Hüppa postitusse
Postitatud
comment_112978

Tervitus.

Veeres hoovile siis järjekordne ravimatu haigus E30, järjekorras kaheksas :D

Eestisse jõudnud läbi poola. Kere poolest igati viisakas eksemplar, ukse ja luugiservad ilma roosteta veel, põhi võibolla vajab natuke tähelepanu. Tehniline pool vajab samuti üle käimist. Arvele võtmist takistavad laiad veljed ja katalüsaatori puudumine.

Mootor, nagu M40 ikka, kerge tiksuga. Hetkel ka puterdab madalatel pööretel.

Avastatud vigu veel niipalju, et puhur ei puhunud, mootor oli kinni, spidoplokk oli pime, taustavalguse regulaatoris oli viga.

Pisivigu leiab kindlasti veel, kuid ei midagi ületamatut.

Lisade poolest vaene, nagu R4 ikka, ära tasuks märkida võibolla rohekalt toonitud esimesed küljeklaasid.

Lähiajal mõtetest, plaanidest ja arengutest pikemalt :)

 

 

87949029.jpg

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 232
  • Vaatamisi 19,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Esisillaga selleks korraks ühel pool ja võib asju jälle auto külge tagasi keerama hakata Päris kõik liikuvad osad vahetusse ei läinud, kuna on veel korras. Neid vahetab jooksvalt vastavalt vajadusele

  • Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitad

  • Kuhu seinale see rist tõmmata tuleks, M40 kapoti all ja ei visatagi välja, saab tehnohoolet ja uued rihmad hoopis

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_128909

Ma proovisin originaale taastada, aga rooste oli liiga suure tüki vajalikust reflektorist, ühel tulel ka tulesisesest klemmide kinnitusest ampsanud. Panin nad siiski tööle. Peale seda ostsin need hiinakad, istusid kui valatult, midagi viilida sättida ei olnud vaja ja valgustavad hästi. Lähevad neil plastklaasid kunagi läbi, saan originaalide klaasist klaasid ette liimida.

Tule enda kooste kvaliteet täiesti hiinakale omane, ehk vaevu 3+ venitab välja. :)

comment_128914
7 tundi tagasi, Max. ütles:

Kas hiina vs hiina udukal on mingi vahe ka?

Mõni müüb siin Eestiski 3 kordse hinnaga hiina udukaid.

 

Mina tellisin endale ebayst udukad. Välimuse järgi samad aga ette need küll kuidagi ei sobinud. Ilma tihendita mahtusid napilt sinna auku ehk siis jah hiinakal ja hiinakal on vahe ikka sees

  • Autor
comment_128934

Mahtumise koha pealt nii palju et lõikasin tuulekanali poolset laiemat tihendi osa kipsikaga maha, siis mahtusid auku. Ideaalis peaks vb siit sealt sättima aga eks see põll ole ka juba natuke kiivas ja aja jooksul kõveraks aetud, natuke võib ka selle süüks ajada. Kvaliteedis muidugi originaaliga võrrelda ei saa. Polnud neil näiteks tihendeidki pirnikaante vahel, kuumaga jäi tagant üks kaane immitatsioon kohe pihku, mis oli sinna peale liimitud ja tuli kuumaga lahti. Õnneks kaane all auku polnud, niiet savi kui ära kaob. Parema uduka pistik oli ka nagu peegelpildis võrreldes autopoolse pistikuga, lõikasin udukal selle nurga ära et pistik auku sobiks. Ka ei ole neil ühtegi kirja ega märgistust klaasi peal. Samahästi ei tohiks need ees ollagi 😀 Aga nagu iidne hiina vanasõnagi ütleb: saad selle mille eest maksad vms 😀 Ma olen rahul, peale vaadates on viisakad ja selle raha eest tulesid küll 😄

