Hüppa postitusse
Postitatud
comment_27224

Autost:

välimus:

M-tech 2 spoilerid - Mingid USA stiilis aretis juurde tehtud

Seest:

E21 alpine sportistmed

Sportrool

Traksid

Tume lagi

Kaardilugemis valgustus peeglil

veermik:

E36 roolilatt võimendiga.

Koni sport amordid

B&R Vedrud

Uued puksid ja laagrid.

Strutid ees ja taga.

Mootor:

M20B25 - 125kw

Torukollektor

Elektriventikas

3.5 radikas

Tugevamad klapi vedrud

uued klapi puksid

koonusfilter

uus sumbuti jooks

3.91 plokkdiffer.

Mis tehtud:

*Alarm kahepoolse sidega

*LC-1 Wideband Lambda

*Makk autos

*Uued tuled ees

*Castrol EDGE SPORT 10W-60

*Vahetatud väljalaske kollektori tihendid

*Megasquirt I v.3 - Wasted spark + muud huvitavat 21.04.08

*Suuremad pihustid m50b25 mootorilt - 26.04.08

*Ate powerdisk pidurikettad ette 29.04.08

*Ferodo DS2500 piduriklotsid ette 29.04.08

*2kg tulekustuti ja tõkiskingad 29.04.08

*Denso Iridium Power IW16 küünlad 02.05.08

Keisei IC 005 Intercooler 25.07.08

Ferodo premier klotsid taha 01.08.08

Uued kettad taha 01.08.08

Aerocatch kapoti lukustid 17.08.08

Fiiber kapott by Tarmo- 7,2 kg 17.08.08

Spal ventilaator jahutamiseks 17.08.08

Alumiineum mootoripadjad 3.05.09

Shortsifter + uued puksid 22.06.09

Sach ***618 korv 22.06.09

KEP 6-labaga Siduriketas 22.06.09

Survelaager 22.06.09

Hooratta kergendamine, lihv ja balanseerimine 16.06.09

Varsti tulemas - ostetud, aga külge panemata:

Karterikaitse - on seda lisaraskust sinna ette vaja..hmm?!

Bosch 42lb 440cc "Green top" pihustid

Bosch 044 Kütusepump

Greddy BOV

Mustast metallist toru ja põlvi kollektori tarbeks

Tial 44mm Wastegate

Holset HX-35

img9476md6.jpg

img9371yd8.jpg

  • Vastuseid 119
  • Vaatamisi 27,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lihtsalt infoks, et auto veel täitsa elus, vahepeal sai turvapuuri ja uue südame - S54-ja.      

  • Hetkel ei ole midagi märkimisväärset, alles 1:32.2. Eelmine sügis sain nii kaugele, et võis katsetama minna rajale. See kevad sai ka korra käidud, aga pärast kolmandat ringi lõpetas käigukast töö. Nüü

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_27114

Tere,

Kodanik Silwer ju sebis omale mingid spesial nookurid ju, mis pidavat ilma valu mullideta olema ja tugevamad?

Või olen ma midagi valesti aru saanud jälle nagu tavaliselt.

Mida kujutab endast kahesuunaline signalisatsioon?

Kas slikid olid juba baierimaal all, kui ei siis kust kohast te neid välja võlute?

terv Are

  • Autor
comment_27113
Tere,

Kodanik Silwer ju sebis omale mingid spesial nookurid ju, mis pidavat ilma valu mullideta olema ja tugevamad?

Või olen ma midagi valesti aru saanud jälle nagu tavaliselt.

Mida kujutab endast kahesuunaline signalisatsioon?

Kas slikid olid juba baierimaal all, kui ei siis kust kohast te neid välja võlute?

terv Are

Ja need nookurid on väga kallid. Küsimus oli stock nookurite kohta.

Kahesuunaline tähendab seda, et signalisatsioon saadab puldile infot.

Näiteks kui autol rakendub mõni alarmi andur, siis saadab ta puldile kohe selle kohase info(kui levis asub) ja pult hakkab piiksuma ning näitab milline andur alarmi tekitab.

Ehk siis kui keegi maja ees autot varastama hakkab, siis toas pult mul kisab.

Slikid sain baierimaalt.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_26893

Täna sai muusika sisse pandud.

Taga mingid alpine komponendid mängivad päris head heli, aga originaal kõlarid ees all teevad küll tuhmi häält nendega peaks midagi ette võtma.

Pagassi raskuseks sai subwoofer ka pandud madalaid helisid tegema.

Lisaks sai ära tellitud:

Uued tuled ette - ca 1000.- tk autoosad.ee-st. - Praegustel kinnitused katki. Taiwani omad küll, sest kahjuks 6000 hellade eest ei raatsi maksta.

Uued kettad ette ja taha - Ate Powerdisk, Praegused natuke kõverad.

Ferodo DS2500 klotsid ette.

Karterikaitse ka käes, ostetud siit foorumist 600.-. Pole jõudnud veel külge keerata. Küll jõuab.

Kaks nädalat tagasi sai selle autoga esimest korda ametlikult kardirada kah proovitud. Vajab ikka väga veel harjumist, üsna robustselt sõidan. Äkilised ja nõmedad liigutused. Õnnestus korra tabasalus välja ka sõita, tänu sellele esistangel väikseid värvi kahjustusi, aga ei midagi hullu.

Tulemuseks üld. arvestuses 12. koht ja bmw arvestuses 8.

Kiiremaiks ringiks jäi esimene ring, peale mida ma välja sõitsin. Ilmselt peale seda ei julgenud enam nii väga. Rada oli ideaaltrajektoori kõrvalt ikka päris libe. Ajaks siis 48,036

Päev enne bmw-cup sai LC-1 Wideband lambda ka installitud. Sõidu ajal segu ok, tühikäigul suht lahja. Nüüdseks kell salongist läinud. Küll siis tagasi tuleb kui megasquirti peale paneku aeg.

Arvan, et talvel autoga sõitma ei hakka vaid kogub juppe et kevadel veel kiirem oleks :)

Suur unistus oleks turbo, aga kardan, et teadmisi ja oskusi jääb väheseks.

Raha ka pole nii palju, et neid teadmisi ja oskusi osta.

Aga eks vaikselt vaatab, ilmselt järgime hooaeg peab seda jõudu, mis praegu on õppima taltsutama. Tunnen, et autol on potensiaali kiiremini sõita, kui tihend rooli ja istme vahel hetkel võimaldab.

Et siis kõik praeguseks.

rajaltv2ljasio3.th.jpg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_26262

Nihuke nips asi sai ebayst hangitud jõuludeks - käes veel pole.

Ei oska öelda kas tulevikus minu käes kasutus ka leiab või mitte.

0e50_1.JPG

Mõõtude järgi peaks olema Holset HX-35 eks täpsemalt kui asi käes.

Järgmine samm turbo juppide kalliduse poolest on vist pihustid, raskeim aga tikkpolte saada plokile.

comment_26261

Seisukorrast ka räägiti midagi?

Tikkpolte peaks saada olema ju küll, ARP näiteks.

Iseasi kas nende järgi on tungivat vajadust.

Ma soovitan sul enamusest ebay-s pakutavast jamast eemale hoida.

Viimasel ajal turbo temaatikast seal ikka väga palju bullshitti liikumas.

Kui hiina asju ostad, osta Eestist, siis on asjadel vähemalt mingisugune garantii.

Kõige suurem asi mis sul puudu on tegelikult kollektor.

See turbiin on twin entry ka?

  • Autor
comment_26260

Tutikas on ja split pulse jah.

Pole veel kuulnud, et holseti järgi tehakse hiinas. Pole lihtsalt nii tuntud firma.

M20 probleemiks on see, et lükkab ju ploki ja kaane vahelise tihendi ära ja kõrval olevad jahutuskanalid, milles on vesi saavad selle kuuma kõik endale, mille järel vesi läheb keema ja tekib rõhk ning, siis juba praod ja muud jamad.

Ka patric leiutas ise tikkpoldid m20b25 turbo cabriole.

ARP polte minu teada mass toodangus pole m20-le. USA-s mingi firma ostab neilt eritellimusega ja müüb. Ehk pole kataloogi kaup.

Kaane jahutuskanalid:

headfill.jpg

Kollektorit saab mitmeti teha, kas adapter 325td omale, seal nigunii 1-3 ja 4-6 silinder eraldatud, või kõige parem ise teha. Eks vaatab, enne sügiset nigunii turbo juppe kokku ei plaani saada.

Muu kaup nagu intercoolerid ja blow-offid nendega oskab aidata ilmselt Olavi keisei-raicingust.

Tahaks suve ära sõita ja lõbutseda nii nagu on :) va aju, mille plaaniks kevadel külge pookida.

M-tech-ile:

Mõtlesin selles teemas sinupoole pöörduda, mitte, et sina kogu töö teeks vaid juhendaks, kuid eks sellest räägib kui aeg käes. Nagu sa ütlesid ühes vwklubi teemas, et sulle ei meeldi kui sinu garaazis pornot tehakse ja ma ei taha pornot oma kapoti alla.

comment_26259

võin ka abistava sõna öelda kui oskan.

kanalid keevitada jah.. hea oleks O'ring ka ära teha. Pole veel ise uurinud kes teeb ja mis summa eest... üliselt peaks mingi 1bar olema täiesti ok enam vähem stock asjale kui seaded head on. Minu plaan on selline vähemalt :roll:

  • Autor
comment_26258
võin ka abistava sõna öelda kui oskan.

kanalid keevitada jah.. hea oleks O'ring ka ära teha. Pole veel ise uurinud kes teeb ja mis summa eest... üliselt peaks mingi 1bar olema täiesti ok enam vähem stock asjale kui seaded head on. Minu plaan on selline vähemalt :roll:

Mõlemat pole vast vaja ning kanalite keevitamine neist ohutum. Kui peaks detonatsioon tekkima lööb vähemalt loodetavasti tihendi ennem minema kui kolvi kallale läheb :D

Ok pole tegelt minu eriala ja kogemused puuduvad, et sõna võtta.

Igaüks kes tahab võib ise lugeda http://www.e30tech.com/forum/ foorumist kus sadu teemasid turbotamis teemal.

comment_26256

Mõlemat pole vast vaja ning kanalite keevitamine neist ohutum. Kui peaks detonatsioon tekkima lööb vähemalt loodetavasti tihendi ennem minema kui kolvi kallale läheb :D

Ok pole tegelt minu eriala ja kogemused puuduvad, et sõna võtta.

Igaüks kes tahab võib ise lugeda http://www.e30tech.com/forum/ foorumist kus sadu teemasid turbotamis teemal.

O'ring vähendab tihendi libisemist, keevitamine kaitseb lihtsalt kaant mõrade eest. Tihendit see paigal ei hoia.

  • Autor
comment_26254
naisss, vähemalt mõni turbotaja kes ka seda täies ulatuses kasutama hakkab :D

Pole ennem turbotaja kui kõik tehtud on :D

Sa pane oma m42 parem turbo, mis sa nende nukkadega ikka jamad.

:D Selle raha eest osta parem kolvid, mis surveastme natuke allapoole viivad.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_26173

Kätte sain, damn liiga suur on.

22cm·2 kuuma poole koda.

Nii, et ilmselt müüki :)

Nihuke nips asi sai ebayst hangitud jõuludeks - käes veel pole.

Ei oska öelda kas tulevikus minu käes kasutus ka leiab või mitte.

0e50_1.JPG

Mõõtude järgi peaks olema Holset HX-35 eks täpsemalt kui asi käes.

Järgmine samm turbo juppide kalliduse poolest on vist pihustid, raskeim aga tikkpolte saada plokile.

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.