Pea pool aastat sõitsin ilma ühegi probleemita ja järsku hakkasid jamad.
Kõigepealt hakkas filtrisse ja tagasi lööma. Kui õhulugeja pistiku lahti ühendasin siis veel mõnda aega sai sõita ja nüüd isegi ei luba enam.
Kompressioon igas silindris 12 bar kandis. Nukkvõllid on paigas. Vaatasin esimese silindri ülemise surnud seisu järgi. Küünlad ostsin augustis uued. Säde on.
Autodatast oli kirjas mis takistus peab nukkvõlli ja väntvõlli asendi anduril olema. Näidud klappisid.
Kütuse rõhku mõõtsin. Pumbast tuleb ca 4-4,5 bar ja pärast regulaatorit 3 bar mida näitas ka autodata.
Nüüd on mõistus täitsa otsas. Oskab äkki keegi midagi tarka öelda?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist.
Mootor on M50B20 Vanosega 110kW ja Simens.
Selline mure, et auto ei lähe enam käima.
Pea pool aastat sõitsin ilma ühegi probleemita ja järsku hakkasid jamad.
Kõigepealt hakkas filtrisse ja tagasi lööma. Kui õhulugeja pistiku lahti ühendasin siis veel mõnda aega sai sõita ja nüüd isegi ei luba enam.
Kompressioon igas silindris 12 bar kandis. Nukkvõllid on paigas. Vaatasin esimese silindri ülemise surnud seisu järgi. Küünlad ostsin augustis uued. Säde on.
Autodatast oli kirjas mis takistus peab nukkvõlli ja väntvõlli asendi anduril olema. Näidud klappisid.
Kütuse rõhku mõõtsin. Pumbast tuleb ca 4-4,5 bar ja pärast regulaatorit 3 bar mida näitas ka autodata.
Nüüd on mõistus täitsa otsas. Oskab äkki keegi midagi tarka öelda?
Muudetud , muutis Aigar Iva