Hüppa postitusse

Aigar Iva

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    17
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Aigar Iva postitas

  1. Aigar Iva

    M50B20 probleem

    Mis see head teeb kui kütusepumba relee välja võtan? Alguses töötas väga hästi. Siis ükskord poos kinni ja hakkas üha tihedamini juhtuma ja nüüd siis ei lähe enam üldse käima.
  2. Aigar Iva

    M50B20 probleem

    Selle tagasivoolu mõõtmisega panin tegelt ise pange. Valesti mõõtsin. Panin kütuselati otsa kohe manomeetri. Aga küünal oli märg küll.
  3. Aigar Iva

    M50B20 probleem

    Tervist. Mootor on M50B20 Vanosega 110kW ja Simens. Selline mure, et auto ei lähe enam käima. Pea pool aastat sõitsin ilma ühegi probleemita ja järsku hakkasid jamad. Kõigepealt hakkas filtrisse ja tagasi lööma. Kui õhulugeja pistiku lahti ühendasin siis veel mõnda aega sai sõita ja nüüd isegi ei luba enam. Kompressioon igas silindris 12 bar kandis. Nukkvõllid on paigas. Vaatasin esimese silindri ülemise surnud seisu järgi. Küünlad ostsin augustis uued. Säde on. Autodatast oli kirjas mis takistus peab nukkvõlli ja väntvõlli asendi anduril olema. Näidud klappisid. Kütuse rõhku mõõtsin. Pumbast tuleb ca 4-4,5 bar ja pärast regulaatorit 3 bar mida näitas ka autodata. Nüüd on mõistus täitsa otsas. Oskab äkki keegi midagi tarka öelda?
  4. Tervist. Jama algas sellest, et panin paagi täis. Keerasin korgi peale ja auto enam ei käinud. Kui gaasi põhjas hoida siis läks starterist käima aga kui pöörded alla 2000 kukkusid siis suri kohe välja. Keerasin kütusepaagi korgi lahti ja auto käis. Mõned päevad enne seda sain teha diagnostika. Mis ütles, et kütusepaagi ventilatsiooni elektroonikaga on mingi jama. Auto on 1988 a. touring. Tehasest 320. Hetkel peal m50b20 mootor. Mina seda vahetust ei teinud. Auto minu käes olnud lühikest aega. Esimest korda tankisin paagi täis. Ehk siis kas eelmine omanik on näiteks jätnud üldse mingid juhtmed ühendamata? Või kas see süsteem on üldse ehituse käigus ära kaotatud? Kui ma õigesti aru saan siis siin pildil nr 1ga tähistatud paak on see detail mis probleeme tekitab. Aga ma ei näe kuidas see on elektroonikaga seotud.
  5. Just praegu proovisin järgi ja töötab! Tahhokas ja ökomeeter toimivad nii nagu peab.
  6. kellaplokk on motometri oma. igatahes tänu Margole sain tahhoka tööle. tänud! kuid minu pistikus oli see juhe siiski vaja ühendada klemmiga nr 9 aga see economiser ei tööta endiselt. lööb seieri põhja ja kogu lugu.
  7. Ehk kuhu ja mille ma ühendama pean et saaks tahhoka ja "tujurikkuja" tööle?
  8. Võtan teema jälle üles siis. Nimelt sain uue ploki. Kõik peaks olema õige. põhimõtteliselt samasugune nagu alguses oli kuid tahhoka ja selle kütusekulu näidukuga seal all. Ühendasin ära kuid endiselt ei toimi. Küsisin ühelt tuttavalt e30 omanikult (kellel samuti 316) kes tegeles hiljuti sama probleemiga. Ta ütles, et tal ei hakanud samuti alguses tööle kuid kui sõitis ca 200-300 km ära siis hakkas tööle. Ju siis laadis ära need patareid mis seal sees on. Nüüdseks olen selle plokiga sõitnud juba pea 1000km ja mitte midagi. Nüüd jääbki üle vist see juhtmete teema. Et oskab keegi öelda kus ja millised juhtmed olema peaksid, et see tahhokas (ja kütusekulu näidik) seal tööle hakkaks.
  9. Tundub nii. Aga siis pean hakkama uut plokki otsima.
  10. Võtsin ploki lahti ja see patareide osa oli kuhjaga sellist rõvedat rohelist sodi täis. Nagu tuleb vanadele patareidele. Ja siis hakkasin ise ka mõtlema et kas need patareid ei ole see inspection teema? aga igatahes see pre face tahhokas mul ei toimi.
  11. Et siis viga võib olla kõigest patareides?
  12. Aga kas pre face kellaplokk sobib fl mudeli asemele? Ostsin pre face ploki aga tuli välja, et autol oli muidu fl plokk. Juhtmed ühendasin ära aga tahhokas toimima ei hakanud. Ning kellaploki taga on kolm pistikut. Sinine, valge, kollane. Mul kollast juhe kellaplokki ei jooksnud. Kas see on tähtis, et tahhomeeter toimiks?
  13. Tere Olen siis tänase seisuga täpselt 2 nädalat pre face e30 uhke omanik. Kere on 86 aastast ja mootor on 90a 1.6l. Mure siis selline, et mu auto tahhomeetri asemel on kell. Tahaks siiski kellaaja asemel pöördeid ja kütusekulu näha. Esiteks. Kas ma võin sinna panna iga rida-4 e30 kellaploki? Ning kas kõik on nö plug-n-play? Et kas hakkab kõik toimima kui ühendan pistikud lihtsalt ära? Ja kas on üldse lootust, et seal on see kütusekulu näidiku pistik olemas? Ette tänades Aigar Nii. Asi nüüd korras. Väike kokkuvõte. Mootor oli facelift kere pealt. Seega läks sinna fl kellaplokk. Kui plokk oli peal siis ei toiminud tahhokas ega ökomeeter. Margo ütles mis juhtmed kuhu ühendada. Pistik asus kindalaeka taga (valget värvi) . Seal oli kolm juhet millest 2 oli vaja vedada kapoti all olevasse mootori pistikusse. Kui need ühendatud siis töötas kõik ilusti. Tänud kõigile!
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus