Hüppa postitusse
comment_26644

29.10.2007 sai ühte bmw 325e-d vaatama mindud Tartu kanti, välimus oli enam vähem rahuldav.

Karbid heas korras, sidur libises, starterit ei võtnud järgi, esimene vasaku poritiiva alt oli tükk väljas, sumbuti oli pooleks.

Eelmise omaniku jutu järgi oli suvel tehtud järgmised asjad autoga:

Vahetatud:

süüteluku põhi

õlid mootoris,kastis, reduktoris

vahetatud mootori.-geneka.-roolivõimurihmad, ventikasidur,alumine simmerling

esimesed piduriklotsid,jagajakaas+rootor

reguleeritud klapid

Kaasa sai:2tk esimesed tiivad(üks uus)

uued tagumised piduriklotsid

Aga kuna kaua sai sellist autot endale otsitud siis sai see igatahes ära toodud, seisis garaaziz pakkude otsas, kile peal. Esimene vaatlus oli täitsa hea, kohe pakkudelt maha ja lükkasime käima, suht esimese matuga kohe (starter oli kutu) kerge sõiduproov ja saigi masin ära ostetud.

Oli kauge sõit ka aga masin sai igatahes ära toodud.

Masin sai rohkem ostetud mõttega talvel vähe lõbutseda kuskil rajal ja siis kevadel maha müüa aga eks vaatab mis saab.

tegemist siis:

1987a autoga

2.7l R6 95kw mootor

läbisõit spidomeetri järgi ostu ajal oli: 270452km

värvus hall

roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), elektrilised välispeeglid, katuseluuk

tühimass 1140 kg

täismass 1580 kg

kandevõime 440 kg

Kohe sai järgmised probleemid leitud ja ära parandatud:

Starter ei tööta - peal oli vale starter, igatahes palju väiksem kui olema peaks, sõbralt sain korraliku starteri, uus pendiks (250.-) ja töötab ilusti

soendusmootor ei tööta - pika otsimise peale leidsin, et relee oli puudu ja suurem kaitse oli ka pandud kaitsmeblokki

Kõik võimalikud pirnid sai ära vahetatud mis olid läbi ja neid oli armatuuris palju.

Käigukast sai alt ära võetud ja paremas korras sidur ja sidurikorv sisse pandud, kuna eelmised olid ikka päris läbi.

Tehtud korda sumbuti. (Sport lõpupütt 900.- ja keevitamine 1000.-)

Käigukasti mahavõtmisel sai ka kõik need käigukangi plast puksid uued pandud, et see ei liiguks nagu pesumasin.

Elektripeeglid ei tööta - uksesse minevad juhtmed on puruks, tegeleb hiljem sellega

Sisse sai ka pioneer makk.

Tulevik:

uus ketas, korv ja survelaager on (Hind kokku on 4500.-)

korralikud uued esituled, vb ka tagatuled

toonklaas

udutuled või kaugtuled

parem muusika

külge vaja panna uus vasakpoolne poritiib+värvimine (kes teeb hästi ja soodsalt?)

tagaluugile "316" märk

piduriketaste ja klotside vahetus

uued euro nr. märgid

Pildid:

DSCF1827.JPG

DSCF1830.JPG

DSCF1831.JPG

DSCF1836.JPG

DSCF1837.JPG

DSCF1841.JPG

Muudetud , muutis cobra

  • Vastuseid 163
  • Vaatamisi 34,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Jätkuvalt midagi pole muutunud. Ennem talve tõstsin kõrgemaks, panin alla talvekad et äkki on vaja sellega liikuda.....aga talve polnud ja puudus ka vajadus.   ÜV sai tehtud ja pärast s

  • Pole suurem asi foorumis kõvataja aga......on olnud muudatusi vahepeal. Mootor täielikult korrastatud, kõik uued tihendid ja vajalikud kuluosad vahetatud.   Plokk O rõngastatud, or

  • Väga pole midagi muutunud, seisab, sõidan, seisab ja kõige tähtsam leidsin lõpuks Lätist ühed veljed. Kuna trippisin euroopas ringi, siis viisin kõik seisvad rondid vahepeal maale. Turbo e30

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_23774

hetkel siis omanduses 92a e30 touring eksole, aga sellel isendil on sidur Palju kergem kui minu omal, kas olenevalt aastast on tõesti mingi erinevus? endal käib nagu liiga raskelt, töösilinder on tutikas ostetud ja peasilinder sai ühe teise masina pealt võetud, millel see töötas, aga raskust ei tea, kuidas oli....kas ei oleks võimalik et antud siduri toru või voolik on umbes ja seetõttu käib asi raskelt või asi kuskil mujal veel?

comment_23697

nii jamad möödas, aastaks jälle ülevaatus tehtud, kindlustus ka. Sai ka mõned uued jupid jälle poest toodud:

tulekustuti

tõkiskingad

mootoriõli

õlifilter

generaatori ja roolivõimu rihmad

esimene bensiinifilter ja üks jahutuslõdvik ka, mis pani juba pikemat aega muretsema.

leidsin ka ette naerusuuga luuptuled, mis varsti lähevad "hella blackiks"

veel koli seest leidsin laheda tahavaate peegli, mille sees on igavesti lahe valgustus.

ja see pole veel kõik :D - öösel keerasin ühelt e30 alt ära 15" valuveljed, ees tutikad 195/60 rehvid, tagumised vahetuvad liiga kiiresti :lol:

p8042561el3.th.jpg

p8012412us0.th.jpg

p7302395hh4.th.jpg

p7252369ew2.th.jpg

p7252367hv4.th.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
comment_23484

p8212831dj2.th.jpg

nädalake pidid siis auto seisma, selle aja sees sai kaks korda käigukasti maha ja peale tõstetud, kuna esimese korraga ei leidnud viga ülesse, kuna sidur lõpetas töölepingu, probleemiks oli mõraga sidurikorv, igatahes nüüd on uus sidurikomplekt sees ja töötab jälle ideaalselt.

vahepeal ka ette tekkinud luuptuled ja need tehtud "hella blackiks"

  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
comment_23067
hella pläkkidega saad veel kätt harjutada nagu näen :D

a veel, kuidas sa tagumisi uksi avad, iga kord käega seestpoolt? tülikaks ei muutu nii?

jah....nendega näen veel kurja vaeva :) aga üks reflektor ongi tiba kole ja peab ära vahetama.

uksi avan tõesti vaid seespoolt, natuke tülikas on aga olen juba ära harjunud

comment_23066

Terä

Kusjuures mingis autotjuunimise kataloogis nägin sellist mudru müügil, et autole lähenedes vajutad taskus pulti ja uksekene hüppab plõksti avatuks.

See süsteem oli küll mõeldud 4d auto jaoks aga kuidagi saab vast mudida kahe ukselise jaoks ka seda asja:)

Samas siis juba esimesed ukselingid ka minevase teed lasta :D

Mis suure kõhuga onu nende kohta ütleb???

Hea riist su sõbral, täiesti kalendrikad :D:lol::lol:

terv,

A

  • 4 nädalat hiljem...
comment_22799

PA183215.jpg

PA183214.jpg

PA183216.jpg

Niikaua kui bmw on tõstukil ja differ on keevituses.....tuleb siis 100% lukus differ, niisama funnimiseks. Korra juba oli keevitatud aga pidas vastu vaid 2 kurvi - aga see eest lõbusad kurvid olid :D

Aga senikaua sai hääled sisse aetud ühele masinale, millega tuleb siis talvel sõita.

Kuna garages vedelesid ühed veljed, siis sai need kohe alla lükatud 4 x 9"laiad ja 16" kõrged. Kõva tümm sisse, "Dual" aku sai ka igaks juhuks lisatud pagassi, et ikka talvel käima läheks see paugupill.

PA203236.jpg

PA203239.jpg

PA203219.jpg

  • 1 kuu hiljem...
comment_22509

lootsin et selle keevitatud diffriga on rohkem funni, aga polnud see midagi nii roosiline, päris hull oli ikka sõita :)

platsipeal sai tiba funnitud, lõpptulemus oli see, et vägistas ühepoole rattapoldid pooleks ja ratas oligi läinud :D

ei olnud hullu midagi, kõik jäi terveks. järgmine õhtu siis läks tagasi lahtine differ ja tuld!!!

nüüd igatahes juba masin ammu seisab talve garages, uuest aastast kui pidustuste kõrvalt raha alles jääb, peaks ehitama hakkama jälle masinat, mõned uued jupid soetama jne, muidugi kahju on et pole tagavedu, calibraga pole ikka nii funn sõita, aga olen ka sellepeale mõelnud, soetan vist veel ühe Opeli, seekord siis rekordi, et kui tõesati veel talve tuleb, on mingigi tegevus :lol:

comment_22508

Leidsin mõned kiidusõnad ETA mootorile :wink:

Having raced a couple old 325's in Lemons races, I have developed a great fondness and appreciation for them. No, they're not high-revving engines, but torque is smooth and abundant and the engines are nearly indestructible as long as you keep coolant and oil in them.

At the Detroit Lemons race, we took a stock 325 engine and drove it at an almost constant 5,000 rpm (and this was an engine with a stock 4700 limit) for 17 hours of track time because the transmission was stuck in 2nd. There's something to be said for an engine that can take that kind of abuse!

  • 1 kuu hiljem...
comment_22174

loodan ka ETA heale mootorile, plaanis tiba seda kiiremaks teha, nüüd on paras aeg ehitama taas jälle hakata, masin juba garaasis liiga kaua üksinduses olnud :)

Plaanis siis miski kompott kokku panna, et need pöörded tiba kõrgemale läheks ja seda õhuvoolavust parandada jne jne. Samas on ka olemas üks 89a 524td vänt ka, see peaks minu mootorisse paremini sobima, räägitakse, et on tugevam ja kannatab rohkem pööret.

  • 2 kuud hiljem...
comment_21204

Majanduslangus on jõudnud ka minu garaasi.....aga mitte sellest ei taha ma täna rääkida....

...kas te veel mäletate seda bmw-d, mis hirmutas vanemaid inimesi ja oli üks paras nuhtlus liikluses.....see aeg hakkab varsti jälle kätte jõudma!

24 jaanuar ajasin siis oma Kiisukese talvekorterist välja ja sõitsin oma töökohta, kus siis järgnev töö pihta hakkas....

P1243601.JPG

P2103785.JPG

Eest sahtel tühjaks, tiivad küljest ära ja kõik sisu sai ka tühjaks tehtud, juhtmed, armatuur, põhjamatt....kõik siis väljas.

Roosteauke oli piisavalt, ees mõlemad nurgad olid läbi ja põhjas ka mõned augud, nüüd keevitatud ja korras.

üks aukudest....

IMG_1241.jpg

kui teha, siis juba teha.....

IMG_1277.jpg

IMG_1293.jpg

IMG_1296.jpg

IMG_1397.jpg

IMG_1353.jpg

uued amordi tugilaagrid, kuna üks pool suutis lihtsalt pooleks minna ja teinegi enam just kõige korralikum polnud

IMG_1355.jpg

Hakkab looma......Pole Paha!!!

IMG_1395.jpg

IMG_1422.jpg

ja tööd veel jagub, kindlasti tuleb pildilisa.

Hetkel vist on kõik, annetused ja rahalised toetused on oodatud SEB panka, kontole 109024110392001 Tänan! :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.