Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_29758

Oli jah minu naine ja minu auto aga mitte enam see sama auto... :)

Eelmine sügis naine sõitis veel selle autoga (siis oli juba pragune mootor vahel) aga kuna küttekulu oli tiba suur ja sidur tavalisest oluliselt raskem siis sai talle uus auto ostetud. Uus on siis täis originaal M-Tech II 318is, ainuke tuuningelement on Supersprint'i sumps.

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_29687
tegelt ma pole jõudnud lugeda :?: vaatasin pilte :lol::lol: ...aga kapslid on sul seal bbs'idel peal ja need ei sobi minuarust üldse aga eks omanik ise vaatab :wink:

Minu arust on kapsliga ikka etem. Käisin veel spetsiaalselt enne pildistamist kodus ja panin kapslid peale... :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_29658

Nii, siit leiab siis igavese hunniku pilte nendest asjadest mis selle aasta jooksul tehtud on:

Veermik:

Alu õõtsad ja ekstsentrik puksid:

picture001mediumyr2.th.jpgpicture002mediumnp8.th.jpg

Alumiiniumist diffripuks ja uus kinnitus mis tuleb otsapidi pagassi sisse:

picture009mediumcr0.th.jpg

Tagumiste amordikannude ja diffrikinnituse tugevdus tala:

picture057mediumgu8.th.jpg

Alumiiniumist sillatala puksid:

picture010mediumpg5.th.jpg

Uued stabika puksid:

picture037mediumgj2.th.jpg

Muudetud amordikannud:

picture055mediumjl2.th.jpg

Sumpsist mõned pildid:

picture016mediumro3.th.jpgpicture004mediumzk1.th.jpg

picture005a1mediumet9.th.jpgpicture005a2mediumrq1.th.jpg

picture005amediumpg9.th.jpgpicture006mediumoo3.th.jpg

picture007mediumqr1.th.jpg

Tagumine coilover:

Siit on näha ka muudetud amordipüstik. Kütusepaagi tuulutuse torud on viidud ka läbi pagassi:

picture004mediumxe2.th.jpgpicture011mediumht5.th.jpg

picture001mediumpx7.th.jpg

Esimene amordipüstik:

Muudetud stabika kinnitused:

picture035mediumcw6.th.jpgpicture010mediumdu5.th.jpg

picture011mediumri0.th.jpgpicture033mediumzl9.th.jpg

Täna käisin ka sillastendis. Tagasillal (mis on tehtud reguleeritavaks) panime kalded ja kokkujooksu nii nagu tehas ette näeb (natukene küll endale meeldivamas suunas). Ees kokkujooksu panime tavapärase aga külgalded läksid siis tiba suuremad sellest mida tehase arvates on sobilik kasutada.

Stendi tulemus kah siis siia:

picture020largeff3.th.jpg

  • Autor
comment_29651

Splitter läheb umbes sama palju stange alla nagu ta sealt ka välja paistab. Aga ta ei ole seal silmarõõmuks - tema töö on ikka auto esiosale saada lisa survejõudu ja tekitada auto alla hõrendust. Esialgsete katsetuste tulemusel paistab et saab oma tööga väga hästi hakkama...

---------

RE: fotokas - ma ei saa aru mis jama on. Ostsin vähem kui kuu tagasi Sony DSC-W70 mis nagu ei ole üldsegi mitte vilets seebikarp (hind ligi 6k). Aga pildid on küll alla igasugust arvestust...

Ei tea kas asi on aparaadis või siis minus endas...

  • Autor
comment_29648

Tundub et see veermiku ehitus ja ehk ka splitter on asja ette läinud - tänase Open Tracki paremuselt teine aeg (Marko Märtin oli E46 M3-ga kolmas).

Auto istus mul ülihästi teel - vaid päris slickidega saaks seda pidamist vast veel paremaks.

Eks siis lähiajal saab näha ka mõnda videod ja ka pilte sellest üritusest.

Ise olen rahul... :?::lol::lol:

comment_29642

Kuidas sa võrdled praegusi coilover'eid ja enne kasutatud m-tech vedrusi. Piltidelt on näha, et nüüd enam auto suurt ei kaldu.

Mulle tundub, et kõige paremini oli seda vist tunda lisashikaanis, kus oli järsk parem-vasak ? Mujal oli ka minu auto enamvähem aga seal kippus asi veidi pehmeks jääma.

Ja kuidas nende coiloveritega tänaval sõita on ? Kannatab ka natuke rohkem kui ainult saugale ja tagasi ?

  • Autor
comment_29641

Ütleks nii et ega ikka ei kannata küll igapäevaselt sõita. Esimesed vedrud on mul u. 3 korda jäigemad kui M-Tech vedrud. Aukliku või ebatasase tee peal lööb esivedru rattad maast täitsa lahti, kuna Koni amort ei suuda selliseid vedrusid enam taltsutada - pidurdamisel või kurvis on see ikka väga ohtlik.

Saaks sõita siis kui vahetaks tänaval sõitmiseks vedrud pehmemate vastu.

Hetkel on selle autoga tänaval sõita umbes sama tunne nagu sõidaks kardiga... :)

Vaatasin huvi pärast ka oma eelmise aasta suure ringi aegasid mis olid sõidetud originaal M-Tech vedrudega, muu tehnika oli sama:

See aasta: 1.05,044

Eelmine aasta: 1.08,627

Seega tänu veermiku ehitusele olen ringi ajast maha saanud 3,583 sekundit. Neile kes pole seal rajal sõitnud võid see tunduda väike vahe ja mõttetu raha kulutamine aga sina vast juba tead kui raskelt need sekundid sealt ajast maha tulevad... :)

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_29596

Nii, esimest korda üldse suutis see auto mind nüüd teele jätta. Juhtus see muidugi Audiclub rajapäeval Raplas ja just ürituse alguses - aega kirja ei saanudki.

Rajal sõites tundus ühel hetkel et pidamist nagu üldse ei ole ja auto tahab kurvis kogu aeg külg ees sõita. Mõtlesin et on mingi jama ratta, poolassi või siis õõtsaga. Sõitsin ringi lõpuni. Kui seisma jäin nägin et kapoti alt tuleb auru:

IMG_6100%20copy.jpg

Süüdlaseks osutus see:

IMG_6928.JPG

Libeduse põhjuseks oli see et libe jahutusvedelik voolas otse ratta alla:

IMG_6082%20copy.jpg

Ma sain veel tükk aega oma bmw-ga seal mässata. Üks hea inimene (Gristo e. Face) tõi Pärnust katkise asemele uue lõdviku. Siis sai lõdvik siva külge pandud. Vesi sisse + süsteemi õhutamine. Peale seda juba rajale testima, kuid siis selgus, et auto töötab vaid 4-5 silindriga, peaks töötama kuuega... :?

Peast jooksid läbi juba igasugu suured rahanumbrid. Kuid enne totaalsesse masendusse langemist sai keeratud maha küünlad, et vaadata mis seal "karu" kõhus siis tegelikult toimub.

Küünlaid maha keerates selgus et neli küünalt kuuest olid katki - nimelt oli jahutusvedelik lennanud otse kuumade küünalde peale ja küünla otstes olev portselan oli tänu "du¹¹ile" ennast puruks löönud.

Bensukast ostetud uued küünlad peale - ja ta töötab jälle... :cool:

Igal juhul nüüd lähen ja vahetan kõik vanad lõdvikud uute vastu ja ka paisupaak saab endale uue korgi (vist ei lasknud rõhku piisavalt hästi maha).

comment_29594
Üks hea inimene (Gristo e. Face) tõi Pärnust katkise asemele uue lõdviku. Siis sai lõdvik siva külge pandud

Eks klubilisi tuleb ikka aidata,kui võimalik on.Mul on endal analoogne jama Saaremaal juhtunud ja sain samuti abi!

Siit ka väljakutse teistele klubilistele!! :?:

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.