001WSK Postitatud 11. aprill 2015 Jaga Postitatud 11. aprill 2015 (muudetud) Mootor on 1.6 m40b16 Nimelt hommikuti on tunne nagu saaks palju kütust peale. Puterdamine kestab 3-4 sekundit ja kui gaasi anda , siis tahaks nagu välja surra. (pööre langeb, puterdades, plöt plöt plöt ja siis tõuseb jälle normi) Mõne sekundi pärast kaob probleem. Äsja käivitatud külmalt mootorilt õhulugeja pistik küljest võttes jääb mootor tööle, kuid vaevaliselt, veidi soojenenuna sureb koheselt välja, kui pistik lahti ühendada. Ka kütusekulu tundub ebareaalselt suur 1.6 mootori kohta, mõned päevad tagasi sai tangitud ca 30 liitrit ja sõita sai sellega 160km Sellise kuluga võiks juba mingi V8-ga sõita Ülevaatusel oli CO korras. Enne ülevaatusele minemist vahetatud asjad, kuna CO oli paigast ära : lambda(bosch),summuti, küünlad, jagajakaas, kütuserõhu vaakumvoolik. Sai käidud ülevaatuspunktis uuesti ja lasin CO-d mõõta, enam sellest näidust paremaks minna ei saa, 0.01- 0.03 vahemikus. Karterisse bensiin ei leki ja bensiinihaisu kuskil ei ole. Küünlad ka ilusti pruunid/pruunakad. MIS VÄRK ON ?!? Muudetud 12. aprill 2015, muutis 001WSK Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 12. aprill 2015 Autor Jaga Postitatud 12. aprill 2015 Kellegil ideid ? Kas vigane õhulugeja või aju võib selle anomaalia tekitajaks olla , kuigi CO on korras, aga kütust rüüpab nagu V8 ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92898 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
hautz Postitatud 13. aprill 2015 Jaga Postitatud 13. aprill 2015 Paak ei leki? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92946 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 13. aprill 2015 Autor Jaga Postitatud 13. aprill 2015 Ei, lekkeid ei ole, haisu ei ole. T2na hommikul oli puterdamist ajaliselt v2hem, hetkeks torises ja l6i p66rded korra 600 peale ja siis v6ttis kylma mootori tyhik2igu. Anomaalia millest tahaks lahti saada Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92948 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 13. aprill 2015 Jaga Postitatud 13. aprill 2015 See käivitusmure pigem ehk tühikäigumootori või gaasisiibriga seotud. Õhulugejalt juhtme järelt võtmine näitab ainult, kas tema väärtust arvestatakse või ei. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92960 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 13. aprill 2015 Autor Jaga Postitatud 13. aprill 2015 Kas gaasisiibril ja tyhik2igumootoril saab kohe teada peale vaadates, et on omadega 6htal v6i tuleb lihtsalt proovida teisi ? Yritan mingi hommik video teha, siis saate ehk paremini aru, millest jutt on. PS ! Vabandan kirjapildi p2rast, t88l pole t2pit2hti. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92967 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 13. aprill 2015 Jaga Postitatud 13. aprill 2015 Öhulugeja, kui terviku väärtust arvestatakse alati, seal ju temp andur ka. Öhukulu väärtust ehk ei arvesta koguaeg? Pihustitega oled tegelenud? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92969 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 13. aprill 2015 Jaga Postitatud 13. aprill 2015 (muudetud) Kui soojalt lambda pistiku lahti võtad siis käib auto normaalselt? Nii vanal autol võib igal pool vigu peituda: kulunud pihustid, vale kütuserõhk, vaakumi lekked, vigane/must tühikäigumootor jne jne Jutu järgi võiks oletada, et kui lambda tööle hakkab siis korrigeeritakse viga segu järgi paika ja masin töötab edasi juba "uuendatud" valemite alusel. Kui lambda lahti võtad siis talitab mootor ainult ajju kirjutatud tabelite järgi ja viga peaks olema kergem leida. Õhulugejast niipalju, et lambdaga mootor peab tööle jääma ka siis kui pistik lahti võtta - ainult reageerimine gaasipedaalile on uimasem. EDIT: Võib-olla tõesti kehtib viimane ainult r6 kohta Muudetud 13. aprill 2015, muutis markusH Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92974 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 13. aprill 2015 Jaga Postitatud 13. aprill 2015 Minul on see toiminud ainult r6 masinal, köik r4 pillid surevad kohe välja ,kui öhulugeja küljest pistik lahti vötta. