Kõik, mis raimo postitas
- 
	
		
		Silmatorkavamad E30-d Eestis
		
		Ennast peab ikka kiitma
 - 
	
		
		Eesti Klassikaliste BMW'de suvine kokkutulek
		
		http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5575
 - 
	
		
		318iS '90 - m20b20
		
		Asi paistab põnevaks minema. Kui uusi pistikuid vaja, siis mul on varuga ostetud.
 - 
	
		
		Polüuretaanpuksid
		
		Mis materjali täpsemalt kasutad?
 - 
	
		
		KERELUX OÜ - Sõidukite kere- ja värvitööd. NB:NÜÜD KA PILDID
		
		Ei jõudnud jah. Proovin mõne nädala pärast uuesti.
 - 
	
		
		KERELUX OÜ - Sõidukite kere- ja värvitööd. NB:NÜÜD KA PILDID
		
		Astuksin homme hommikul ~9:00 läbi. sobib?
 - 
	
		
		KERELUX OÜ - Sõidukite kere- ja värvitööd. NB:NÜÜD KA PILDID
		
		Mis velje värvimine kahes osas (keskosa mustaks, lip valgeks) maksab?
 - 
	
		
		K: Reguleeritav strutbar R6le
		
		kui jäme see "originaal" veel on? keevitad amordikannude külge kõrvad ja lõikad sinna vahele sobiva pikkusega lati. pole mõtet asja keeruliseks ajada.
 - 
	
		
		325i '90 - Krst
		
		M10 kaanepoltide kohta ütleb Rootsi tarkus: It´s enough for 1000+hp edu
 - 
	
		
		318i M-technic '86 - Maero
		
		naised saunas rääkisid või ? Väljaulatuvad veljed-rehvid pole kereautodel lubatud ei tänaval ega ühelgi autospordi võistlustel. Kui selle põhjused jäävad arusaamatuks, tuleks tegeleda mõne sobilikuma alaga nagu postmarkide kogumine. Aga ega need asjad enne üldiselt pähe ei mahu, kui enda naine või väike laps või muu sugulane on sellise auto vahel oma käest või jalast ilma jäänud. Sõimake neid kah siis värdjateks, siis sobib antud termin paremini. Teemasse kah, auto on tore aga ühtegi korralikku pilti sellest seni pole.
 - 
	
		
		325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
		
		deem, ma lootsin vähemalt sirgelt kiirem olla. mis seal ikka, tuleb poodi kompressori järgi minna
 - 
	
		
		Sportiste VS RECARO
		
		toly pandud pilt on isegi vist õige aga see iste on lihtsalt nii surnud, et jätab tõesti petliku mulje.
 - 
	
		
		Sportiste VS RECARO
		
		teeme asja huvitavamaks ... M3 Sport Evo istmed:
 - 
	
		
		316 '88 - M-Tech
		
		Kolvid tulid USAst? Kuidas nad tollist läbi tulid?
 - 
	
		
		V8 peale panek e30-le.
		
		525 ja 530 kastid küll, 540 kast on juba teisest "puust" isend.
 - 
	
		
		Udutulede kasutamine
		
		Asi ei ole selles kas roolis on rullnokk või korralik juht või mis auto tal on. Kui üks rullnokk teeb maine maha, siis kannatavad teised ka. See BMW-de "maine kujundamine" algas juba üle 10 aasta tagasi ja seda parandada on juba väga raske. Ega enne mingit paremat suhtumist loota pole kui politseis palgad kõrgemaks lähevad ning igast jobusid sinna enam ei võeta. Paraku seda niipea loota ei ole.
 - 
	
		
		Udutulede kasutamine
		
		Paraku on see nii, et E30, E34 ja E36-ga on aja jooksul tänavatel kõvasti "kino" tehtud. Sellest ka politsei suurendatud ebaterve huvi nende autode vastu. Ja noh, kui politsei tahabki riigieelarvet täita, siis kummast suurema tõenäosusega selleks põhjuse leiab? Mõnest uuest Audist või BMW või mõnest E30-nest?
 - 
	
		
		Udutulede kasutamine
		
		Siin ei ole küsimus mitte liikluseeskirjas või Genfi konventsioonis, vaid üldises liikluskultuuris. Kui sul küla peal on 9 debiilikut, kelle arvates parklas driftida ja foori taga ketsi lasta on "lahe", siis pole mõtet imestada, miks politsei kõiki nokib. Neid udukatega sõitjaid on sadades ja tuhandetes, kuid millegipärast ei pea politsei kõiki kinni.
 - 
	
		
		K: Kus valmistatakse custom-nukkvõlle?
		
		http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=31881
 - 
	
		
		325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
		
		Silwer ise küll nii ei arva
 - 
	
		
		318i M-technic '86 - Maero
		
		Segeri Civicul ei olnud puuri sees, oli lihtsalt suur kiirus. 4.0 V8 ei saa kuidagi legaalselt arvele, ainult 3.0 V8 saab. Nii töömaht kui võimsus võetakse ainult ühe mootori järgi. Nii ei saa et võimsus 2,5 alusel ja töömaht 325e(2,7) järgi.
 - 
	
		
		BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
		
		Probleem on selles, et kolvi/silindri kulumist mõõdetakse lehtkaliibriga, siis kui kolb alles mootoris on : Selle peale ei oskagi enam midagi öelda.
 - 
	
		
		325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
		
		sellega on nii (olen ka nendega ühte asja mittetoimivuse osas konsulteerinud), et mingit garantiid eriti ei ole. kui läks asi ...., siis heal juhul saad infot miks nii juhtuda võis. nad oskavad päris hästi küsimustele vastamata jätta kuigi kokkuvõttes on nad ikkagi päris head-kiired vastajad võrreldes teistega.
 - 
	
		
		BMW 325i (2,8i) sedaan '88 - Urmo
		
		nende aukudega kuuma õhku eriti efektiivselt küll välja ei saa
 - 
	
		
		325i '90 - Krst
		
		mõtle ja uuri, saad teada