Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26459

Panen siis enda auto ka üles. Masin valmistatud 1988 aastal ja ostetud Hollandist. Mudel 316i ja mootor 1.8 75kw M10. 16"speedline valuveljed ja sportvedrud eelmise omaniku poolt pandud. Taga veel veokonks. Liigub väga hästi. Sõitnud 210.000 km.

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/P7070110.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050080.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050078.JPG

Mõned pildid siis

  • Vastuseid 192
  • Vaatamisi 33,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tere jälle! Vastuseks eelpool räägitule - jõudu tarvis, auto liigub täitsa nobedalt. Pea aasta on mööda tiksunud viimasest sissekandest. Sügisel, talvel ja kevadel valitses vaikus. Auto veetis e

  • Tere jälle! Auto on vast oma poolteist kuud garaažis talveunes olnud. Suvel sai mitmed tuhanded kilomeetrid juurde mõõdetud. Möödus suhtkoht murevabalt. Tahtsin esimese soolani ära sõita, aga bemm p

  • Viimasest postitusest on möödunud umbes 9 kuud. Suvel tuli sõite tuhandete kilomeetrite jagu, mille hulka kuulusid ka otsad Salacgrivasse ning Riiga. Augusti lõpuks sai M10-mootoriga lugulaul mõneks a

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_11781

Tagumised koopaääred uue värvi all, rattakoopad seest mastiksiga üle käidud, põhi altpoolt üle käidud, esipõllel uus värv, esitiivad uue originaaltooni all, salong koos enam-vähem, armatuurivalgust täiendatud :) . Vaja veel ukseääred värvida, siit-sealt mujalt kah. Igatahes nädalavahetus läks asja ette. Pilte panen kah millalgi, praegu mõni neist näituseks:

http://fotoalbum.ee/photos/Henrik15/76619883

  • Autor
comment_11770

15 tolli, täpseid rehvimõõte ausalt öeldes ei oska peast öelda. Õhtul saan järgi vaadata, ma just soetasin need. Mulle igatahes meeldivad, veidi vaja värviparandusi teha ja ehk äärest poleerida, siis peaks kena jääma.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11486

Paar päeva tagasi lõpetas tahhomeeter töötamise. Kõik muud näidikud töötavad, kuid tahhokas on vait. Ma ei tea, mitmes kellaplokk see mul juba on :P , varem olen terve ploki vahetanud, kui jamad olnud, kuid selle tahhomeetri peaks vist ikkagi tööle tagasi saama? Kaitse on terve, kuna bensunäidik ja temp.näidik ju töötavad, tagant on pistikud ja ühendused korras. Kas tõesti võib asi olla kellaploki patareis, mul seisis masin vahepeal 4-5 päeva garaazis ja pärast seda avastasingi vea. Nii ruttu ei tohiks küll patareiga midagi juhtuda? Jooted on ka terved minu teada. Äkki keegi oskab veel pakkuda midagi? Kui asjast lihtsalt lahti ei saa, siis tõmban näidikuploki lahti ja ehk näeb, kas on midagi tõsisemat juhtunud :roll:

comment_11474
Mul ka vahest teeb vigureid tahhomeeter :roll: Kui päris pikalt sõita siis hakkab seier hüppama, ma ei mõista?

Mul sama jama ,et tahhokas tõmbleb. Tekkis selline jama pärast seda ,kui pluss klemm läks keresse ja hakkasgi tõmblema :roll: Mul just vastupidi ,et kui pikalt sõita siis aju "harjub" vist ära ja lõpetab on hüplemise. Kui aga aku klemm maha võtta 5 minutiks ,siis jälle tõmbleb, mingi error.

  • Autor
comment_11454

Tahhomeetril ikka error, pole vahepeal tegelenud. Küll aga tegime autoga maale väikse sõidu ja teepeal tulid mõned pildid, kus autol küljes kodus värvitud esitiivad, uuenduse saanud esipõll ja samuti sai kere veidike poleeritud.

img4739an.th.jpg

img4674.th.jpg

img4668e.th.jpg

img4706u.th.jpg

Tänud Mariole, kes aitas pilte siia kuidagi toppida :P

  • Autor
comment_11436

Võiks muidugi, kuid mul veel aega on. Lõpetasin autokooli eelmisel nädalal ja sel nädalal lähen ARK'i, täisload saan kätte detsembris ja sinnamaani ise ringi ei sõida, praegu pean leppima vaid auto korrastamisega. Vot mis välja tuleb :)