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92977 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 13. aprill 2015 Autor Jaga Postitatud 13. aprill 2015 Eix ,mis mõttes pihustitega tegelenud ? Pole miskit lahti võtnud, kui seda mõtlesid. Lambda ei tohiks üldse olla seotud külmkäivitusega, minu teada, kuna see hakkab alles siis tööle, kui soojaks läheb? Siin pakutud variantidest - kulunud pihustid (kuidas seda diagnoosida?), vale kütuserõhk, vaakumi lekked ei muuda lambda väärtust üldse?Lambda näitas 0.01-0.03, Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92996 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 14. aprill 2015 Jaga Postitatud 14. aprill 2015 Netis erinevat infot, aga korras lambda peaks töösse rakenduma alla 10s. Mootor peaks ka ilma lambdata töötama, r6 pole igatahes mingit vahet mootori töös. Pihustid saad lasta ultrahelis ära puhastada ja hiljem stendis kontrollitakse, ise seda täppistööna väga ei saagi teha. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-92998 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 14. aprill 2015 Autor Jaga Postitatud 14. aprill 2015 Ma ei tahaks uskuda, et pihustitega probleeme olla võiks. Ei ole vist tavaline M40 puhul ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-93000 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 14. aprill 2015 Jaga Postitatud 14. aprill 2015 Siin foorumis oleva info kasutamine on igaühe oma vastutusel, ega pretendeeri kungai 100% töele!! Pihustite puhastus ja kontroll ei jookse "mööda külge maha" kunagi, sest ajapikku koguneb sinna mustust ja vaiku nagunii, mis muidugi ei tähenda otseselt, et pihusti ei tööta. Samuti ei ole see statistikasse pandav, et m40 sellist probleemi pole ja mönel teisel on tüüpviga. M40 ja m20b25 kasutavad nagunii samasuguseid pihusteid. Seega sinu enda otsustada, kas raiskad 60€ raha pihusti puhastusele ja kontrollile, et nende viga välistada vöi mitte. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-93001 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 14. aprill 2015 Jaga Postitatud 14. aprill 2015 Üks M40 probleem just oli siin rubriigis, kus puterdas, aga kogu aeg, isegi video oli. Aitas pihustite vahetus. Mul oli kunagi üks 126kw m20b25 mootor, mis tühikäigul aegajalt nagu V8 käis. Kuna pöördesse läks ja edasi käis väga hästi, siis ei süvenenud ka probleemi, kuna kasutada sai probleemideta. Point siis see, et kui ainult käivitades paar sekki ebaühtlane, aga liigub hästi, siis ehk polegi vaja muretseda. Kui lihtsalt erinevaid mõtteid tulistada, siis võivad ka hüdrokad esimese käivitusega aeglaselt täituda või tühjeneda paksu või vale õli tõttu. Puterdades üleliia ei klõbise? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-93033 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 21. aprill 2015 Autor Jaga Postitatud 21. aprill 2015 V2ike uuendus. Viimased p2evad ei ole hommikuti puterdanud, longanud vms. Huvitav Kas on v6imalus, et uus lambda 6pib ajuga koost88d tegema ja vastupidi ? Kytusekulu ei ole saanud m66ta, aga viimased hommikud seda jama enam ei ole ,et puterdaks... ideid kellelgi ? Ilm ? Niiskus ? temperatuur ? (temp. andur, mis annab ajule signaali?) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-93304 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
karlerik Postitatud 21. aprill 2015 Jaga Postitatud 21. aprill 2015 Mina sain oma M20 külma puterdusest lahti aju temp. anduri vahetusega. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-93312 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 30. aprill 2015 Autor Jaga Postitatud 30. aprill 2015 Kas 1.6 ja 1.8 mootorite õhulugejad on samad ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-93704 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 30. aprill 2015 Jaga Postitatud 30. aprill 2015 Vähemalt koodid on erinevad. 1,8 ja is peaks sama sobima, aga 1,6 oma lugeja. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/11729-hommikuti-puterdab-ka-suur-k%C3%BCtusekulu/#findComment-93716 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse