Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0

Hommikuti puterdab (ka suur kütusekulu)


001WSK

Question

Mootor on 1.6 m40b16

 

Nimelt hommikuti on tunne nagu saaks palju kütust peale. Puterdamine kestab 3-4 sekundit ja kui gaasi anda , siis tahaks nagu välja surra. (pööre langeb, puterdades, plöt plöt plöt ja siis tõuseb jälle normi)

Mõne sekundi pärast kaob probleem. 

Äsja käivitatud külmalt mootorilt õhulugeja pistik küljest võttes jääb mootor tööle, kuid vaevaliselt, veidi soojenenuna sureb koheselt välja, kui pistik lahti ühendada.
Ka kütusekulu tundub ebareaalselt suur 1.6 mootori kohta, mõned päevad tagasi sai tangitud ca 30 liitrit ja sõita sai sellega 160km   :beer:  

 Sellise kuluga võiks juba mingi V8-ga sõita :@

Ülevaatusel oli CO korras.

Enne ülevaatusele minemist vahetatud asjad, kuna CO oli paigast ära : lambda(bosch),summuti, küünlad, jagajakaas, kütuserõhu vaakumvoolik.

 

 

Sai käidud ülevaatuspunktis uuesti ja lasin CO-d mõõta, enam sellest näidust paremaks minna ei saa, 0.01- 0.03 vahemikus.

Karterisse bensiin ei leki ja bensiinihaisu kuskil ei ole. Küünlad ka ilusti pruunid/pruunakad. 

MIS VÄRK ON ?!?  :(

Edited by 001WSK
Link to comment
Share on other sites

17 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Kas gaasisiibril ja tyhik2igumootoril saab kohe teada peale vaadates, et on omadega 6htal v6i tuleb lihtsalt proovida teisi ? 

 

Yritan mingi hommik video teha, siis saate ehk paremini aru, millest jutt on. 

 

PS ! Vabandan kirjapildi p2rast, t88l pole t2pit2hti.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kui soojalt lambda pistiku lahti võtad siis käib auto normaalselt?

Nii vanal autol võib igal pool vigu peituda: kulunud pihustid, vale kütuserõhk, vaakumi lekked, vigane/must tühikäigumootor jne jne
Jutu järgi võiks oletada, et kui lambda tööle hakkab siis korrigeeritakse viga segu järgi paika ja masin töötab edasi juba "uuendatud" valemite alusel. Kui lambda lahti võtad siis talitab mootor ainult ajju kirjutatud tabelite järgi ja viga peaks olema kergem leida.

 

Õhulugejast niipalju, et lambdaga mootor peab tööle jääma ka siis kui pistik lahti võtta - ainult reageerimine gaasipedaalile on uimasem.

EDIT: Võib-olla tõesti kehtib viimane ainult r6 kohta

Edited by markusH
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Eix ,mis mõttes pihustitega tegelenud ? Pole miskit lahti võtnud, kui seda mõtlesid.
Lambda ei tohiks üldse olla seotud külmkäivitusega, minu teada, kuna see hakkab alles siis tööle, kui soojaks läheb?

Siin pakutud variantidest - kulunud pihustid (kuidas seda diagnoosida?), vale kütuserõhk, vaakumi lekked ei muuda lambda väärtust üldse?
Lambda näitas 0.01-0.03, 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Netis erinevat infot, aga korras lambda peaks töösse rakenduma alla 10s.

Mootor peaks ka ilma lambdata töötama, r6 pole igatahes mingit vahet mootori töös.

Pihustid saad lasta ultrahelis ära puhastada ja hiljem stendis kontrollitakse, ise seda täppistööna väga ei saagi teha.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Siin foorumis oleva info kasutamine on igaühe oma vastutusel, ega pretendeeri kungai 100% töele!!

Pihustite puhastus ja kontroll ei jookse "mööda külge maha" kunagi, sest ajapikku koguneb sinna mustust ja vaiku nagunii, mis muidugi ei tähenda otseselt, et pihusti ei tööta.

Samuti ei ole see statistikasse pandav, et m40 sellist probleemi pole ja mönel teisel on tüüpviga. M40 ja m20b25 kasutavad nagunii samasuguseid pihusteid.

Seega sinu enda otsustada, kas raiskad 60€ raha pihusti puhastusele ja kontrollile, et nende viga välistada vöi mitte.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Üks M40 probleem just oli siin rubriigis, kus puterdas, aga kogu aeg, isegi video oli. Aitas pihustite vahetus.

Mul oli kunagi üks 126kw m20b25 mootor, mis tühikäigul aegajalt nagu V8 käis. Kuna pöördesse läks ja edasi käis väga hästi, siis ei süvenenud ka probleemi, kuna kasutada sai probleemideta. Point siis see, et kui ainult käivitades paar sekki ebaühtlane, aga liigub hästi, siis ehk polegi vaja muretseda.

Kui lihtsalt erinevaid mõtteid tulistada, siis võivad ka hüdrokad esimese käivitusega aeglaselt täituda või tühjeneda paksu või vale õli tõttu. Puterdades üleliia ei klõbise?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

V2ike uuendus.

 

Viimased p2evad ei ole hommikuti puterdanud, longanud vms. Huvitav  :huh:

Kas on v6imalus, et uus lambda 6pib ajuga koost88d tegema ja vastupidi ?

 

Kytusekulu ei ole saanud m66ta, aga viimased hommikud seda jama enam ei ole ,et puterdaks... ideid kellelgi ? Ilm ? Niiskus ? temperatuur ? (temp. andur, mis annab ajule signaali?)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy