Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

djmaq4u

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    40
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

1 meeldimist

Kasutajast djmaq4u

  • Tiitel
    Mininokk

Hiljutised profiili külastajad

371 profiili vaatamist
  1. djmaq4u

    318i

    Lihtne blank varustusega facelift'i järgne väheste kulumistunnustega 318i aastast '87.
  2. Leidsin lahenduse: Kapoti all Twin-Tec KLR -- Kalt Lauf Regler -- külmkäivitusregulaator, mille üks voolik oli lahtine. Tagasipanekust polnud kasu, aitas ajutine pimedaks tegemine, kuid hiljem ühendasin voolikud üksteise sisse ning enam pole tõrkeid olnud.
  3. Tänasel ööl, mil temperatuur langes madalale, tabas minu E30-t jälle ühtäkki anomaalia: linnakiirusel sõites hakkas pooma ning jõnksutama nagu tahaks välja surra (mootor oli selleks hetkeks üles soojenenud ning kütuseaurudel ka ei sõitnud) ning ühel hetkel kadus probleem ära. Ei meeldi mu masinale madalad temperatuurid: suvel pole taolist asja täheldanud vaid möödunud talve harvadel miinustel...
  4. Tänud vastamast! Mootoriks M40, 1,8 l, 83 kW. Tulede järgi tundub, mootor viitab ja sünnikuupäev (13.10.1987) näitab, et facelift'i järgne versioon (varasem oli minu teada E21-l levinud M10 mootoriga). Vaadates praegust temperatuuri õnnestub ehk tänasel õhtul sõitma minnes sisse-väljakeeramise trikk läbi proovida...
  5. Temperatuuri langedes alla 10 soojakraadi on tühikäigul märgata pöörete kõikumist ning linnakiirusel sõites poob-jõnksutab. Olukord läks hullemaks möödunud talvel, kui miinuskraadide juures hakkas tahhomeetri seier koheselt tõmblema ning avaldus see ka loomulikult mootori hääles. Juba miinus kümne puhul osutus sõit võimatuks: kas suri kohe välja või liikuma hakkamisel poos ikkagi kinni (summutist väljus ohtralt tossu kohati). Sellisel juhul aitas õhulugejal voolu pealt kruttimine koos kütusekulu suurenemisega, kuid vähemasti püsis siis stabiilsena ja sai ära sõita. Erilist efekti ei täheldanud ka maa-aluses parklas ülessoojendamisel. Auto Saksamaalt toodud möödunud aastal, õlid-filtrid vahetasin ära, lisaks kruvisin sisse NGK süüteküünlad. Milles võiks olla probleem?
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus