Sai siis elu sisse puhkumiseks koju lohistatud üks touring kere. Oleks tõenäoliselt muidu juppidena lõpetanud. Mootorit ei olnud, salong laiali kakutud ja igast muid vigureid tehtud.
Sai siis otsustatud diisli kasuks, mis oli ka eelmise omaniku märg unistus
Mootoriks E34 2.5tds mis on väidetavalt chipitud.
Kõige suurem peavalu oli juhtmestiku paika saamine, kuna kere poolset juhtmestikku oli juba lõigutud, siis läksin x20 pesade peale üle. Lisaks sellele, ei klappinud kere juhtmete värvid ühegi internetis liikvel oleva värvide "skeemiga" Õnneks olid juhtme juppidel värvid näha mis pinnid olid ja sai pinnide järgi kokku pandud. Piduri ja siduri lülitust külge ei viitsinud aretada, kuna püsikat nagunii plaanis ei ole, jätsin esialgu ühednamata, aga juhtmed vedasin salongini ära, kui peaks tekkima mingi tahtmine aredada
Hetkel veel küsimus eelsüüte ja pihusti tulega. Ei tea kas peab pirnidel mingi plokk vahel olema, või miks pirn põlema ei lähe.
Koju jõudis sellisena:
Roolikardaan sai ise tehtud, kuna ei näe mõtet originaalil sellise "projekti" puhul. Alla läks ka e36 latt. Asjad olid omal kodust võtta.
Mootor sai Kaido abiga aiste vahele tõstetud
Algselt oli ruumi piisavalt, nüüd juba päris kitsas
Kardaan sai ise valmis tehtud, tulilaager raip sai aind vigane külge, kopututab põhja all, õnneks diffri vahetus nagunii ees, siis saab ära vahetada. Hetkel bensuka ülekanne all ja väike korpus.
Nii on hea küll
Sõbral sai lastud rõngad treida, et asi sirgelt kokku saaks.
Elektrikutelt saab hea rakise hoovastiku keevitamiseks
Kütusevõttur sai ise tehtud. Need kellel E34 etteandepump läbi, ärge ostke nendelt juutidelt bemmi omasid 30.- eest. Golf3 ja passati oma mingi 90 aasta, on pump samasugune, ainus erinevus on pistik ja bmw logo puudumine. Originaalina ei hoia, siis täiesti mõttetus üle maksta, kui volksu tutika saab 20 euro eest.
Ja esimene proovitiir
Teine kord sai proovitud kas kaapekat ka teeb, kuna summuti on aind downpipe hetkel, siis jäi tore jälg maha
Ja aretamine jätkub
Diffri teen kas E34 kinnitusele ringi või lahendan asja nii nagu kasutaja Raitz330.
Ei näe mõtet maksta kaane eest üle diffri hinna, kuna jätkuvalt originaalist asi kaugel
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Sai siis elu sisse puhkumiseks koju lohistatud üks touring kere. Oleks tõenäoliselt muidu juppidena lõpetanud. Mootorit ei olnud, salong laiali kakutud ja igast muid vigureid tehtud.
Sai siis otsustatud diisli kasuks, mis oli ka eelmise omaniku märg unistus
Mootoriks E34 2.5tds mis on väidetavalt chipitud.
Kõige suurem peavalu oli juhtmestiku paika saamine, kuna kere poolset juhtmestikku oli juba lõigutud, siis läksin x20 pesade peale üle. Lisaks sellele, ei klappinud kere juhtmete värvid ühegi internetis liikvel oleva värvide "skeemiga" Õnneks olid juhtme juppidel värvid näha mis pinnid olid ja sai pinnide järgi kokku pandud. Piduri ja siduri lülitust külge ei viitsinud aretada, kuna püsikat nagunii plaanis ei ole, jätsin esialgu ühednamata, aga juhtmed vedasin salongini ära, kui peaks tekkima mingi tahtmine aredada
Hetkel veel küsimus eelsüüte ja pihusti tulega. Ei tea kas peab pirnidel mingi plokk vahel olema, või miks pirn põlema ei lähe.
Koju jõudis sellisena:
Roolikardaan sai ise tehtud, kuna ei näe mõtet originaalil sellise "projekti" puhul. Alla läks ka e36 latt. Asjad olid omal kodust võtta.
Mootor sai Kaido abiga aiste vahele tõstetud
Algselt oli ruumi piisavalt, nüüd juba päris kitsas
Kardaan sai ise valmis tehtud, tulilaager raip sai aind vigane külge, kopututab põhja all, õnneks diffri vahetus nagunii ees, siis saab ära vahetada. Hetkel bensuka ülekanne all ja väike korpus.
Nii on hea küll
Sõbral sai lastud rõngad treida, et asi sirgelt kokku saaks.
Elektrikutelt saab hea rakise hoovastiku keevitamiseks
Kütusevõttur sai ise tehtud. Need kellel E34 etteandepump läbi, ärge ostke nendelt juutidelt bemmi omasid 30.- eest. Golf3 ja passati oma mingi 90 aasta, on pump samasugune, ainus erinevus on pistik ja bmw logo puudumine. Originaalina ei hoia, siis täiesti mõttetus üle maksta, kui volksu tutika saab 20 euro eest.
Ja esimene proovitiir
Teine kord sai proovitud kas kaapekat ka teeb, kuna summuti on aind downpipe hetkel, siis jäi tore jälg maha
Ja aretamine jätkub
Diffri teen kas E34 kinnitusele ringi või lahendan asja nii nagu kasutaja Raitz330.
Ei näe mõtet maksta kaane eest üle diffri hinna, kuna jätkuvalt originaalist asi kaugel
Muudetud , muutis erxx