-
Postitusi
56 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
1
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis rlend postitas
-
Tootekoodiga 1714858 jupp täitsa olemas.
-
885 plokikaas, sirge, puhas, tikud vahetatud (-0.25mm) 300€ M20B25 sisselaske kollektorid (2tk) 20€/tk Esimene sillatala, puhas ja korralik 140€ M20B25 väntvõll 30€ M20B20 (130mm) kepsud 30€ M20B25 (135mm) kepsud (12tk) 25€/kmpl M20B25 84mm kolvid (12tk) 30€/kmpl M20 veepump pre-fl (uus) 15€ M20 Catcams 1300530 296° nukkvõll 50€ http://www.catcams.com/products/camshafts/datasheet.aspx?ENGINE_id=111&CAMSETUP_id=269 M20B25 õhulugeja 50€ M20 töökorras genekas uue pingeregulatoriga 35€ Süütepool koos klambriga 20€ M20 aju (261200172) 20€ M20 aju (261200251) 20€ OEM õlipumba võlli saaled 50€ Trigger wheel (2tk) 10€/tk Laagri/Tallilnn 56-2o2-531
-
!
-
-
@TrvP suunal Tartu-Tallinn
-
Sooviks leida helehalli kõlariaukudeta mütsiriiulit. Ideaalis võiks asuda Tallinnas.
-
60mm madaldusega pole pääsu, 205/45 rehviga üpris piiri peal. 215/45 võib ka veel kuidagi ära mahtuda.
-
9.41:1 Töömaht 2992cc https://www.zealautowerks.com/advanced-compression-calculator.html?setup=6,m84,m210.05,m90,33,-5.35,m32.55,m130.00,m1.24,m0.000,7200,160,0
-
Äkki oli @-vr6- kes täna Nõmmel vastu tuli?
-
Ostan M20 mootorile enamvähem seisus visco sidurit + ventilaatorit. Ehk kellegil vedeleb. Asukoht võiks olla ideaalis Tallinn.
-
Midagi viliseb M20B20 ventilaatori tiiviku juures
rlend vastas kasutaja Tanel_P teemale asukohas Küsimused - Vastused
Minul hakkas M20 sedasi vigisema siis, kui kolde ja rõhuregulaatori vaheline vaakum lekkis. -
https://www.auto24.ee/used/3134173
-
https://www.okidoki.ee/item/bmw-320i/8452787/
-
https://www.okidoki.ee/item/bmw-325/8297167/
-
https://www.okidoki.ee/item/bmw-320/7982873/
-
https://www.auto24.ee/used/3001071
-
Küsin siin samas, ehk on keegi õlipumba ajami võlli saalesid m20 plokil vahetanud? Sain saaled esinduse kaudu kätte, kuid nüüd pole tegelast kes need ära vahetaks Tartus Astromoto ei olnud nõus seda igatahes proovimagi.
-
M20b25 aju juhtmestiku infot?
rlend vastas kasutaja KrissCross teemale asukohas Küsimused - Vastused
Nagu üleval kirjas, tegu OBC pistikutega. -
Soov jah 86mm silindriga mängimist proovida. S50 kolvid ~4x soodsam lahendus kui selles mõõdus sepiskolb. Antud komboga käib kolb 1.8mm üle ploki serva, see juba treiali teha. 85mm tihend töötab ilusti 86mm silindriga, isegi standardne 84mm tihend töötaks. Ettevõte nagu Metric Mechanic müüb juba väga pikka aega 86mm stroker kit-e kus kasutavad tavalist 84mm tihendit, mille ainuke modifikatsioon on porditud veekanalid. M5x kepse võiks ka vabalt kasutada, on tõepoolest veidi kergemad. Jääb vabalthingavaks. Jämedalt arvutades tuleks surveaste ~9,5:1 kuid võin ka natuke eksida group - Väntvõlli ja kepsudega saab veel ümberarvutusi teha vastavalt sellele mis turul saada. Vabalthingava puhul ei pea 86mm silindrit kartma ja olen kursis MLS tihendite hindadega. M43B19 kolbide kasutamine paistab tõesti esmapilgul väga huvitav, mis on mul kahe silma vahele jäänud
-
Enne kui oma lollusega jätkan, küsin igaks juhuks siin samas üle. Plaanis siis kasutada järgmist sisu: 885 kaas (juba 0,25mm maha võetud) 85mm kaanetihend M51B25 väntvõll (82,8mm) M20 keps (135mm) S50 86mm kolb (ch 31,6mm) Nüüd loodangi et keegi ehk "kogenum" ütleb, et nii ei saa ja tuleb teha midagi teisiti
-
m42 318is mootori tuuning.Palun abi.
rlend vastas kasutaja Royalextra teemale asukohas Tuuningurubriik
https://www.rally.ee/?a=a032&b=46508 -
lynxi idee on väga hea, kuid ilmselt müügis olevad kolvid on 21mm sõrme avaga mis loob omakorda järgmised probleemid 😀
-
M20B25 - realoem annab kõige suuremaid remontmõõdus kolvirõngaid 84,480mm ehk +0,50mm ülemõõtu. Väga ebameeldiv on mõelda et pool millimeetrit suuremaks puurimine ei nõua suuremaid kolbe, või ei ole tõesti veel selle mõõduga kolvi ristilõtku ohtu?