Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26459

Panen siis enda auto ka üles. Masin valmistatud 1988 aastal ja ostetud Hollandist. Mudel 316i ja mootor 1.8 75kw M10. 16"speedline valuveljed ja sportvedrud eelmise omaniku poolt pandud. Taga veel veokonks. Liigub väga hästi. Sõitnud 210.000 km.

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/P7070110.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050080.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050078.JPG

Mõned pildid siis

  • Vastuseid 192
  • Vaatamisi 33,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tere jälle! Vastuseks eelpool räägitule - jõudu tarvis, auto liigub täitsa nobedalt. Pea aasta on mööda tiksunud viimasest sissekandest. Sügisel, talvel ja kevadel valitses vaikus. Auto veetis e

  • Tere jälle! Auto on vast oma poolteist kuud garaažis talveunes olnud. Suvel sai mitmed tuhanded kilomeetrid juurde mõõdetud. Möödus suhtkoht murevabalt. Tahtsin esimese soolani ära sõita, aga bemm p

  • Viimasest postitusest on möödunud umbes 9 kuud. Suvel tuli sõite tuhandete kilomeetrite jagu, mille hulka kuulusid ka otsad Salacgrivasse ning Riiga. Augusti lõpuks sai M10-mootoriga lugulaul mõneks a

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_18341

Suvel ei toimunud siiamaani selle autoga eriti midagi, kuna olin pikalt reisimas, tegin väiksemat tööd ja niisama puhkasin :) Igatahes suve algul sai ülevaatus probleemideta tehtud, mainiti, et üks tagumine amort on üsna väsind, mis tähendab, et millalgi lähevad alla uued tagumised amordid. Paar päeva tagasi sai alustatud väikest viisi keretöödega ehk siis roostekohtade likvideerimisega. Tänaseks hommikuks sai üks esitiib altpoolt värvitud, juhiuks sai iluravi ning tagapõll ja esipõll on uue värvi all. Millalgi peaks mingi pildi ka ehk tegema. Mingi aeg peaks sildu minema kontrollima ja rattaid tasakaalustama, praegu kiirelt sõites tekib rooli vibreering :? Ja hiljuti avastasin, et mootor ajab õli välja. Pole kanali peal veel täpselt uurind, ei tea, kas karter lekib või kuskil midagi muud mäda, aga garaa¾põrandal oli ikka üsna mõnus õliloik. Praegu augustis-septembris üritaks veel paar roostekohta kerelt eemaldada ning avastasin veel mõne koha, mis keevitust vajaks. Põhja puhastan ka ära, lasen mastiksiga üle ja siis hetkel midagi suuremat vist ette ei võta.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_17111

Heh, täna sai auto taas uue plokitihendi, ühe väntvõlli simmeri, otsatihendi. Õli enam ei leki, mootor tiksub hästi ja vaikselt, ühe asja tahaks salongis korda ajada, mis laiskusest on tükkaega tegemata olnud. Nimelt armatuurislauas on ilma valguseta jäänud spidomeeter ning veel paar näidikut. Küsin igaks juhuks, et mismoodi kelladeplokki armatuurist kergelt ja tervelt kätte saab, peab pirne vahetama :) Pole varem võtnud ja jõuga ei taha kakkuda(kas tuleb mingeid plastikuid jne. ülevalt-altpoolt enne äravõtmist eemaldada jne.)

Käisin ka Laitse rallipargis veidi kätt proovimas ning üle pika aja mõni pildike kah :D

Enne rada : http://img193.imageshack.us/i/p8310151.jpg/

Rajal: http://img190.imageshack.us/i/p8310166.jpg/

Ja pärast :)http://img190.imageshack.us/i/p8310175.jpg/

comment_17109

Spidoplokki mugavamaks eemaldamiseks võta rool maha siis armatuuri küljes spidoploki all on isuke plastik mis tuleb ära võtta ja selle all oli vist 2 v 3 kruvi ja ülevalpool armatuurlaua küljes oli kah 2 v 3 kruvi ja saadki kätte. :wink:

Ja päris kenake on kah teine. :wink:

  • Autor
comment_17106

Tänud, eks välimus vajab üldjoontes siit ja sealt ikka tegemist... Mõne roostetäpi leiab, kuid muidu olen enam-vähem üritanud kere roostest puhtana hoida :) Talv tulekul, siis külma ilmaga soojemas garaa¾is plaanin kere veidi lammutada ning väikest uuenduskuuri nõrgematele kohtadele teha.

Igatahes lähipäevil loodetavasti proovin kellaploki küljest võtta ning uue valguse sisse panna :wink: .

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_16662

Nädalavahetuse peale sai kokku garaa¾is umbes 13 tundi oldud, esiistmete tagant on augud nüüdseks kinni keevitatud, samuti taga rattakoopas olev auk on korras praeguseks. Veel sai korrosiooniõliga ukseääri töödeldud, auto puhtaks pestud :) Auto põhja puhastasime ära, peal on uus mastiksikiht. Igatahes palju probleeme sai likvideeritud, aga üks nõme mure tekkis jälle juurde. Nüüd nädalavahetusel sai autot korduvalt käivitatud, sõidetud, mingit jama polnud. Eile õhtul ajasin auto garaa¾ist välja, käivitus hästi, pesin ära, pärast pesu läks ka laitmatult tööle, kuid pärast pooletunnist garaa¾is seismist/kuivamist enam ei käivitunud. Esimene kahtlust oli selles, et ehk oli bensiin paagis lõpukorral, kuid panin 5 liitrit kohe juurde.Starter veab mootorit ringi, bensupump töötab, võtsin täna õhtul poole bensuvooliku mootori juurest lahti, andsin starterit, pritsis korralikult peale. Väga imelik on see, et säde on kadunud :? . Võtsin küünlajuhtme maha, proovisin, aga sädet absoluutselt pole, enne sai küünal puhtaks muidugi tehtud. Tuttav kontrollis testriga voolud samuti üle, jagaja on korras, niiske pole, süütepool peaks samuti terve olema, aku on korras, kaitsmekarbis on kõik terve, aga sädet pole. Ise ei oskagi siinkohal koheselt midagi teha, et võibolla mõni targem annab nõu või oskab midagi asja kohta öelda :)

Ette tänades

  • Autor
comment_16650
Ilus valge... esipõlle alumist liistu ei tahaks mustaks värvida?

Tänud, esipõlle liistu värvisin ma ise paar aastat tagasi just valgeks, arvasin, et on ilusam kuidagi, aga nüüd olen mõelnud, et tegelikult andis must hea kontrasti. Maitse asi muidugi, võibolla millalgi värvin jälle mustaks (plaanis on üldse mõned pleekinud liistud uuesti musta värviga üle käia), eks näis :wink:

  • Autor
comment_16649

Ah jah, põllelisa tõesti nipukatega kinni, see on täiesti ajutine lahendus :oops: , kuna isa suutis mul vastu mingit kõrgemat äärt esistangega sõita ja liist tuli lahti ja kinnitustest polnud erilist enam alles. Eks neid pisemaid iluvigu on parasjagu veel siin-seal, mis kohendamist vajavad.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_16424

Jess, auto jälle sõidus :) Säde oli puudu ikkagi süütepooli tõttu, nagu paljud pakkusid ka siin foorumis. Süütepoolis vist midagi tõsist ei olnud, võtsin paar mutrit lahti, kohendasin veits ja keerasin tugevamalt kinni, kõik juhtmed süütepoolist jagajani ja jagajast küünaldeni käisin üle, jagajaklemme puhastasin ja läks pärast seda kohe tööle, samuti on kellaga näidikuploki asemel nüüd tahhomeetriga näidikuplokk, kõik pirnid (v.a. vasaku suunatule pirn armatuuris) töötavad, tahhokas kah töötab, salongipõrand keevitatud ja viimistletud, homme vast aega kõik enam-vähem kokku laduda, talverattad peaks loodetavasti millalgi alla saama ja siis jälle kõik hästi :)

  • Autor
comment_16410

Jälle abi vaja :oops: Eile vahetasin näidikuploki ära...panin auto korra käima, sõitsin aias edasi-tagasi, tahhomeeter ja spidomeeter töötasid. Täna ei näita tahhokas midagi, spidomeeter on vait, tundub, et mootori temp.näidik on ka paigal, bensupaagis on mul kütust alla 10 l vist aga bensiininäidik näitab, et on 55l :? Muidu valgus kõik töötab näidikuplokis, aga sellega asi piirdub, vaatasin veel täna, et tagant see valge ja sinine juhtmeots ikka korralikult näidikuplokis oleks, aga see asja ei muutnud. Ehk keegi targem oskab midagi öelda. Igaks juhuks mainin, et see uus näidikuplokk oli enne umbes aasta või rohkem mul keldris seisnud(et ega asi mingites patareides ei pruugi olla, mis ploki sees on) ? Igatahes, keegi targem võiks ehk nõu anda :D

Ette tänades, Henrik.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_15405

Taas tekkis paar pisemat viperust. Auto paar päeva sõidus olnud, nüüd jama salongisoojendusega. Esiteks ei lähe auto ruttu soojaks ning maks. temperatuur on samuti ikka üsna lahja, peaks tegelikult nagu soojemaks minema. Asi vist termostaadis.

Suurem probleem on hetkel see, et kui ventilaator on 4 astme peal(kõige tugevamal), siis töötab ta normaalse jõuga ja korralikult, 3'ndal astmel samuti. Teise astme peal töötab vahel ilusti, kuid mõnikord hakkab kinni kiiluma ning jääb vait ja mingi aja pärast hakkab uuesti puhuma. Esimese astmega sama jama, mis teisega. Kellelgi ehk sama jama olnud, oskaks äkki abi anda :)

Samuti kirjutasin eelmises postis näidikuplokist, sellega siiani küsimus. Hetkel ei tööta temp.näidik, tahhokas ja bensukulu näidik. Mõnikord sõites hakkab tahhomeetriseier suvaliselt tõmblema, mingit voolu ikka saab :roll: Asi vist patareis, kuna näidikuploki ostsin kunagi romulast ja see oli tükk aega seisnud. Kuulsin kuskilt, et kui regulaarselt sõita, siis see "patarei" peaks end ise jälle laadima ning asjad tööle hakkama, ons see tõsijutt ? Võib nõu jagada :P

Ette tänades, Henrik.

comment_15404

Suurem probleem on hetkel see, et kui ventilaator on 4 astme peal(kõige tugevamal), siis töötab ta normaalse jõuga ja korralikult, 3'ndal astmel samuti. Teise astme peal töötab vahel ilusti, kuid mõnikord hakkab kinni kiiluma ning jääb vait ja mingi aja pärast hakkab uuesti puhuma. Esimese astmega sama jama, mis teisega. Kellelgi ehk sama jama olnud, oskaks äkki abi anda :)

Ette tänades, Henrik.

Soojendusmootori puksid läbi siis hakkabki nii tegema, kas ennem on vilistanud ka?

Lahenduseks uus mootor või vahest leiab ka korraliku kasutatud.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_14937

Nonii, lõpuks vahetasin salongiventilaatori. Siinkohal tänu kasutajale Lauri1, kes korraliku asja müüs :wink: Panin külge ja käib väga hästi.

Samuti töötavad nüüd kõik näidikud armatuuris. Üks küsimus ikka veel, et hetkel on küljes näidikuplokk, kus bensunäidik on R4 60L oma, kuid originaalis on ikkagi 55L näidik, nüüd siis näitab bensukulu mööda natuke, aga kas keegi oskab öelda, et kui suur see vahe nüüd umbes on? Oletame, et paagis on 10L bensiini 55L näidiku järgi, siis kui palju näitab 60L näidik sama koguse bensiini juures mööda ?

  • Autor
comment_14932

Tänud, egas ta hetkel midagi nii kena pole, kui ehk piltidel. Praegune talv üsna halvasti mõjund, tagakoopad jälle roostesed, tagaots samuti väga madalaks vajund.Aga varsti on taas ilusam, hetkel koolivaheaeg, aega tegeleda. :wink:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_13885

Lõpus on asi positiivsuse pooles arenenud. Kõvasti aeglasemalt, kui plaanisin, aga siiski... Tagumised amordid vahetatud. Ette said teised püstakud korralikumate amortidega, nüüd absoluutselt teine asi. Kõik vanad amordid olid 100% läbi :? Kui auto all jamamiseks läks, siis vahetasin ka rooliotsad ja need vidinad suutsid väga närvi ajada. No ei suutnud ära keerata neid, pagana tihedalt istusid sees. Vahepeal tekitati mul siin mõtteid, et vahetaks koos sisemise otsaga, aga läks teisiti :) Eile õhtul saime rooliotsad ära ja uued asemele. Ära tulid nad tänu kannatusele, kuumutamisele, õlitamisele ja torutangidega keeramisele, väikseid kruustange tuli ka kasutada. Aga nüüd uued paigas ja sellega olen väga rahul. 1 paha viga tuli välja: vasakus rattalaagris on üsna tõsine loks sees. Küsimus kah siit, et kas seda laagrit saab eraldi vahetada, või tuleb püstak jälle ära võtta, ja kui suur see töö üldse on, pole ise veel teinud :) Seekord laseksin niikuinii remontijal teha, sest paar asja vaja peale selle veel korda saada.

Henrik

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.