Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0
Sign in to follow this  
Aigar Iva

M50B20 probleem

Question

Tervist.

Mootor on M50B20 Vanosega 110kW ja Simens.

Selline mure, et auto ei lähe enam käima.

Pea pool aastat sõitsin ilma ühegi probleemita ja järsku hakkasid jamad.

Kõigepealt hakkas filtrisse ja tagasi lööma. Kui õhulugeja pistiku lahti ühendasin siis veel mõnda aega sai sõita ja nüüd isegi ei luba enam.

Kompressioon igas silindris 12 bar kandis. Nukkvõllid on paigas. Vaatasin esimese silindri ülemise surnud seisu järgi. Küünlad ostsin augustis uued. Säde on.

Autodatast oli kirjas mis takistus peab nukkvõlli ja väntvõlli asendi anduril olema. Näidud klappisid.

Kütuse rõhku mõõtsin. Pumbast tuleb ca 4-4,5 bar ja pärast regulaatorit 3 bar mida näitas ka autodata.

Nüüd on mõistus täitsa otsas. Oskab äkki keegi midagi tarka öelda?

Edited by Aigar Iva

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Kuigi selle jutu põhjal on kütusesurve suur, siis käivitumist see vast ei sega. Peale rõhuregulaatorit ei saa mingit erilist rõhku olla, niipalju kui 63L paagisüsteemi tagasivool takistab, aga kindlasti mitte 3bar. seega tagasivool umbes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Selle tagasivoolu mõõtmisega panin tegelt ise pange. Valesti mõõtsin. Panin kütuselati otsa kohe manomeetri.

Aga küünal oli märg küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ma krutiks kõigepealt kõik küünlad maha, kuivataks ära ja laseks silindritel ka natuke tuulduda. Siis kõik kokku tagasi, kütusepumba kaitse/relee välja ja käiaks tööle.

Muidu töötas auto normaalselt või poos sõites kinni ka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Mis see head teeb kui kütusepumba relee välja võtan?

Alguses töötas väga hästi. Siis ükskord poos kinni ja hakkas üha tihedamini juhtuma ja nüüd siis ei lähe enam üldse käima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Kui relee/kaitse välja võtta, siis ei anta uut kütust peale ja tarbib selle üleliigse ära, mis sul praegu igale poole jäänud on tänu käivitusüritustele. Kui läheb käima, siis lasta käia seni, kuni käia jõuab. Peale seda kaitse/relee sisse tagasi ja peaks kenasti käivituma. Ja kui käivitub, siis lasta vähemalt 5min töötada või sõita, muidu võib probleem uuesti tekkida.

Kui pikalt tavaliselt sõidad autoga? Millal viimati õli vahetasid ja mis õli sees on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

kui mootori temp andur pekkis siis võib ka sellist jama teha. juhe lahti võtta siis peaks tööle hakkama. Kõik teised andurid peale nuka ja vända oma võib ka lahti ühendada tööle peaks ikka minema. Omal sama siemensi süsteemiga selline keiss oli, et vändaanduril oli takistus paigas, kuid tööle ikkagi ei läinud sai uus vahele ja oli korras. Aga siis ei võtnud kütusepumpa ja sädet käivitamisel järele sul need asjad vist on olemas seega jama kusagil mujal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy