Kõik, mis qpi postitas
-
BMW E30 324d Shadowline (bj. 1987/11) - 327bmw
Kobe rull tõesti. Tegin just väikse tiiruka aga olen vist enda hinge lõplikult 7ndale seeriale müünud, sest enam seda fiilingut polnud, mis kunagi rulliga sõites. :oops:
-
318i M-technic '86 - Maero
Korruta enda auto hind 3-ga, kui sul on keskmises korras 318i Eesti kroonides teeb see 31 200.-
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Müügiplaane pole ?
-
316 '88 - M-Tech
Kahtlemata tegemist kõige kenama non-m3 e30-ga Eestis. Kui veel nüüd kapotialuse ka välimusega vastavaks saaks(m5 mootor+turbo), siis oleks ta isegi m3-dest üle
-
.
Valesse foorumisse ei ole sattunud? Calibradel ka oma klubi kus saab roosteelamusi vahetada. :wink: Konkreetse e30 kohta, tõesti väga ilus ja originaalilähedane. Tõeline pensionisammas.
-
320IS M-Tech II '88 - kristokr
Veermik on sama, mis m-paketiga 325i-l. Kahju, et bmw cupilt tehti kuni 2.0 klassis kw piirang, muidu oleks see auto sinna klassi ideaalne. Samas ei usu, et ka suurte klassis probleeme tekib.
-
BMW E30 323i kupee '84 - collaracer MÜÜA
Klaasiliimiga aasad sisse vana stange järgi ja nendega kinni kere külge.
-
318IT '89 - Kert6
Ma küll selle kärukonksu headuses nii kindel poleks. Selleks ongi autod tehtud elastsed , et vältida kere kõverdumist ja reisijate vigastamist. Fakt on see, et paljudel on konksu pärast kere kõveraks sõidetud ja sõidetakse ka edasipidi. Mina igatahes tungiva vajaduseta konksu külge ei keera(õnneks on teisaldatav). Soovitan kontrollida just in case.
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Kui sa ühte ringiaega jahid, siis tõesti 2-l Sauga sirgel saad hoo üles hetkeks aga kas see mootoriga riskimine tasub selleks ära?
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Rinkaautole Nitro :roll: ?
-
316 '88 - M-Tech
8) Kuidas on võrdlusmoment näiteks Subaruga?
-
316 '88 - M-Tech
Mingi laiem variant samast veljest? :
-
318IT Shadowline '91 - Kert6
Väga 8) auto .. Kas mootoriplaane ka on? (ps ilma kulmuta, kui siis "originaal" e. kamei kulmud)
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
Arvasin ise ka , et ainult käigukasti erinevus saab siin veel rolli mängida, aga seljuhul oleks vaja teist käigukasti või kiiremat difrit, sest 180 km/h jääb väheks ringrajale(okei Eestis vb piisav).
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
Imelik :roll: Kui 4.27, siis on lõppkiirust kuidagi vähe IMO. Enda 325i-l m20b25 mootoriga oli all 4.41 differ(tean, et BMW-l originaalis sellist difrit pole, aga see oli mingi vana E.Lille ehitatud differ) ja 200 polnud ka veel kõik... Võimalik, et võimsust oli natuke rohkem muidugi
-
BMW 325i cabrio-M-technik
5000 = nt. 111 VIP 20 000= nt. Bemar 2 Tähtede arvu eest keegi raha ei küsi
-
316 '88 - M-Tech
Seda IX-i silla teemat mõltesingi rohkem naljaga. Muidu sellised veljed maksavad Saksas uuena 10 000 jooks koos uute rehvidega ning kasutatult lähevad nad ~3k eest. Eestis on need veljed samas väga haruldased..
-
316 '88 - M-Tech
Aga pead hakkama vaheflantse kindlasti kasutama, sest velgede ET on 37 ja ilma vaheflantsideta need külge ei lähe. Samas võiksid autole IX-i sillad panna ja oleks ok
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Hea , et mõistus pähe tuli :wink: M-tech I oleks tõesti ilus ja ainuke Eestis.
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
328i 260hp http://www.e30tech.com/forum/viewtopic.php?t=23182 Arenguruumi on veel vabalthingavanagi :wink:
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
+1 Enne oli kindlasti ilusam, aga peaasi , et omanikule endale meeldib :roll: , sest ehitab ikkagi enda mitte teiste jaoks..
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Ei saagi kohe välja osta. Nad on oksjonil ja lihtsalt võidad või ei võida oksjonit.
-
316 '88 - M-Tech
Nii, et m3 jupid tulevad
-
325i '86 - tossike
Keegi siit foorumist pani vist isegi e38 sisu sisse, ainult tagaistmed tehti vähe lühemaks:P
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Äkki oli see: http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=763