sees ja värv maas, pindmist roostet oli vähe kui võrrelda palju seda tavaliselt on, ainuke koht mis rooste all kõige rohkem kannatada on saanud oli taga paneel (nagu ikka need nr tulede ümbrused ja sealt edasi, realseid auke läbi polnud veel) . Oli tehtud igast värviparandusi ning väga laiguline nägi välja...eks punase värviga ole ka juba nii et seda tooni kokku saada paras jebla.

Endise omaniku sõnul oli ta 2000km tagasi mootorile suurremondi teinud, vahetanud ära kõik simmerid, tihendid jne. Auto läbisõit 225k hetkeseisul. Vahetasin ise ära kardaani tsentreerimis puksi ja tala. Lähitulevikus tahavad veel kohe tegemis kõik piduriklotsid. Mootor töötab hästi, tiksu pole. Jama on veel tühikäigu pööretega, kui mootor külm siis pöörded 700 peal ja nii kui soojaks läheb tõusevad koos tempiga 1100 peal. Peaks nagu vastu pidi olema aga sellega jõuab veel tegeleda. Peamine oli välimus korda saada, sest muu töötab ning talve soolad oleks asja väga kiiresti halvemaks teinud. Sain auto enda kätte ja lammutasin kohe laiali jälle :D

 

Tundus mõistlik auto ülevärvida.

dpwvnk.jpg


1zwgqk6.jpg


20h9bt4.jpg

Lahti võttes oli näha, et auto ei ole saanud suuri avariisid, esi põll oli täiesti sirge ja ilus, ainuke koht kus kõksu on saanud oli juhi ukse esimene serv. Kas siis oli uks kunagi tagurpidi käinud või keegi sisse tagurdanud.

Autot sai siis nädal aega lihvitud ja krunditud ja lihvitud ja krunditud...  :S

242sk5g.jpg


5wm52s.jpg


20l8uv.jpg

Siis läks auto värvi...kere eraldi ja kõik detailid eraldi.

308b8et.jpg

 


10dv9zb.jpg


wmjtao.jpg


rrnina.jpg

Hakkas siis auto kokku panek...Tänud Jürgenile ja Karlile tehtu eest. Kui auto minu kätte jõudis siis oli ta suhteliselt originaal seisus...panin autole inglid ise ette (tean et paljudele see võibolla ei meeldi) samas vanad tuled jäävad alles...vahetamine võtab realselt 30 min. Tagatuled olid juba ostes lakitud...vast paneb tavalised tagasi kui kuskilt korralikud leian...eks näis kui Hr. Politsei väga pigistama hakkab. Väga mingit tuuningut tegema ei hakka kui just praegused tuled välja jätta.

35jcd9s.jpg


250ruaq.jpg


1qlvzm.jpg


ipo2vk.jpg

Põhjast ka pilte...põhi oli muidu väga puhas ja korralik. Väga üksikud rooste täpid olid, need lihvisin õrnalt üle ja lasin tsingi spreid peale. Ei viitsinud seal väga korralikult midagi tegema hakkata...selle võtan ette järgmine talv.

14cz60p.jpg

18p2dv.jpg

Muudetud , muutis AMe30

  • Vastuseid 85
  • Vaatamisi 15,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Seda uste asja ütlesin kh esimesena kui autot laiali nägin, et käivad konksude otsast naks ära Müügikuulutuses oli ainult 1 hädine pilt esiotsast. (põhjast mitte ühtegi). Omanik ise vist ei teadnud

  • Vahepeal siis sai midagi jälle tehtud   Käspiduri sai korda tehtud, vasakul olid kõik osad puudu ja teisel pool ainult klotsid. Nüüd toimivad korralikult     Veljed said siis korda tehtud. Et

  • Paar pilti siis...pole ammu midagi lisanud. Ilus vaadata või nii...             Ilusat suve jätku!

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_34886

Minu oma on Zinnoberrot, kuid Andry oma on natuke heledam, kuna tema värv sai algselt valitud rooste parandamiseks/alumise osa värvimiseks, s.t eelneva järgi (jah lõpux värvis ta ikka üle :rolleyes: ). Piltide pealt võib see tunduda kergelt oraanz, kuid tegelikult on ikka täiesti punane ja kui autod kõrvuti pole, siis ma ei ütleks, et teine toon on. Pildi pealt tundub nagu meenutaks seda m1 oraanz-punast tooni.

Andry autol on veel palju detaile külge panematta, sest ta ei taha vanu ja koledaid tükke külge panna, kuid küll see peagi valmis saab. Auto ise läigib ülihästi, ning on väga viisakas, nägin seda ise esimest korda täna komplektsena.

P.S viska need kradi toonitud tuled minema :D ma võin enda omadest ühte prooviks anda, näed ise ka et on parem B):D

23wqxcz.jpg

  • Autor
comment_34914

Ma proovisin seda lakki ühest nurgast veits maha lakkuda aga ei saanud hakkama...algul proovisin lahjemate asjatega nagu mingi tehniline piiritus ja bensiin, siis proovisin nitrolahustiga aga mitte midagi ei tulnud maha. Ei julgenud päris atsetooniga teha...see võtab plastiku ju kohe mingi rõvedaks ja matiks, Jõulud, aastavahetus ja nüüd eksami ka kaelas. Aega pole...peaks autoga tegelema aga ei saa!

comment_34947

Miks neid mattiks peaks tegema see lakk seisab ilusti ka ilma selleta peal .Ma võtsin enda omadelt puhta lahustiga maha see plastik ei ole midagi nii nõrguke seal ,atsetoon ehk jah liiga tugev.Nühkima peab tugevamalt ja rohkem maha tuleb ilusti,see peale ka lastud 2või 3 kihina kuskilt hakkab tulema ja nii see läheb .Minul läks pooltundi 2 tule puhastamiseks ja pudel lahustit peaegu.Odavam ikka kui uued tuled osta. :BMW:

comment_34964

No minu teemas need tuled mis seal alguses ostes taga ees on ja teisel lehel need samad tuled nühkisin puhtaks.Sul muidugi on seda päris tõsiselt peale ka pandud et nii tummedad on .Esimesed kihid võib vabalt atsetooniga maha võtta kui nii paksult peal seda.

Muudetud , muutis hiis

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_43765

Autoga peab millalgi tegelema hakkama.

Väljast võib ilus olla aga koliseb ja hooldada vaja asja veel korralikult, 6 kuud ainult sõitnud ka nii et suurt midagi teinud pole.

Saaks selle lõputöö tehtud oleks rahu majas ja aega rohkem!

comment_43786

Võid jh mõne pildi teha küll, auto on kena.

Ei mõelnud mingil juhul lõigatud vedrudega ja lääpasratastega pedemajakat :D ma ei hakka parem ennast jälle ülesse kütma sellega mis ma sellistest arvan. Lihsalt praegu on auto nagu kohe tõsiselt kõrge. Täna kõrvuti ajasime, siis tundub masin palju kitsam.

Hetkel meil koolis selline vinge aeg nagu kevadsemestri eksamisessioon + Andry hakkab meil siin omaaruga lõpetama ka. Sellegipoolest mõned pildid võiksid ikkagi teha .

Ja katsu ikka teist originaalina väljast hoida, ning kuula meid ja politseid ka B)

  • Autor
comment_43796

Peaks vist seda autot originaalina hoidma jah... veljed ja rehvid ka väiksed ning natuke kõrge või upakil näeb auto välja tõesti. Pigem millalgi suuremad ja ägedamad valukad vaatama.

Muudetud , muutis AMe30

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_59141

Pole ammu siia midagi kirjutanud, mõtlesin et teen otsa uuesti lahti. Terve eelmine suvi sai siis autoga sõidetud. Väiksemaid jamasid oli, kuid ei midagi hullu. Vahepeal kadus mootoril jõud ära ja pöörded hakkasid kõikuma...küll räägigti et aju perses ja õhulugeja jne jne aga lõpuks kui olin kõiki varjante proovinud siis tuli välja et kütuse surveregulaator oli läbi. Mis osutus lihtsaks probleemiks.

 

Siis sai ära vahetatud kõik esisilla puksid ja sarniirid. Suve lõpus auto sõitis väga vaikselt ja mõnusalt, ainult esimene parem stabika kont vist hakkab kergelt tunda andma...eks plaanin nüüd selle ennem suve ära teha.

 

Enne talve vahetasin kõik klotsid ära. Esimesed, tagumised ja kässari omad. Ja siis jäi auto talveks sooja kohta seisma, kuigi jah esimeste lumedega veel natuke ikka sõitsin :D

 

Nüüd siis loopisin uuesti sisu välja ja ning lasin seest põhja ja tagant pagassi harjaga korralikult ära. Teada tuntud kohtadesse hakkas juba rooste täppe tulema, kuid läbivat roostet väga ei leidnud.

 

Terve põhi sai siis korralikult puhtakse tehtud ja kahtlasematelt kohtadelt lasin hermeetiku ka maha ning ujutasin kõik epoga üle. Ning mätsisin uuesti hermeetiku peale. Ise olen väga rahul, sest põhi nägi ikka ilus välja!

 

Mul on küll selline tunne, et pre face kered on kuidagi tugevamad või peavad sellele soolale ja jamale kauem vastu...selline mulje on kuidagi jäänud! Aga see on minu arvamus.

 

Veel on siis plaan enne suve lambda ära vahetada, käigukasti simmer, esimese stabika puksid ja kondid. Eestpoolt tagumist silda plaanin ka altpoolt põhja üle käia, järgmine talv plaanin kütusepaagi täielikult maha võtta ja taastada koos uute voolikutega. Siis kohe ka tagumine sild ja siis sealt alt põhi ka üle käia. Kesklukuga on ka mingi jama...millest ma midagi aru ei saa. Ukse nupud on kõik ülemisse asendisse kinni kiilunud, võtsin käsitsi mootorid maha ja need on täiseti kinni, ei liigu edasi-tagasi isegi jõuga...kas võimalik et kõik on kuidagi lühisesse läinud??? ja kinni siis.   Elektrimajandusest ei jaga ise midagi!

 

Muidugi otsin ikka korralike siniseid esimesi istmeid...vahet pole kas sport või tavalised, peaasi et väga korralikud oleks, Olen nõus ka vastavat hinda siis maksma!

 

Tegin telefoniga põhjast paar pilti ka...hermeeriku kohad teen veel epoga korra üle, kui täiesti kuivad on.

 

post-1595-0-10597200-1364763152_thumb.jp

 

post-1595-0-66069200-1364763204_thumb.jp

 

post-1595-0-57589700-1364763257_thumb.jp

 

post-1595-0-44768300-1364763245_thumb.jp

 

post-1595-0-32028400-1364763232_thumb.jp

  • Autor
comment_59145

Pole väga istmemustrite ja värvid ekspert, kuid tegin kunagi ka enda tagaistmest pilti lähedalt. Millegi pärast ma arvan et see on pre iste. Kuida jah, sellise mustriga esiistmete vastu siis oleks huvi....

 

post-1595-0-38425200-1364765259_thumb.jp

 

post-1595-0-13518400-1364765270_thumb.jp

 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.