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_129193

Tervist. Täna tekkis korralik vile kapoti alla. Enne seda käivitus ka korra pikemalt. See vilistav heli tuleb nagu kütuserõhu regulaatorist. Käib peaaegu mootori häälest üle. Vaakumvoolikut eemaldades mootori töös mingeid muutusi ei täheldanud. Kergelt lonkab tühikäigul nagu ennegi. Seisma  jättes ja natukese aja pärast käivitades oli kõik vaikne. Gaasi andes hakkab jälle ühtlaselt vilisema. On kellegil äkki sama asja juhtunud? 😀

Muudetud , muutis Eff

  • Autor
comment_129199

Vahetasin kütuserõhu regulaatori ära ja kui auto soojaks läks siis oli vilin tagasi üks hetk 😂 Lõpuks leidsin vea ka. Alumine sisselaskekollektori tihend imes eest otsast, täpselt regulaatori juurest, vilinal lisaõhku mootorisse 😅

  • 7 kuud hiljem...
  • Autor
comment_133719

Tervist rullijad. Pole siia ammu enam midagi kirjutanud. Väga palju midagi juhtunud ka pole selle ajaga. Auto sõidab edukalt, nipet-näpet on teha olnud.

Mingi aeg tuli diffrisse mingi kärin sisse. sai uus muretsetud, küll teise ülekandega, tuli 318i automaadi alt ja ülekanne 4.45 mis tõstis maanteel pöördeid 500 võrra, uus õli läks sisse ja sõit jätkus. Vanal diffril oli satelliitide võlli dift murdunud ja see võll nihkus vastu taldrikut. Ülevaatuse ajaks sai katalüsaator uuesti alla keevitatud ja keskele korralik flants vahele keevitatud, et mingeid lekkeid kuskil poleks. Lamda andur andis ka vahepeal saba, sai vahepeal ilma sõidetud, millega kaasnes veidi suurem kütusekulu. Nüüd korralik Boschi lamda koos juhtme ja pistikuga all ja keskmine kütusekulu isegi selle aeglasema diffriga 7,5-8 liitri vahel. Sai ülevaatusel käidud, gaasid paigas ilusti, tuled-viled, pidurid ja sillad eeskujulikud, välja arvatud ees 3 sarniiri, milledel oli kerge lõtk sees ja määrati korduvülevaatus. Teised õõtsad olid kodus võtta, lasin kõik 4 uut lemförderi sarniiri sisse pressida, vahetasin õõtsad ära ja nüüd ülevaatusega ka kõik korras. Viimase asjana häiris natuke mingi vaikne inisev heli käigukastis. Teine kast sai puhtaks küüritud, simmerid vahetatud ja läks vahetusse. Juhtlaager tuli ka ära vahetada väntvõlli sees, kuna uuemal kastil võll 15 mm vana 12 mm asemel. Laagri sai kätte saia, poldi ja haamriga :D Uus õli läks sisse ja kast alla, aga endiselt miski vaikne inin kastis on just esimeste käikudega. võibolla see iseäralik neile, ma ka ei tea. Mootoriõli on ka vahetatud iga 10 tuhande km tagant ja rohkem nagu polegi midagi toimunud.

Nüüdseks auto eestis varsti 3 aastat olnud ja läbinud siin selle ajaga 25000 kilomeetrit, alguses oli jamasid rohkem, küll see mootor puterdas ja tehniline pool oli suht käest.

Jutu juurde mõni pilt ka mis arvutis leidub 🙂20190416_202406.jpg.3f5cac73fa9945db79b5913afad7f06b.jpg20190817_122254.jpg.a876a1c62861294588e7d1bbc9d7f97d.jpg20190817_122712.jpg.dce890593642a36847e7db830c84c27c.jpg20190608_144934.jpg.276e6824e738f3302a5a283508fe41c7.jpg20190608_144949.jpg.6212f802793cdebd51cc4cf9e5c465e8.jpg20190803_213315.jpg.834def4621b9b4fe43b8975e00aed2d7.jpg20190803_213337.jpg.13276045dbb02ed7a597a15271fea2bf.jpg

 

  • 5 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.