Olen uurinud siit sealt, ja välja lugenud et kui e30 panna m50, siis peab panema m50 temp näiduki anduriks vanatüübi mootori anduri. Ehk siis nt m20 või mis iganes vana tüübi mootorilt tulnud anduri. Algul ostsin uue, m20 anduri, pruuni värvi. Külge pannes ei näita tempi, seier alguses väriseb/liigub natuke kui süüte sisse keerad, aga see on ka kõik. Mõtlesin et äkki vale andur, viisin tagasi, võtsin vana 1.8 mootori pruuni, ühe klemmiga anduri, ja ikka sama jama? Samas kui tempi anduri pruun juhe massi panna, lööb seieri ilusti põhja.
Proovisin ka sellist varianti et pistik taga ja andur selle otsas, kuumutasin puhuriga tükk tükk aega, ja siis hakkas seier vaikselt tõusma, aga jäi kuskile veerandi peale ainult.
Andurites nagu ei saaks enam probleem olla, milles veel, on äkki kellegil ideid?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
Olen uurinud siit sealt, ja välja lugenud et kui e30 panna m50, siis peab panema m50 temp näiduki anduriks vanatüübi mootori anduri. Ehk siis nt m20 või mis iganes vana tüübi mootorilt tulnud anduri.
Algul ostsin uue, m20 anduri, pruuni värvi. Külge pannes ei näita tempi, seier alguses väriseb/liigub natuke kui süüte sisse keerad, aga see on ka kõik. Mõtlesin et äkki vale andur, viisin tagasi, võtsin vana 1.8 mootori pruuni, ühe klemmiga anduri, ja ikka sama jama?
Samas kui tempi anduri pruun juhe massi panna, lööb seieri ilusti põhja.
Proovisin ka sellist varianti et pistik taga ja andur selle otsas, kuumutasin puhuriga tükk tükk aega, ja siis hakkas seier vaikselt tõusma, aga jäi kuskile veerandi peale ainult.
Andurites nagu ei saaks enam probleem olla, milles veel, on äkki kellegil ideid?
Aitäh,
Lp,
Joonas