Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Aigar Iva

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    17
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast Aigar Iva

  • Tiitel
    Algaja

Profiili info

  • Minu autod
    e30 316 pre face, e30 320 m50b20 touring

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Aigar Iva

    M: 316 kupee 1985 MÜÜDUD

    Kahjuks pean müüki panema oma suvel soetatud e30 pre face kupee mida plaanisin ehitama hakata. Põhjus lihtne. Toimus plekimõlkimine Tallinnas minu igapäeva liikuriga, seega tekkis ootamatu väljaminek. Auto hetkeseisukord pole kiita. Tahab kindlasti keretöid. Mootorit ma pole ausaltöeldes proovinud ringi ajada, sest ostes see ei olnud minu jaoks tähtis. Esialgse hinnanguna ütleksin, tuleks vahetada esimesed ja tagumised tiivad, küljekarbid ning pakiruumis veidi põhja korrigeerida. Viimased 12 aastat seisis ta puutumatuna ühe koha peal, sest eelmisel omanikul ei olnud võimalik sellega tegeleda enam. Pildil olevaid valuvelgi on 3 ja tänu seismisele siis rehvid enam õhku ei pea. (huvilisel tuleks arvestada sellega, et võib-olla peab oma veljed kaasa võtma) Hetkel autol üks esimene tiib küljest võetud. Soovi korral saab selle kaasa kuid taastada on seda keeruline. Stange on olemas. Üldiselt on palju detaile seest ja väljast eemaldatud kuid mulle tundub, et siiski enamus on olemas. Autoks on 1985 aasta 316 millel 66kW. Kerevärviks on helesinine. Numbrimärk on 200TBK VIN: WBAAK510109593371 Auto asub Nõos. Huvi korral helista 53055342 või saada kiri aigar.iva@gmail.com Hinnata ma väga teda ei oska kuid kui 300 saaks oleksin õnnelik. Alternatiivina võib pakkuda mulle facelift e39 kapotti (ideaalis titansilber metallic), esipaneeli (http://alvadi.ee/varuosad/bmw/5-e39-1996/esipaneel/?ft=1&tdType=14680) ja vasakut esituld. Asjaga suhteliselt kiire. Tahaks siiski oma auto jälle viisakaks teha. MÜÜDUD
  2. Aigar Iva

    M50B20 probleem

    Mis see head teeb kui kütusepumba relee välja võtan? Alguses töötas väga hästi. Siis ükskord poos kinni ja hakkas üha tihedamini juhtuma ja nüüd siis ei lähe enam üldse käima.
  3. Aigar Iva

    M50B20 probleem

    Selle tagasivoolu mõõtmisega panin tegelt ise pange. Valesti mõõtsin. Panin kütuselati otsa kohe manomeetri. Aga küünal oli märg küll.
  4. Aigar Iva

    M50B20 probleem

    Tervist. Mootor on M50B20 Vanosega 110kW ja Simens. Selline mure, et auto ei lähe enam käima. Pea pool aastat sõitsin ilma ühegi probleemita ja järsku hakkasid jamad. Kõigepealt hakkas filtrisse ja tagasi lööma. Kui õhulugeja pistiku lahti ühendasin siis veel mõnda aega sai sõita ja nüüd isegi ei luba enam. Kompressioon igas silindris 12 bar kandis. Nukkvõllid on paigas. Vaatasin esimese silindri ülemise surnud seisu järgi. Küünlad ostsin augustis uued. Säde on. Autodatast oli kirjas mis takistus peab nukkvõlli ja väntvõlli asendi anduril olema. Näidud klappisid. Kütuse rõhku mõõtsin. Pumbast tuleb ca 4-4,5 bar ja pärast regulaatorit 3 bar mida näitas ka autodata. Nüüd on mõistus täitsa otsas. Oskab äkki keegi midagi tarka öelda?
  5. Aigar Iva

    M: morell "tempo 5" twiitrid koosCrossoveritega

    Mis hind on?
  6. Aigar Iva

    e30 touring kütusepaagi ventilatsioon

    Tervist. Jama algas sellest, et panin paagi täis. Keerasin korgi peale ja auto enam ei käinud. Kui gaasi põhjas hoida siis läks starterist käima aga kui pöörded alla 2000 kukkusid siis suri kohe välja. Keerasin kütusepaagi korgi lahti ja auto käis. Mõned päevad enne seda sain teha diagnostika. Mis ütles, et kütusepaagi ventilatsiooni elektroonikaga on mingi jama. Auto on 1988 a. touring. Tehasest 320. Hetkel peal m50b20 mootor. Mina seda vahetust ei teinud. Auto minu käes olnud lühikest aega. Esimest korda tankisin paagi täis. Ehk siis kas eelmine omanik on näiteks jätnud üldse mingid juhtmed ühendamata? Või kas see süsteem on üldse ehituse käigus ära kaotatud? Kui ma õigesti aru saan siis siin pildil nr 1ga tähistatud paak on see detail mis probleeme tekitab. Aga ma ei näe kuidas see on elektroonikaga seotud.
  7. Aigar Iva

    K: spidoplokkide sobivus

    Just praegu proovisin järgi ja töötab! Tahhokas ja ökomeeter toimivad nii nagu peab.
  8. Aigar Iva

    K: spidoplokkide sobivus

    kellaplokk on motometri oma. igatahes tänu Margole sain tahhoka tööle. tänud! kuid minu pistikus oli see juhe siiski vaja ühendada klemmiga nr 9 aga see economiser ei tööta endiselt. lööb seieri põhja ja kogu lugu.
  9. Aigar Iva

    K: spidoplokkide sobivus

    Ehk kuhu ja mille ma ühendama pean et saaks tahhoka ja "tujurikkuja" tööle?
  10. Aigar Iva

    K: spidoplokkide sobivus

    ei oska keegi aidata?
  11. Aigar Iva

    K: spidoplokkide sobivus

    Võtan teema jälle üles siis. Nimelt sain uue ploki. Kõik peaks olema õige. põhimõtteliselt samasugune nagu alguses oli kuid tahhoka ja selle kütusekulu näidukuga seal all. Ühendasin ära kuid endiselt ei toimi. Küsisin ühelt tuttavalt e30 omanikult (kellel samuti 316) kes tegeles hiljuti sama probleemiga. Ta ütles, et tal ei hakanud samuti alguses tööle kuid kui sõitis ca 200-300 km ära siis hakkas tööle. Ju siis laadis ära need patareid mis seal sees on. Nüüdseks olen selle plokiga sõitnud juba pea 1000km ja mitte midagi. Nüüd jääbki üle vist see juhtmete teema. Et oskab keegi öelda kus ja millised juhtmed olema peaksid, et see tahhokas (ja kütusekulu näidik) seal tööle hakkaks.
  12. Aigar Iva

    M: Sachs Super Touring amordid

    Asukoht?
  13. Aigar Iva

    K: spidoplokkide sobivus

    Tundub nii. Aga siis pean hakkama uut plokki otsima.
  14. Aigar Iva

    K: spidoplokkide sobivus

    Võtsin ploki lahti ja see patareide osa oli kuhjaga sellist rõvedat rohelist sodi täis. Nagu tuleb vanadele patareidele. Ja siis hakkasin ise ka mõtlema et kas need patareid ei ole see inspection teema? aga igatahes see pre face tahhokas mul ei toimi.
  15. Aigar Iva

    K: spidoplokkide sobivus

    Et siis viga võib olla kõigest patareides?
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus