Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
AxelForce

320i Touring '88 - Alex

Soovitatud postitused

AxelForce

Tere kõigile.

Sai soetatud endale ammune unistus. Mootorist ja muust tehnilisest nii palju et ikka tavaline 320i, 95kw. peal on lai radikas ja 325 summuti, nivoo amordid.

Praeguseks olen teha jõudnud:

*Esiotsa Shadow Line'iks. ( neerud + külgmised võred uuesti värvinud)

*Signalisatsioon.

*Esisilla reguleerimine.

*Õlide, kõikide filtrite ja küünalde vahetus.

*Klappide reguleerimine.

*Käigukasti pukside vahetus.

*Roolivõimu parandus.

*Klapikambrikaane tihendi vahetus.

*Ja lugematul hulgal pisivigade likviteerimine :)

(Homme läheb auto diagnosti eks siis paista kui hull asi on)

Plaanis autoga lähitulevikus teha:

*2.0 mootori kap. rem. või 2.5 (126kw) mootor asemele panna.

*Korralik helisüsteem + heliisolatsioon.

*Ette smoke esi ja kaug tuled.(Flokist) http://flok.ee/tuningshop/adminzone/uploads/1163968646_photo1.jpg

(Kui leiaks kusagilt siis tahaks udukaid ja suunasi ka, kas smoke või crystal cleare'e?)

*Osta talveks 14-15" plekkveljed + naelrehvid.

* Toonklaas alates esimestest küljeakendest + turvakile

*Immobilaiser

*Tagasilla pukside vahetus

Kevade poole siis.........

*Taha smoke'id.(Flokist)

http://flok.ee/tuningshop/adminzone/uploads/1162498152_photo1.jpg

(Mis võiks minu arust tiba tumedamad olla, ei teagi kas võiks need ise üle lakkida?)

*M-Tech II esi- ja tagastange (Dc-ice'ist)

http://www.dc-ice.ee/home/toode/1078_suurpilt.jpg

http://www.dc-ice.ee/home/toode/1079_suurpilt.jpg

(Küljed on mul mingised olemas, ei teagi milliseid külgi Touringule pakutakse?)

*Ette -40 mm madaldusvadru ja gaasiamordid.

(Taha jätaks nivood ja originaal vadrul, vähemalt algul, kuna vean tihti raskeid asju ja siis madaldusega äkki kisub ratta liiga koopasse, kuigi nivoo funkab õnneks veel )

*Azev A või mingised BBS 16-17" valuveljed.

*Interjööri uuendus (Uus rool, käigukangi nupp(kuna praegune on katki), esiistmed) (Siit ka küsimus, et kas e30 Touringusse sobivad mõne teise BMW istmed,nt e36?)

*LSD

Aga hakkasin siia koostama ajapikku väikest listi mida vaja oleks, olen ülimalt tänulik kui keegi ka aidata saab :)

Mõned pildid ka.

pildid%20005.jpg

pildid%20011.jpg

pildid%20014.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Jann

Ei Normaalne jälle üks universaal juures :respect: E36 korvistmed ma aretasin e30-nese, siinid oli vaja ümber teha natuke, mille peal iste liigub.

Järgmine suve alguses ma võin müüa sulle oma madaldus vedrud 40mm :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
city

kuidas siis signa on patrick tegi oma töö nagu tavaliselt kiirelt ja

korralikult?

ja istmed ning azev a veljed ootavad sind endiselt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce
no näed, touringuid varsti rohkem kuin teisi!

kena must auto, aga kapott tahab timmimist pisut!

kapott ja tagaluuk ja veel väga-väga palju asju tahab timmimist :respect:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce
kuidas siis signa on patrick tegi oma töö nagu tavaliselt kiirelt ja

korralikult?

ja istmed ning azev a veljed ootavad sind endiselt.

signa funkab nagu peab ja patrick tegi tõesti kiiresti :respect:

millal ma istmed ja veljed kätte saaks? :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

Küsiks teistelt arvamust, et millised tuled ette valid? Enda poolt märgiks ära, et soovitavalt võiks tuled võimalikult hästi valgustada (mul nägemine kehva :oops: )

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
square
Küsiks teistelt arvamust, et millised tuled ette valid? Enda poolt märgiks ära, et soovitavalt võiks tuled võimalikult hästi valgustada
Pane UUED originaalid (hella, bosch) ja kaugetesse võid vähe võimsama lambi sisse panna.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

nüüd sai siis ära ostetud 2.5 126kw mootor, hankisin hulgaliselt varuosi, homme lähevad vahetusse tagasilla puksid. mootori peaks peale saama järgmine kuu.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

Hetke seisuga auto salong täiesti juppideks, uus mootor tegemises, pooleli on heliisolatsiooni tööd, tehtud on audio ja multimeedia kaabeldus, kuna musta lage ei leia siis teen "custom made" lae ise :wink: sai natuke korrastatud armatuuri alust juhtme segadust, (välja võtsin originaal kõlari ja võimuvalmiduse, kõik kindalaekaga seotud ja kella ning kõlarite balance'i juhtmed. päris tubli pundar ) uue aasta algusest loodaks heli sisse panema hakata, mootori loodaks peale saada detsembri keskpaigaks, siis kui rahakott kannatab algavad ka alusvankri tööd. Viimasel ajal kisuvad tööpäevad päris pikaks, aga teada on, et oma autot korralikult teha on rõõm.

Jõudu ja jaksu kõigile tublidele tagaveolistele :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

milliseid juhtmeid sa silmas pead? ma muidu suskasin nad kuhugi kotti aga kui viitsimist võin siis need üles otsida.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

Tuli mõte autole kohe paigaldada ka el. katuseluuk ja el. aknad, kui kellegil pakkuda selle teostamiseks vajalikke juppe, siis rüüm on minu poolne :respect: (nimelt kõik on veel puudu, nii el. aknende kui el. luugi mootorid, siinid,tõstukid) Esmaspäeval peaks saama pesemisest kätte sisselaske kolle ja klapikambri kaan ja nendega nipet näpet tegemist ja siis lähevad värvimisse. (mustaks ikka :)) Loodan. et järgmise nädalaga pannakse uus mootor kokku ja ülejärgmise nädalaga toimub ka vana mahavõtt, kapoti aluse make-up, väikesed keevitustööd ning esiklaasi vahetus ja uue moto paika panek. Vot siis oleks minu jõulukink juba käes :respect: Uue aasta algusest üritaks alustada alusvankri uuendamisega. (uued kettad-klotsid, puksid, esiamordid, tugilaagrid, esivedrud, ehk kõik mis eluks vajalik) Sünnipäeva kingiks plaanin endale teha uue väljalaske :twisted: Võib tunduda mõtetu kulu ja töö aga tahaks vähegi e30'ne lippu kõrgel hoida ja ehitada korraliku isendi. No on ju endal ka ilus vaadata stiilipuhast ja korraliku rulli. :lol: Üritan salongi kokku panemisest ja sellega kaasnevatest make-up'idest teha ka veidi pilte.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

sry aga kipun arvamast et sa ise paned segast. antud foto ei olnud seal topicus for real. (tegemist on minu arust soomlase pilliga) ja palju liigub Tallinnas-Eestis musti touringuid Azev A 17" ja numbriga 517 jne?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
suvi
sry aga kipun arvamast et sa ise paned segast. antud foto ei olnud seal topicus for real. (tegemist on minu arust soomlase pilliga) ja palju liigub Tallinnas-Eestis musti touringuid Azev A 17" ja numbriga 517 jne?

Võimalik jah, et panen segast. Ega ma paha pärast. Aga asi selles, et ei näe sinu auto all azev A velge ja ega soome ja eesti number on suht sarnane, võimalik et sellel soome pillil on ka 517 XXX numbri kombinatsioon, soomlased vahepeal ikka külastavad eestit (siit ka vist arusaamatus). Ok mis ma ikka siin teemast mööda jutustan. Chill...

Edu auto ehitamisega! ::respect::

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

häbi nägu on juba ees et pilte pole auto ehitamisest lisanud aga täna hommikul kui autovaha läksin ostma siis naasin poest ühe pealt näha suht nilbe (pool)korvistmega, kuna enda esimesd istmed suht ebamugavad (minu jaoks, mingi selja häda) ja hind oli uskumatu siis läskin tööle, natuke relakat, keevitamist ja sees see korv mul oligi. Hetkel küll ainult 1 korv, kuna teist saada ei olnud, aga hea õnne korral pidi mingiks ajaks saama. Teadjamad mehed ütlesid, et antud iste on ikkagi kunstnahast, muidu ise arvasin küll et mingi vakstu :respect: Eks vaatab, võibolla lasen selle mingi tagasihoidliku riidega või nahaga üle katta. Siinid said natuke ümber tehtud. Muidugi iste on ülevalt õlgade ja alt säärte juurest päris lai ning peab vaatama kuidas ta kohaneb. Nüüd peab 3 või 4 punkti vööd ka sisse viskama :respect: (kui kellegil pakkuda siis oleks väga muhe) Sai istet ka kurvides natuke testitud, no kui ennem kurvides käiku vahetada ei saanud siis nüüd võib sellest juba rääkida. :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

homme siis läheb mootori maha võtmiseks, teisipäeval loodaks mootori ruumi vuntsiks teha ja loodan hiljemalt kolmap. uue mootoriga juba sõitu teha. siis saan ka alustada salongi komplekteerimisega kuna väiksed muudatused armatuuris jne on juba valmis :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
AxelForce

peale väga tüütult pikaks veninud ootamist (no parimate asjade ootamine on alati vaevaline :D ) sain täna tagasi oma automobiili, 2.5 remonditud mootoriga, uue sidurikomplekti ja väikese make-up'iga. ja sai veel ennem autole järgi minemist ostetud 4-punkti vöö. No mis siin ikka rääkida, uus mootor käib väga ilusti, kõik õlilekked jne on likvideeritud. Aga kuidas uus mootor edasi käib, seda ei oska järgmised 3000km öelda. Oli tõesti tahtmine siis natuke proovida aga üle 3000rpm tahokat ikkagi ei lasknud. Laseb asjadel ilusti väga hea õliga sisse töötada ja siis võib juba natuke proovida minekut jne :wink: Nii, et mul on jõuluvana juba käinud ja kingi kätte andnud. Nüüd vaja panna uued mootoripadjad, termosidur, rihmad,mõned lõdvikud, radika kummipuksid.

Muidu küsimus, et kui paigutada 4-punkti vööd, siis tagumised 2 panin tagaistujate vööde auku, vasakpoolse esimese originaal turvavööd auku, aga pole kuhugi kinnitada parempoolset esimest. Kas lihtsalt puurida auk, sinna mutter keevitada ja valmis?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .