Hüppa postitusse

325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK

Postitatud
comment_112299

Kindlasti paljudele tuttavad autod ja nii mõnestki miskit kuuldud ja külapeal nähtud.

Suurest igavusest võiks ju foorumisse mõned huvitavad autod juurde tuua.

 

325ix  - kupee, manu, talv. Rohkemat polegi vaja öelda. Minu käes see auto olnud nüüd vist aasta jagu. Hetkel valmistume talveks. Tuleb natuke kere eest hoolt kanda, käiguhoovastik korda teha, vedelikud vahetada, ülevaatusel käia ja saab talve nautida. IMG_4750[1].JPG

 

 

323 - pre,kupee... ka siit varasemalt läbi käinud masin, mis igasugust elu näinud. Ilmselt läbinud kerevahetuse, aga üldjoontes hästi säilinud. Talveks peidan garaaži ära ja ei tea, millal see auto uuesti päikesevalgust näeb. Konserveerime ära ja las ootab kõikide teiste autode kõrvalt oma aega.IMG_5304[1].JPG

 

 

 

318 turbo, sedaan - Selle auto saaga on ka olnud märkimisväärne. Kunagi oli päris äge turbokas http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5824&sid=37ad5eaefca8013c8913444bc531a9c4

Minu kätte jõudis see auto keredoonorina. Olin sebinud omale ühe avariilise kupee tehnika ja seal see oma koha leidis. Eks kunagi räägin sellest autost pikemalt.

Praegu ootab kas 1.8 mootori kokku panemist uue turboga või tuleb sinna hoopis v8 ühe väikese fööniga. IMG_3070[1].JPG

IMG_3148[1].JPG

IMG_3894[1].JPG

 

 

 

323 baur - Kert kindlasti teab seda autot. Tema selle kunagi Soomest Eesti tõi. Mina ostsin selle temalt, sõitsin natuke ja müüsin edasi. Siiani ei tea miks. Siis rändas auto aasta aega ringi ja ostsin selle tagasi. Tegelikult on autol 2 vin koodi ja Soome ümberehituse dokumendid,mis andsid autole mudelinimetuse 316 kupee. Maanteeameti päring on mul tehtud, 323 tehnika olemas ja peaks vahele viskama. Siis tuleb autoga United Motorsit külastada, et nad kinnitaks, et originaal Vin kood ja tehnika kuulub siiski 323 baurile ja nii ma ta ka arvele saaksin.

Sisu originaal recarod ja muud nagu polegi. Uus katuseriie ka ammu tellitud ja ootab paigaldamist.

IMG_3954[1].JPG

 

Muudetud , muutis JaanisK

  • Vastuseid 81
  • Vaatamisi 11,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • 316 projekt hakkab varsti lõpule jõudma. Mootor sai toodud märtsi alguses. Tööpäevi on kokku kulunud 10, et mootor vahele saaks ja kôik muud vajalikud komponendid külge.    Tiltoni sidur ei

  • Värvimisega nüüdseks ühel pool. Läks kauem, kui eeldasin, aga sellistes tingimustes ja selliste vahenditega võiks anda hindeks 4- Tundub hall, aga ju see iphone mingi trikk. Tegelikult ikka cirru

  • Oli 1 vaba päev ja sai 316-te veits nokitud.  Kapotialune hakkab juba looma. Veel mootoriõli jahutus paika panna, turbo õlituse tagasivool teha, paisupaak paika ja saab vedelikud sisse valada. Ja muid

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_117708

Väändenumbrid pole jah midagi erilist. Polnud ka erilist ootust selles osas. Jõudu oleks saanud veel keerata nii rõhu kui pöörde arvelt, aga 430kw mootorist oli päris ulme juba. 

Igapäevaseks kulgemiseks täitsa hea ilmselt. Ühe testsõidu olen saanud teha. Kuna ratas käis kogu aeg ringi, siis mingit emotsiooni ei tekitanud. Pidurid ilma võimendita peaaegu null. Lükka iste siinidelt maha ja rool puruks, et pedali põhja jõuaks suruda. 3-s käik lõpuni on ainult "rolling burn". Rohkem ilma piduriteta sõita ei julge. 

 

Kahe nädala pärast saan uuesti auto kallale. Siis proovin pidurid ära teha. Kasti keevitusse saata ja rohkem nagu polegi.

 

Üks anomaalia on ka. Hetkel veel lahendust leidnud pole. 1JZ GTE on kahe nukaanduriga. Kasutan tagumist andurit, käivituseks nuka kraad 7. Alates 6500-st päärdest kaob nn "second trigger" ära. Algselt loeb vända pealt ja hiljem nuka pealt, aga seda ei suuda lugeda.  Nende mootorite piir on 7500 pööret, aga andur ei luba rohkem. 

Et mootor käiks kuni piirajani on nüüd ajust anduri tundlikkust peale keeratud.  Et saaks üldse käivitada, tuleb maha keerata. Siis aga pöörete piiraja 6000 peal. 

Nukaandur ei loe käivitusel mootoripööret, kui see on alla 400. Kas mingi ägedam ja kiirem starter või siis on ms3+ms3x mingi muu lahendus selleks olemas?

 

Soonikx-ile: Mul samamoodi driftikal oli vähem jõudu ja rohkem väänet ja seda 1,3 bar juures. Uue mootoriga natuke ulmeplaanid jõunumbrite osas. Vaatan, mis sealt välja koorub, aga mootorist tahaks neljakohalist numbrit hp osas. Precision 7675 on whp osas võimeline 1000hp tootma. 2200cc pihusti,  e85ga ja sepissisuga peaks olema reaalne. 

 

 

 

 

 

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_118223

JZ30 on peaaegu koos ja sai ka esimesed sôidud tànaval tehtud. Môned háirivad pisidetailid veel ringi teha ja siis on tôsine sleeper. 

 

4jas kàik ja fullboost selga tuleb, siis liigub ikka mehiselt edasi. Isegi üllatusin. Diffri ülekanne sai 3.25 ja LSD

 

Pidurid sain ka sôbra abiga toimima. Tuleb vàlja, et Nissanil sx-il on hea vàike sidurivôim ja pidurisilinder, mille omavahel paari panin. 

 

Jahutusega on ka kerged probleemid. Eraldi paisupaagiga ei saa korralikult ôhku vàlja. Japs tahab saada radikat, millel paisupaak kohe küljes. Vaatan, ehk leian mingi hea lahenduse. Hetkel direnza tàisaluradikas e36 m3. Tava e36 aluradikas sobiks ka hàsti. 

 

Proovin need pisiasjad miilivôistluseks valmis saada.

 

IMG_7098.JPG.e72ef3c5c56246a6777c0d9a8ea49539.JPGIMG_7058.JPG.f9fe1685ed1a9a7eb96d7f301494dd6e.JPG

  • Autor
comment_118277

Tundub, et leidsin asjale lahenduse. Olin elektrivendi juhtmed tagurpidi ühendanud ja tõmbas mootori poolt sooja hoopis. 

Muidu kasutan v8 paisupaaki ja see ilusasti kõige kõrgemas kohas. 

Lihtsalt 1jz konkreetset jahutuse skeemi pole leidnud. Igaüks teeb erinevalt lisajahutuse avasid pimedaks või ühendavad neid omavahel kokku. 

 

 

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_118309

Elektrivendi jama oli suht keeruline avastada ka. See mul jahutusradika ja intercooleri vahel peidus. 

 

Ja jàlle tuleb väike remont teha.  Tômbasin kàigu alla ja niikui fullboost tuli, lôi sisselaske puruks. Lasen natuke paremini keevitada, kui seda Hiinas tehtud oli. 

 

 

IMG_7110.JPG

IMG_7117.JPG

IMG_7122.JPG

IMG_7123.JPG

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.