Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26761

Jah sai siis täna osetud esimene BMW endale ..

Auto on ss 318i 83kW Punast värvi ja mdiagi siukest mida pikemat aega otsinud olen :respect:

Autol on ss 14 tolline originaal valu all ss mingi antitiib kah taha ehitatud kerge toonklaas taga ja hele sisu.

Auto ingati korralik kuskil nagu roosteplekke ei leidnud.

Sai ss Boschis veel yle vaadatud ja mingeid vigu elektri systeemides ei esinenud.

Audio on stock seda võiks kah järgmine aasta millalgi vaatam hakkata. (Arvatavasti tuleb täis blaupunkt süsteem)

Praegu on ainult el.peeglid.

Läbisõit oli 207000 Nüüd millalgi peaks uued õlid sisse kallama.(Castrol täisünt arvatavasti)

Plaanis ss järgmise aasta suve paiku panna el.aknad ja el.katuseluuk.

Siis veel 17" OZ superleggerad valget värvi alla panna.

Siis mingi väike lisa ette, M-Tech II tagatiib ja mingi remuse 2-ne tagapütt.

M-Tech II rool on kah plaanis kuskild sebida :)

Kõigepealt ss auto välimus ja pärast seda mingi uus moto kah vahele aga seda ei tea veel mis moto :)

http://fotoalbum.ee/photos/weedboy13/sets/332061

Muudetud , muutis P2hkel

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 53,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ilusad ilmad vahepeal kohale jõudnud ja väike/suur update ka, siis selle auto kohta.    Juuni alguseks oli, siis mootor ilusti laiali võetud ja sai hakatud, kokku seda laduma, esialgse plaan

  • Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde v

  • Pole jälle pikalt midagi kirjutranud, aga juhtus siin selline asi, et oktoobri lõpus sain isaks. Peale seda, kui laps haiglast koju toodud, sai rull korraliku pesu ja peitsin talve eest ära. Kokk

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_23491

Niisiis, et ikka ei vea mul selle autoga eile öösel siis kui sõpradega sai ringi tripitud ja piu pandud juhtus väike õnnetus. Nimelt siis läks 1 lõdvik katki ja ei pannud seda tähele ja lõpuks kui temperatuuri andutit juhuslikult vaatasin oli juba hilja. Et jah jooksis siis mootor kokku mul aga egas midagi nüüd siis peab suurema mootori otsingule asuma. :roll:

Edit: Aga oligi lõpuks aeg ilmselt lükkan auto sõbra garagesse ja kevadel alles masina välja ja selle ajaga üritan siis keretööd ära teha väike sildade uuendus ja siis juba vähe kangem mootor kah vahele. 8)

comment_23457
Niih nüüd siis plaan m50b25 vahele panna et mis targemad sellest arvate, või äkki soovitate midagi muud ?

Mina seda m50b25 mõtet ei poolda.

Ennem olgu seal vahel korralik m20b25 moto ja käib paremini edasi kui see m50.

Teine plaan oleks 2,7i ju :wink: saad ligikaudu 160kw.

comment_23454

põhjamaalased kõike turbotanud ja pole keegi kurtnud seda 2,7't niiväga.

kõik oleneb kuidas seda mootorit seadistada, kepsu küljepealt välja oskab

iga inimene lasta aga mootorit korralikult seadesse panna mitte, suur osa

teadjamatest soomlastest selle ikka jooksma saanud ja väga hästi!!

rootslased:

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=22652

üldiselt:

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewforum.php?f=2&sid=a06088a9be940867fe7dace0522e66df

tähele pannud et inimesed siin räägivad ja mõtlevad turbotamisest jne aga

keegi ei mõtle kui keeruline see ehitamine tegelikult on :D

ei ole nii, et viskad turbo vahele ja olemas :) iga väiksem kui detail peab olema omal kohal.....

jah, on olemas Bell'i turbotamise raamat täis valemeid ja jooniseid, rääkimata piltidest aga

ka seal pole kõiki asju välja toodud - on öeldud üldiselt et iga mootor reageerib

ülelaadimisele erinevalt, jne.

...ühesõnaga pikk ja kallis lõbu, alustuseks soovitaks proovida mõni suvaline mootor ära turbotada või üldse standalonega tööle saada 8)

  • Autor
comment_23453

Tegelikult ma suts olen uurinud seda turbotamise asja aga ma väga tark ei ole kah selles aga uurin koguaeg edasi ja mõtsin ikka targematelt abi küsida selle turbotamisese asjus.. Ja ilmselt kedagi targemat appi kah kutsuda kui sinna maale jõudma hakkan.

  • Autor
comment_23450

Nuh mul vähemalt kerega nii hullu midagi ei ole et keretööd läheks koos värvimisega kuskil 20k, nuh sillad teine samapalju otsa ja siis lõpuks mootor ilma turbota oleks kuskil 40k (kap remont seal sees). Aga tegelikult jutt on suurest rahas ja eks näis mis saab. Eks see aega võtab ja ega ma nii pea autot liikvele ei plaani saada. Kui hästi läheb siis äkki kevadeks või suveks kui joppab siis äkki varem. :roll:

comment_23448

See PPF-i lingil olev auto tundub olevat reaalsest m20b27 mootorist suht kaugel.

Speci alt loen mina välja m20b25 tooriku ja mingi m21b24 väntvõlli (disla oma ilmselt).

Ja Belli raamatus kirjutatavat ei tea kas tasub ka kõike puhta kullana võtta.

Seal rohkem suunitlus kuni 300hp linnaautodele tundub vähemalt.

Aga eks näis, kuidas meil Belli soovituste järgi tehtud kolle mingite imepeenikeste runneritega 500+ hp juures käitub.

Ma kardan, et lõpuvääne hakkab kannatama selle all.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.