Hüppa postitusse

325i '88 M-Tech2 - Raitz330

Postitatud

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 58tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Täna sain veljed kätte ning nüüd ootab ees 5x120 aukude tegemine. Kuna compacti tagasilda pole kuskilt võtta ,siis sai täna lammutusest mõned e36 ja e46 flantsid koju toodud ,et äkki kannatab midagi aretada. Kui mingi hea lahenduse välja mõtlen, annan teada.

post-3256-0-53001200-1425400061_thumb.jp

  • Autor

Vahepeal sillad alt võetud ja liivapritsi viidud ning auto põhi survepesuriga puhtaks pestud. Põhi väga korralik ,mõnest kohast oli mastiks lahti tulnud ning need kohad said ära puhastatud. Roostesurmaga üle tehtud ning uus mastiks pandud. Täitsa lõpuks läks põhi ,rattakoopad ja mootori ruum kere värvi ja lakk peale.

11047179_998041113557090_145818175_n.jpg

 

11050974_998041066890428_219192437_n.jpg

  • Autor

Mis mul ikka selle vastu olla saab. Kuigi ise uurisin väga hoolikalt kõik kohad üle ning kruvikas kuskilt läbi ei läinud. Mõned põhjapunni kohad pidi korda tegema. Samuti esimesed jalgealused tuli üle teha.

Esimesed jalgealused sai jah omast lollusest kiiruga lastud teha, kuna talvel oli mingi aeg vaja autoga sõita. Siis ostsin endale keevituse ja elu üldse muutus. :D Aga toorikuks on see kere tõesti keskmisest paremas korras. Jõudu ja jaksu! :)

Silla ja õõtsapuksid võiks powerfleksid panna,auto vähe jäigemaks vb läheb, aga juhitavus parem  ;) omal ootab sama töö veel ees.Nillisin ise ka aasta tagasi sama autot,aga siis ei müüdud vaid kere.

  • Autor

Powerflekse ei hakanud panema kuna soov säilitada sõidumugavus. Maantee peal pole eriti vahet aga kui linnas ikka auklikud teed ,siis annab see tunda.

Mootor sai lahti võetud ning kõik uued tihendid pandud ,detailid puhastatud ja plokk värvitud. Mootori käpad siis e46, karter e38 ja mootori padjad e28. Loomulikult tuli karteri põhi ümber keevitada kuna läheb roolilati vastu.

 

m57.jpg

Mootori patjadele tegin mina veel 1,5cm paksused plaadid vahele muidu vastu silla tala ja need plaadid olid omakorda eksentrilised oma 2cm, et motot ette poole saada. Mootor muidu vastu tulemüüri. Selle tulemusena liigub käigukast ka ette poole.

  • Autor

Enda omale pidin ainult parempoolsele padjale poole sentimeetrise seibi vahele panema ja jäi ilusti hoidma. Ning mootori ja tulemüüri vahele jäi mingi 3-4cm. Eks tuleb mingi vaba nädal võtta ja mootor käima ära saada. Veel vaja kardaan ka ümber teha kuna m57 käigukasti muhv eriti suur. Tuleb originaal e30 kardaanile esimene ots suurem keevitada.

Võibolla on erinevus selles et mul on doonoriks 324td. Mul tulemüüril mootoripoolel tehase polsterdus. Käigukast jäi mul 2,4 oma. Siiamaani on vastu pidanud. Sidurketast ainult vaja uut mis oleks 240mm. 

  • Autor

Vahepeal auto eeltöö valmis saanud ja krunt peale pandud. Kolm kõva tööpäeva kulus ära kere peale ,eks stanged ja laiendid teeb hiljem. Õnneks kere suht sile ja mõned parkalamõlgid ikka olid tagatiibadel. Enamus kereplekid sai otsitud mööda lammutusi ,mis olid rooste ja mõlgivabad. Esitiivad sai võetud klokkerholmi omad.

 

11051260_1005027346191800_425755006_n.jp

 

11056854_1005027332858468_90263011_n.jpg

 

 

11063087_1005027392858462_1657030164_n.j

 

10922055_1005027399525128_540559106_n.jp

  • Autor

Sai siis ise proovivärvimine tehtud ja tulemusega rahul. Kaks päeva sai järjest värvitud. Kapotid seest ja väljast. Sama lugu uste ja esitiibadega. Nüüd tuleb oodata kuna uus laepolster õmbleja juurest tuleb ning siis saab alustada auto kokku panemisega. Sai käidud ka lammutuses üht katuseluuki lammutamas ,et see õieti kokku panna. Pole varem sellega kokku puutunud ja ostes oli lahti võetud.  Väike mõte tuli ka see katuseluuk elektriliseks teha. Lammutan üht e34 millelt sai luugi mootor võetud ja sobitatud vända asemele. Eks paistab kas saab ilusti toimima ka.

 

Mõned telefoniga tehtud pildid:

10867041_1007842292576972_1881120797_n.j

 

11026478_1007842309243637_539104647_n.jp

 

11075966_1007842312576970_1593690495_n.j

Jubedat vaeva nähtakse ikka ajalehega kinni katmisel . Tänapäeval inimestel polegi enam ajalehte , tahvliga sellist tööd naljalt ette ei võta .

Lihtsam on osta ehituspoest üks rull kilet , millel on ühel pool teip juba küljes .

Saab ka valida nii suure , et tõmba terve auto kilesisse ühe hetkega , ^_^

Olen katnud suure paberiga (rullis) läks ka terve päev ära , pool päeva sellest kükitasin autos , jalad nagu jalgratta vändad . :D

:respect:

Kilega kattes oma miinus,peale värvimist kilele jäänud värv lendab lakkimise ajal minema

  • Autor

Vaikselt sai tegelema hakatud mootori juhtmestikuga ja elektri skeemide uurimisega. Kuu lõpuks võiks mootori tööle ära saada ,siis saaks ülejäänud auto kokku panna.

Nädalavahetusel sai veljed korda tehtud. Kodarate vahelt värv koordus ning väiksed kriimud rantidel. Sai liivapritsist läbi lastud ning krunt ja värv lakiga peale. Rehvid lähevad 215/40R17 peale. Järgmine nädal saab rehvid kätte ning siis saab veljed auto alla ära panna.

Peale liivapritsi,krunt ja värv

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

Muudetud , muutis raitz330

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Viimane nädal sai juhtmestikuga tegeletud ja üks jama teise ots. Osa juhtmestiku puudu ja see tuli ise teha. Samuti oli mootoriga kaasa antud vale mootori aju (E38 automaat 3.0d). Nüüd sain selle ümber vahetada aga uue ajuga endiselt immo käivitada ei lase. Lähiajal võtan sõitva auto pealt aju,ews ja võtme ning proovin ära. Siis vähemalt kindel ,et õiged asjad on.

Hetke plaan ikka käima ära saada ja siis hakkan edasi kokku panema. Eks siis tuleb ka pildimaterjali.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.