lepa Postitatud 27. mai 2015 Jaga Postitatud 27. mai 2015 M20 mootor ja roolivõimu pump on kolme auguga, kas on õlijahutus radikasse??? Võin sinna ka lihtsalt poldi ette keerata? Kiire! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 27. mai 2015 Jaga Postitatud 27. mai 2015 Sul ehk 2 sektsiooniline pump- nivooamortidega variandilt. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94689 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lepa Postitatud 31. mai 2015 Autor Jaga Postitatud 31. mai 2015 Panin ikka tavalise pumba. See kahe sektsiooniga müüa nüüd. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94830 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 31. mai 2015 Jaga Postitatud 31. mai 2015 Mis rõhku see toodab? Sildi peal peaks kirjas olema. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94839 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 31. mai 2015 Jaga Postitatud 31. mai 2015 Sama ikka. Ega suurem röhk rooli kergemaks tee. Sellel 2 eraldi väljundit. Mölemad peavad kasutuses olema, "pimedat" ei saa panna. Kui kunagi vörupoole satgun ja on alles, siis rabaks ära. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94845 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 1. juuni 2015 Jaga Postitatud 1. juuni 2015 Suurem rõhk teeb ikka rooli kergemaks. Mida suurem rõhk ja mida suurem kolvi pind seda suurem jõud. Kõrvalnäht võib muidugi keev õli olla, olenevalt tingimustest. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94888 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 Ei tee see rooli kergemaks. Näiteks kui panna viiese 130bar pump rullika 110 bar asemele, siis ei muutu midagi. Nn löppröhk on suurem, kui näiteks kivi jääb ratta taha vms. Sellest on siin enne ka juttu olnud juba. Rooli kergus söltub latist, kui latt seda ei vöimalda, siis topi mis tahad ,aga ei muutu miskit. E30 originaalpumbal oleks samuti kövasti potensiaali. Kunagi ühel rullil keeras rool pms ise, peale näpuga puutumist ( töenäoliselt oli varras latis katki) Samuti netis nähtud, et neid roolivöimupumpasi kasutatud hüdrosüsteemides saha jms töstmiseks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94904 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 (muudetud) Muudab ikka. Täpselt selle võrra vähem pead parankat kangutama mille võrra klapid vähem avanevad. Sama õli kogus liigub läbi väiksemate avade ja seega peab sama töö tegemiseks roolilati torsioon varras vähem läbi painduma. Muudetud 2. juuni 2015, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94915 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 (muudetud) Tegelikult, kui ma nüüd selle peale mõtlema hakkasin, siis on sul ikkagi vist õigus. Muudetud 2. juuni 2015, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94919 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 Sellega on sama teema, nagu näiteks kütusepumbaga. Originaalis on 3 BAR pump ja kui see asendada 10 BAR pumbaga, siis rõhk suuremakas ei lähe, kuna rõhuregulaator ei lase sel juhtuda. Ega e30 roolivõim ka ei tööta 110 BAR pealt, see on max rõhk ja tekib näiteks siis, kui rattad põhja keerad (rihm hakkab vilisema, õlil pole kuhugi minna) Tava olukorras ilma rooli keeramata õli lihtsalt ringleb süsteemis nagu hüdrosüsteemides ikka. Ei kujutagi ette, palju tava olukorras seal üldse rõhk on, ilmselt üsna väike. Rõhk kasvab suuremaks alles siis, kui miski takistab rattaid keerata. Isegi, kui peale panna tootlikum/ kiirem pump mõnelt teiselt masinalt, ei tohiks see miskit muuta. Sest e30 roolivõimusüsteem on nn pöörete tundlik. Kohapeal tiksudes on rool kergem, kui suurema pöördega. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94930 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 Selle jaoks peaks pumba küljes üks kuuskant olema, mille taga vedru. Rõhu suurenedes surutakse klappi rohkem kinni, et maanteel kimades rool imekerge poleks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94943 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 See rõhukonrollklapp peaks kõikidel pumpadel olema Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94947 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 Ei muuda jah tootlikum pump midagi. Tavaasendis voolab õli lihtsalt läbi klappide, kui torsioonvarrast läbi painutada, siis see suunab suurema osa õli silindri kolvile ja takistab õli otse tagasivoolu paaki. See kohapeal töötava rooli kergus tuleb ikkagi pigem just sellest, et seisva ratta takistus on suurem ja seega väänad sa torsioonvarrast rohkem läbi ja lased rohkem õli kolvile, mis sul keerata aitab. Või kas tõesti kohapeal pöörete tõustes on ka rool raskem? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94948 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 See kuuskant kõlab enam-vähem sarnaselt nagu tavalises hüdraulikasüsteemis on reduktsioonklapp. Seal keeratakse vedrule eelpinget peale, et rõhk oleks just kõrgem. Kui rõhk tõuseb üle kriitilise (reguleeritud) piiri, siis klapp avaneb ja õli lastakse uuesti tagasivoolu ja see rõhk läheb niiöelda raisku. Samas see elnev jutt sisaldab ju vastuolu just eelmisele jutule - pumba rõhku muutes ei saa sa väga oluliselt muuta lati tööd. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94949 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 2. juuni 2015 Jaga Postitatud 2. juuni 2015 Vot, kuigi päris palju e30 latte lahanud, siis selles osas jään vastuse völgu. Jutus iva sees, kuigi torsooni läbipaindumise ruum nii väike ja täpne,et see peaks iga kell läbi painduma keerates. Roolivöimu korral ütleb RPM sensitive/ depending on engine speed Mis tähendab ikka pöörete , mitte auto liikumise kiirusest (nagu uuematel autodel) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/12110-rooliv%C3%B5im/#findComment-94951 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse