Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Aigar Iva

M50B20 probleem

Küsimus

Tervist.

Mootor on M50B20 Vanosega 110kW ja Simens.

Selline mure, et auto ei lähe enam käima.

Pea pool aastat sõitsin ilma ühegi probleemita ja järsku hakkasid jamad.

Kõigepealt hakkas filtrisse ja tagasi lööma. Kui õhulugeja pistiku lahti ühendasin siis veel mõnda aega sai sõita ja nüüd isegi ei luba enam.

Kompressioon igas silindris 12 bar kandis. Nukkvõllid on paigas. Vaatasin esimese silindri ülemise surnud seisu järgi. Küünlad ostsin augustis uued. Säde on.

Autodatast oli kirjas mis takistus peab nukkvõlli ja väntvõlli asendi anduril olema. Näidud klappisid.

Kütuse rõhku mõõtsin. Pumbast tuleb ca 4-4,5 bar ja pärast regulaatorit 3 bar mida näitas ka autodata.

Nüüd on mõistus täitsa otsas. Oskab äkki keegi midagi tarka öelda?

Muudetud , muutis Aigar Iva

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 7 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Kuigi selle jutu põhjal on kütusesurve suur, siis käivitumist see vast ei sega. Peale rõhuregulaatorit ei saa mingit erilist rõhku olla, niipalju kui 63L paagisüsteemi tagasivool takistab, aga kindlasti mitte 3bar. seega tagasivool umbes.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma krutiks kõigepealt kõik küünlad maha, kuivataks ära ja laseks silindritel ka natuke tuulduda. Siis kõik kokku tagasi, kütusepumba kaitse/relee välja ja käiaks tööle.

Muidu töötas auto normaalselt või poos sõites kinni ka?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mis see head teeb kui kütusepumba relee välja võtan?

Alguses töötas väga hästi. Siis ükskord poos kinni ja hakkas üha tihedamini juhtuma ja nüüd siis ei lähe enam üldse käima.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui relee/kaitse välja võtta, siis ei anta uut kütust peale ja tarbib selle üleliigse ära, mis sul praegu igale poole jäänud on tänu käivitusüritustele. Kui läheb käima, siis lasta käia seni, kuni käia jõuab. Peale seda kaitse/relee sisse tagasi ja peaks kenasti käivituma. Ja kui käivitub, siis lasta vähemalt 5min töötada või sõita, muidu võib probleem uuesti tekkida.

Kui pikalt tavaliselt sõidad autoga? Millal viimati õli vahetasid ja mis õli sees on?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

kui mootori temp andur pekkis siis võib ka sellist jama teha. juhe lahti võtta siis peaks tööle hakkama. Kõik teised andurid peale nuka ja vända oma võib ka lahti ühendada tööle peaks ikka minema. Omal sama siemensi süsteemiga selline keiss oli, et vändaanduril oli takistus paigas, kuid tööle ikkagi ei läinud sai uus vahele ja oli korras. Aga siis ei võtnud kütusepumpa ja sädet käivitamisel järele sul need asjad vist on olemas seega jama kusagil mujal.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus