Mark/mudel: BMW 318i Väljalaskeaasta: 1987 lõpp Läbisõit: 155 556 km Võimsus: 83 kW - 111 hp Mootori valem: 1.8 Pikkus: 4325 mm Täismass: 1545 kg Lisavarustus: Fahrzeugbrief ja Europäische Gemeinschaft Bundesrepublic Deutschland (saksakeelsed dokumendid), katuseluuk (mehaaniline), elektrilised välispeeglid, CD stereo, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid Muud: Peaks olema üks esimesi facelift'i järgseid mudeleid (facelift toimus minu andmetel oktoobris 1987. a, passi märgitud sünnipäevaks 13.10.1987). Mootoriks antud masinal mitte enam legendaarne ketiga M10 vaid rihmaga M40.
Veel: Autol ühtegi kolinat veermikus pole, kõik originaalosa ning kapoti all leidus lipikuid, millele olid kantud andmed hoolduste kohta.
Sisu on pruun, istmed blüüs ning terved vaid kundepoolse koha istmikul tundub olevat paar n-ö koiauku. Armatuuris pragusid pole, istmed üldiselt terved ja sirged.
Rohkem midagi polegi -- lisavarustuse alt ei leia ei roolivõimendit, ABSi, konditsioneeri, elektrilisi akende tõstukeid, turvapatju, valuvelgi jms.
Esialgsed vead: BMW markeeringuga aku (usutavasti ikka mitte 80ndatest ) oli nõrk ning vajas kohest väljavahetamist. Vana eemaldamisel saamisel selgus, et korpus on mõranenud ja ajab hapet välja, mistõttu oli tarvis mõningaid kahjustunud metallpindu töödelda (esiotsa söögisooda peale paariks päevaks).
Mootoril kerge tiksumine -- ilmselt süüdlaseks hüdrotõukurid ning kirjandust uurides selgus, et see on M40 mootori tüüpviga.
Esimene käik läheb raskelt sisse (tunda on topeltnõksu).
Esialgsed plaanid: uus aku, esmased hooldustööd (õlivahetus ja jahutusvedelik), uued süüteküünlad (mida nad vist saksas meeleldi ei vaheta).
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Mark/mudel: BMW 318i
Väljalaskeaasta: 1987 lõpp
Läbisõit: 155 556 km
Võimsus: 83 kW - 111 hp
Mootori valem: 1.8
Pikkus: 4325 mm
Täismass: 1545 kg
Lisavarustus: Fahrzeugbrief ja Europäische Gemeinschaft Bundesrepublic Deutschland (saksakeelsed dokumendid), katuseluuk (mehaaniline), elektrilised välispeeglid, CD stereo, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid
Muud: Peaks olema üks esimesi facelift'i järgseid mudeleid (facelift toimus minu andmetel oktoobris 1987. a, passi märgitud sünnipäevaks 13.10.1987). Mootoriks antud masinal mitte enam legendaarne ketiga M10 vaid rihmaga M40.
Veel: Autol ühtegi kolinat veermikus pole, kõik originaalosa ning kapoti all leidus lipikuid, millele olid kantud andmed hoolduste kohta.
Sisu on pruun, istmed blüüs ning terved vaid kundepoolse koha istmikul tundub olevat paar n-ö koiauku. Armatuuris pragusid pole, istmed üldiselt terved ja sirged.
Rohkem midagi polegi -- lisavarustuse alt ei leia ei roolivõimendit, ABSi, konditsioneeri, elektrilisi akende tõstukeid, turvapatju, valuvelgi jms.
) oli nõrk ning vajas kohest väljavahetamist. Vana eemaldamisel saamisel selgus, et korpus on mõranenud ja ajab hapet välja, mistõttu oli tarvis mõningaid kahjustunud metallpindu töödelda (esiotsa söögisooda peale paariks päevaks).
Esialgsed vead: BMW markeeringuga aku (usutavasti ikka mitte 80ndatest
Mootoril kerge tiksumine -- ilmselt süüdlaseks hüdrotõukurid ning kirjandust uurides selgus, et see on M40 mootori tüüpviga.
Esimene käik läheb raskelt sisse (tunda on topeltnõksu).
Esialgsed plaanid: uus aku, esmased hooldustööd (õlivahetus ja jahutusvedelik), uued süüteküünlad (mida nad vist saksas meeleldi ei vaheta).
http://foorum.e30.ee/galerii/pilt/995-pärnu-rand/
http://foorum.e30.ee/galerii/pilt/987-hilisõhtul-haapsalus/
http://foorum.e30.ee/galerii/pilt/991-käiguvalits/
http://foorum.e30.ee/galerii/pilt/998-pöörded/
http://foorum.e30.ee/galerii/pilt/997-öine-maantee/
http://foorum.e30.ee/galerii/pilt/996-sõiduhoos/
http://foorum.e30.ee/galerii/pilt/988-roolivõimuta/