-
Postitusi
71 -
Registreerus
-
Viimati külastas
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis kunot postitas
-
Paku ja vaatame. Alla 50 ei tahaks anda.
-
Pildigalerii https://www.upload.ee/gallery/21827/E30_jupid.html Paku norm hind ja vii minema. 1 uks on päris viisakas. 1 on pre, teine fl oma. Suuri mõlke ei ole, pildil on varjude mäng. Velgedelt on rehvid eemaldatud. Asuvad Tallinnas Pääskülas. tel 5031113
-
www.h2.ee grupitellimused -10% leti hinnast. MUUDATUSED. TELLIMUS 17.12.2021
kunot vastas kasutaja Leks teemale asukohas Kasulikud kohad E30 omanikule
H2 on hinna ja tarneaegade suhtes pekkis, meil on norm kohad oeprof.ee , originaalosad.ee (viimasel näitab hindu, kui oled klient ja soodustus peal). H2 kliendile näitab lisaks hindu ilma KM-ta ja KM lisandub pärast tellimuse vormistamist! -
Pildid https://www.upload.ee/gallery/21827/E30_jupid.html Parem FL esiuks roostevaba 200€ Vasak PFL esiuks, all rooste, 1 õhupüssi kuuli mõlk 100€ Parem sedaani FL-i tagauks, all rooste 150€ FL esipõll, IX-i küljest, 1 nurk kergelt kortsus 75€ Parem esitiib, väike mõlk, rooste tüüpilistes kohtades 50€ IX-i plekkveljed (14", ET47) 200€ kmpl FL uste klaasid, 90a masinalt, kiletamata 25€ tk. Tel 5031113, Tallinnas Pääskülas. Kui mitu või kõik asjad korraga, hinnad läbiräägitavad. Aktsepteerin mõistuse piires pakkumisi.
-
Müügiks 2 lahtivõetud käsikastiga vahekasti. Mõlemas on uuema tüübi viskod. 1-s on kett vanem variant ja veidi kulunud, kuid hinnanguliselt veel kõlbab sõita. Teises on UUS kett ja uuema tüübi oma (1 sinine lüli). Orienteeruvad hinnad: Uuema tüübi viskode kmpl (st korpuse tagumine osa koos vajalike juppidega) 200 tk Vanema tüübi kett koos hammakatega (esisilla hammaka nuudid enam- vähem) 150 Uus kett 600 (esinduses 1600, H2 kaudu vb olla 1100 kui üldse saab). Uuema tüübi hammakad, esisillale nuut p..s, kuid esisillale minevat võlli pikendades saab kasutada 100 Vahekasti diffrid 100. Kardaanidel nuudid kehvad, kuid pikendamiseks sobilik materjal, 50 tk. Mõlemad vahekastid saab kompleksseks teha, hind läbirääägitav. Mitme asja koos ostes samuti hind läbiräägitav. tel 5031113.
-
www.h2.ee grupitellimused -10% leti hinnast. MUUDATUSED. TELLIMUS 17.12.2021
kunot vastas kasutaja Leks teemale asukohas Kasulikud kohad E30 omanikule
👍 -
www.h2.ee grupitellimused -10% leti hinnast. MUUDATUSED. TELLIMUS 17.12.2021
kunot vastas kasutaja Leks teemale asukohas Kasulikud kohad E30 omanikule
Kätte saad oktoobris või novembris- sõltub, kuidas see lohv seal lohiseb. -
Kogemused erinevate autovaruosade netipoodidega?
kunot vastas kasutaja MKool teemale asukohas Vaba teema
Mul on kerge kahtlus, et H2 ärimudel baseerub laojääkide kokkuhankimises, mitte tehase ladudest kaupa võttes. Täna tuli ilus vabandus (tellimus esitatud 06.juuli, täita lõpuks lubati 26. juulil kuller välja saata, st läheb koos NV-ga veel 4 päeva otsa). Tellimuse vormistamisel lubati 7 päevaga. Pidurit pannud kood oli esinduse süsteemi kaudu täiesti saadaval, kuid H2-s hakkas iba, et ei saa üldse (sellest muidugi kohe teavitada ei suvatsenud ka keegi), kuid lõpuks sai ikka. Деталь на нашем складе в Германии, а у нас в Риге товар будет только в пятницу, к сожалению, логистика отнимает время. Сроки на сайте указаны ориентировочные и об этом есть предупреждение клиенту перед заказом. Сожалею,что вышла такая задержка с вашим заказом, иногда некоторые позиции приходится ждать с дальних складов, и тогда получаются такие ситуации... Прошу ещё немного вашего терпения! -
Kogemused erinevate autovaruosade netipoodidega?
kunot vastas kasutaja MKool teemale asukohas Vaba teema
Tahan hoiatada H2 eest, mis laseb lubatud tähtajad 3-4 korda üle. Normaalseks töötegemiseks täiesti kõlbmatu koht. Küsimus: Kas mõnda normaalset alternatiivi ka sellele kohale on, kus or osade hinnad oleksid enam vähem samad või kus vähemalt tähtaegadest knni peetakse ja ollakse samas Saksa tellimuste puhul ikkagi kiired? Esaindus on muidugi tore koht, kuid seal pannakse kirves selga ja Saksast asju ootad ikka 10 päeva. Näiteks kas keegi on katsetanud https://www.hubauer-shop.de/en/ -ga? Osad hinnad tundusid ok olema võrreldes esindusega. -
Ärge taguge M20 mootori nookurite telgesid auklikeks
kunot vastas kasutaja kunot teemale asukohas Õpetused - Teadmiseks
Ei uurinud nii täpselt, panin järgmise kaane ja teema lõppenud. -
M20 plokikaane sisemise lekke tunnused
kunot vastas kasutaja kunot teemale asukohas Küsimused - Vastused
Suhteliselt puhas on selle tõttu, et antud kaas alles paar päeva peal olnud. Pilt ka Järgmise kaanega koostasin jahutussüsteemi ära ja tegin kohe antud kohast lekkekontrolli. Lasin mootori soojaks, siis võtsin uuesti klapikaane maha ja kontrollisin veelkord. -
Ärge taguge M20 mootori nookurite telgesid auklikeks
kunot vastas kasutaja kunot teemale asukohas Õpetused - Teadmiseks
Pilt ka (nüüd võtsin selle kaane hoopis maha, oli lisaks pragu) Lisaks oli nukkvõll ja tema laagripinnad sööbinud (kahtlus, et võlli jäi eest kuivale). Nukkvõlli vastavad kohad ca 0,2 mm miinuses, samapalju võis ka auk kaanes olla plussis. -
M20 plokikaane sisemise lekke tunnused
kunot vastas kasutaja kunot teemale asukohas Küsimused - Vastused
Tuvastasingi kaane sisemise lekke nukkvõlli 5. ja 6. (eest taha lugedes) laagripuki juurest. Tegin vanast paisupaagi korgist abinõu, millega sain veesärki survestada. Sinised nired ilusti jooksid. Kõik eelkirjeldatud sümptomid siis, põhiline: -mõningane õli paisupaagis. Kuna masin on autom kastiga ja radikas vana, siis kahtlustasin radikas autom kasti soojusvaheti mikroleket või kuna tegu oli varem kapitaalselt purunenud mootoriga nii, et keps lõi plokki augu, siis selle tõttu õlijääke radiaatoris ja sealt paisupaaki. Kuid klapikaant maha võttes selgus kohe tõde- seest valge sade. -kirjeldatud rõhu kiire langus pärast mootori seiskamist. Pildil on nukkvõlli laagripukkide all (seal, kus on ka kaanepoldid, neist paremal) sinised jahutusvedeliku nired näha, kui natukene vaatamist pingutada. Kas aurupilv ka asjasse puutus, seda saan öelda siis, kui korras kaas peal. -
M20 plokikaane sisemise lekke tunnused
kunot vastas kasutaja kunot teemale asukohas Küsimused - Vastused
Kas tal on reaalselt olnud ka sellist asja, et mootori seistes lekib silindrisse või väljalaskesse ja siis käivitamise järel on ca 5 min suur aurupilv taga? Või on selline asi tingitud suurest õhuniiskusest hetkel, et põlemisgaasides sisalduv veeaur tekitab udu? Drosselklapi juures olev soojendi on survestatud ja sinna ka uus tihend pandud, sealt leket ei olnud. Mõningane jahutusvedeliku kadu ka eksisteerib, kuid see võib olla seotud remondijärgse õhueraldumisega. Seda täheldasin ka, et korras ja kontrollitud paisupaagi korgiga mootori mõningase jahtumise järel (85 C pealt 70 C juurde) on jahutussüsteemist ülerõhk kadunud. Veepumba juurest leket ei täheldanud, salongi ei jookse (klaasid uduseks ei lähe). -
Soovin teada, millised tunnused on seest pragulisel M20 mootori plokikaanel? Sümptomid?
-
M20 poltide pikkus on 150 mm. Kui vanad poldid on selles mõõdus, ei näe neid vajadust asendada, jutustagu tehas mida tahab. Neil on ka vaja juppe müüa. Torx peaga õlitatud poldi pingutusmomendiks tuleb ülaltoodud juhendit järgides 100 -120 Nm. Kui kasutatud poldid selle tagavad, on kõik ok. Kuuskantpeaga polte on keelatud seal uuesti kasutada, kuna on olnud poldipeade eraldumisi ja sellega kaasnevaid pahandusi. Lisaks nõuavad nad täiendavat tööd järelpingutamiseks.
-
E30 jahutussüsteemi KORREKTNE õhutamine!
kunot vastas kasutaja eix22 teemale asukohas Õpetused - Teadmiseks
Eix kirjutas: Bemm kasutab 2 sorti korke: 140 ja 200 kirjadega. Vastavad rõhuühikud on kPa. http://www.realoem.com/bmw/en/showparts?id=AG05-EUR-03-1989-E30-BMW-325ix&diagId=17_0006 Siis on mul kahtlus (vajaks korralikku kontrollimist), et kuna BMW süsteem kasutab eranditult absoluutrõhu väärtusi, siis reaalsed ülerõhu väärtused on: 40 ja 100 kPa ehk maakeeli 0,4 ja 1,0 Bar. -
Originaal on FAG, just vahetasin. Selle orienteeruv hind peaks olema 25 kanti. SKF on tavaliselt FAG-st kallim. Ruville karbis on ka FAG. Komplektis oli vale keermega mutter.Suure mootoriga ketaspiduritega õõtsades on laagri mõõt 42x75x37. 37 on laius.
-
Lappasin M20 mootorit kokku, muretsestin kasutatud alumise osa. Sellel olid õlirõngad ilma vedrudeta. Võrdluseks sama tüüpi õlirõngastel teisest mootorist olid vedrud olemas. Siit küsimus: millisel eesmärgil need võisid olla eemaldatud ja kas selline mootor jääb tunduvalt rohkem õli kulutama? Kergelt käis mootor ilma nendeta ringi küll, :). Ise hetkel tagant sinist ei tähelda.
-
Ärge taguge M20 mootori nookurite telgesid auklikeks
kunot vastas kasutaja kunot teemale asukohas Õpetused - Teadmiseks
Kuidas sa selle lahendasid? Ma ei osanud muud, kui toppisin võlli otsa 2-sendise mündi ja tugevat Reinzi silikooni. Peegliga vaadates oli teisele võllile ka tugev lohk sisse kolgitud, kuid tundus terve. Kui töömahukas on IX-l sisselaske poole võlli vahetus? Kas kaane saab peale jätta, kas plokikaane poldid lähevad raisku, jahutusvedelik tuleb välja lasta jne? -
Ärge taguge M20 mootori nookurite telgesid auklikeks
kunot lisas teema asukohas Õpetused - Teadmiseks
Pealkirjas peaks kõik olema öeldud, võllid saab kätte kaant soojendades (Al paisub rohkem kui teras). Ei ole vaja neid otstest kolkida nii, et võlli otstes korkides augud sees. Tulemuseks on, et nukk ja nookurid jäävad kuivale. Ostsin kaane, millel oli mingi tegelane selle tembuga hakkama saanud. Mul on komme kontrollida, et nukale õli ilusti tuleb. Antud kaanel oli tagaotsas purskkaev, mis lahistas kasti õli täis (kohe ei taibanud seda kohta vaadata). Ise teema on nüüd see, kuidas seda asja lahendada ja lisaküsimus, kas selle tembu autor ka seda foorumit loeb? Äkki tuleb ise lahendama?