Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25530

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 113tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_85328

Plokikaant peaks ikka saama vahetada omavahel, kui just klapi tõus nii ropp pole et vastu kolbi käib ?  :huh:

 

Kolbide kõrgused võivad erineda küll. Muidugi see ei oma tähtsust, sest M20b20 mootori juures on tuunimise seisukohalt kõik peale kepsude prügi

  • 4 kuud hiljem...
comment_91605

Süda läheb soojaks :D

 

post-499-0-37211900-1426879031_thumb.jpg

post-499-0-96516700-1426879072_thumb.jpg

post-499-0-15943800-1426879080_thumb.jpg

 

Tegelt kogub masin veel tolmu, põhjuseid on mitmeid: eluaseme ehitamine, ajanappus ja üks suur põhjus on ka mu teine hobi,

millega sai alles selle talve algul tegelema hakatud ja kulges väga edukalt ;)

post-499-0-86018800-1426879287_thumb.jpg

Keda huvitab siin juttu ja põnevaid videosid: http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=214713

Aga ikka sai rullikal ka mootor ära ostetud ja tahaks ca paari kuu jooksul sõitma saada.

post-499-0-70726900-1426879561_thumb.jpg

 Kuna on sellised ajad nagu on siis on mootoriga plaan selline, et tuleb org, m20b25, kõik uued saaled, paksem kaane tihend(2,05mm), mõned tihendid ja ARP kaane tikkpoldid.

Eks tegema hakkan siis kirjutan kõik siia ülesse.

Tulevikus, kui omal jõudu ja viitsimist on siis tahaks ikka m50 moto peale üle ära minna, sellepärast ka vast tuleb hetkel selline nö säästu mootor :D

comment_91706

Mootori võtsin juppideks ja midagi head pole, tegelt päris halvad lood, tundub et väga suure läbisõiduga  Juba näpuga ja silmaga katsudes vaatates suured kulumis jäljed :mellow:

Eks vaatab mis saab.

Selle ala mees küll pole aga  üritan teha oma elu esimese mootori nullist peal ise :P muidugi lihvimised ja sellised asjad jäävad ikka spets vendadele.

Seega sai alustuseks mootori jaoks pukk ehitatud, töö juurest rauda, vähe lõikamist. Sõber on keevitaja ja säristas kokku kaa, suured tänud talle :beer:


Veidi puhastatud
post-499-0-07807200-1427048655_thumb.jpg
comment_91744

Võin pakkuda 75€ eest m20 2.5 mootori ploki ilma kaaneta ainult. Peal oli 731 lõpuga kaas. Mootor tegelt oli komplektne, sai kaas maha võetud kuid kahjuks ei läinud see kasutusse. Kaas ka taastatud ja lihvitud kui kellegil vaja.

Väidetavalt 60k km tagasi sai saalede jms vahetuse Kuid sisse ei ole piilunud.

comment_91806

Võin pakkuda 75€ eest m20 2.5 mootori ploki ilma kaaneta ainult. Peal oli 731 lõpuga kaas. Mootor tegelt oli komplektne, sai kaas maha võetud kuid kahjuks ei läinud see kasutusse. Kaas ka taastatud ja lihvitud kui kellegil vaja.

Väidetavalt 60k km tagasi sai saalede jms vahetuse Kuid sisse ei ole piilunud.

ps!

comment_92155

Nüüd siis asjad nii, et sai  Patriku käest mootor ära ostetud, nii uskumatu kui see ka pole siis tõesti mootor on seest nagu uus, nüüd ka väljas ;) 

Kaane võtsin maha, pinnad puhastatud, plokk puhastatud, värvitud jne. Erinevate asjade puhastamise ja värvimise peale kulus terve päev :D

Läbisõit 150000km
100000peal tehtud plokikaane vahetus uue komplektse originaalkaane vastu

 

 

Eelmine ostetud mootor jääb paremaid aegu ootama :D 


Vot

post-499-0-81109200-1427653044_thumb.jpg

post-499-0-92730500-1427653085_thumb.jpg

post-499-0-51348100-1427653117_thumb.jpg

post-499-0-62969000-1427653141_thumb.jpg

post-499-0-62734500-1427653163_thumb.jpg

comment_92708

Mõned pildid.

Sisse-ja väljalase pole küljes sest sai sinna uued tihendid tellitud, ka klapikambri kaanele- jõuavad homme.

Turbo tagasivool tuleb ka nüüd korralik.

 

post-499-0-54305900-1428428850_thumb.jpg

post-499-0-29587900-1428428925_thumb.jpg

 

Klambrid sumpa jaoks olemas, peab veel ostma ka mõned põlved ja mingi ovaalse reso, hetkel on ümarik, keskel.

3"

post-499-0-16000000-1428429052_thumb.jpg

 

Rullikal ise sai siis terve nina peaaegu puhtaks kakutud, plaan kapotialune ilusti ära värvida.

post-499-0-87550600-1428429224_thumb.jpg

post-499-0-08526800-1428429267_thumb.jpg

post-499-0-33090600-1428429294_thumb.jpg

 

Kui mootoriruum korda saab ja mootor ilusti vahele, siis tegeleb vähekene ka välimusega, kui jõuab siis peab ka kere vähe alt keevitama ;)

 

 

  • 3 nädalat hiljem...
comment_93425

Mul on siis nii, et kõik jutud on liivapritsitud ja pulbervärvitud.

Kapotialune on ettevamistatud, ära ostsin ka epokrundi ja värvi.

Kapotialt tuleb läikiv ja cooleritorustik, sisselase, kambrikaan ja strutbar tulevad mattmustad.

Mootor ka nagu valmis peale tõstmiseks ;)

Ei kiirusta kuid mai lõpuks peaks sõitma.


Nii

post-499-0-44931700-1429798355_thumb.jpg

  • 4 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.