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10973

Uus näidikuplokk olemas. Talveks auto põhimõtteliselt seisma ja tööd jagub alati :) Ukseääred vajavad kindlasti kohendamist. Üks mure siiski on. Mul on autol umbes neljas või viies näidikuplokk ja mitte ühelgi neist pole kunagi tahhomeetrialune bensukuluseier töötanud. Enamustel on see tuimalt nullis seisnud, ühel plokil jooksis pidevalt 20l peale, kui gaasi andsid, kuid mujale ta ei näidanud. Viimati saadud plokil käib seier isegi teatud sujuvusega, kuid tihti tõmbab end asjatult kohal seistes 20l peale ja vahel jällegi ei reageeri õigesti(või ei reageeri üldse). Ehk keegi annaks abi, et miks ta niimoodi valesti tõmbleb ?

Ette tänades,

Henrik

  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_8743

Kaevan teemat veidi ülespoole, kevad koputab uksele vaikselt :) . Talv on rahulikult kulgenud, veidike olen sõitnud ka, kuid mitte igapäevaselt. Tasapisi peab hakkama tegutsema, ülevaatus lõpeb sel kuul. Probleeme on ka ikka tekkind, ilma ju ei saa :) Nimelt ustav M10 mootor teeb viimasel ajal igasugu trikke. Täna tegin väikse tiiru ja selgus, et tihti, kui gaasi anda, hakkab mootor pooma, järsult kiirendades ei anna nii hullult tunda, aga siiski. Samuti on mootoritöö sageli ebaühtlane, esineb puterdamist. Summuti käib vastu tagapõlle ja kolistab päris vastikult. Summuti on üldse veidi kutu juba, peaks uue asemele vaatama. Mootori koha pealt ei oska ise midagi täpselt öelda. Teen enne kevadise hoolduse ära, siis vaatab, kas saab asjad joonde või mitte.

Kindlasti on lähiajal plaanis : Bensu-,õhu,-õlifilter, küünlad, õli, käigukastiõli, diferentsiaaliõli, käigukasti puksid vahetada. Hea oleks, kui saaks korraliku summuti kah, samuti hankisin võimuga roolilati, kuid pean veel uurima, et mida sinna juurde on vaja, et asi tööle saada, selle koha pealt võivad teadjamad ka infot jagada. Mul hetkel ainult võimuga latt, muud nodi pole.

Kõige korralikum summa peaks minema uutele suverehvidele, vanad hakkavad pensionile minema. Ja eks muud tilu-lilu veel teha, nt. talvel haihtus eest üks udutule asemele käiv kate. Ehk lisan mõne talvisema pildi ka varsti.

comment_8738

m10´le roolivõimu paigaldamiseks on vaja ka m10´le omast pumpa, pumbakronsat, ja kolmesoonelist väntvõlli rihmaseibi. E30 pealt neid asju eriti tihti ei leia, pigem e28´te pealt (www.e21.ee). Rihmaseibi saad minult kui vaja, ülejäänud asjad juba kõige kaduva teed läinud.

Nõmme vahel päris tihti näinud seda masinat, imho võiks esipõllelisa musta värvi olla siis oleks väga viis :wink:.

Puterdamise asjus vaata jagaja kriitilise pilguga üle, ning rootori asend (rootor kipub võlli pealt lahti murduma).

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_8020

Poes väiksed tiirud tehtud, tõin mootoriõli, õlifiltri, küünlad ja bensiinifiltri. Täna jõudsin nii kaugele, et uued küünlad peal ja vana õli väljas, olude sunnil ei saanud rohkem teha. Minu jaoks esimene kord sellel autol õli vahetada, varem on alati teenindustes kiirelt tehtud, aga hetkel vaba aega ka jalaga segada :) Homme hommikul uue hooga, poest müüdi kogemata vale õlifilter kah, ma ise ei osanud peast vahet teha, tuleb jälle edasi-tagasi tõmblemist veits. Tagatuledelt võtsin toonlaki ka maha, näeb täitsa auto moodi välja.

  • Autor
comment_7980

Uus õli sees, bensufilter on vahetatud. Proovitiir ka tehtud, koha peal kuulates on täitsa hea, aga sõites hakkas mootor vahel "pooma", asi võib olla uutes küünaldes. Igatahes, see pole hetkel nii oluline. Garaa¾i bensufiltrit vahetama minnes jäi tee peale ette rattakoobastel ja ustel lõbutsev rooste, seekord jäi lõbu lühikeseks, üks pildike kah, hetkel veel krundi all.

img6933.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.