Hüppa postitusse

volde

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis volde postitas

  1. Valge rull ilus rull!
  2. volde vastas kruusmann2 teema asukohas Probleemid
    See ongi kodeerimise pulk, Sellega saab tahhomeetri õigesti lugema panna vastavalt silindrite arvule. Proovitud süsteem!
  3. volde vastas lepa teema asukohas Probleemid
    Võta paremasse kätte purk eetrit, kõigepealt lase üks laks kaltsu ning hinga sealt endale vähe ligi et lõbusam oleks, seejärel pane auto käima ja lase eetrit kohta kus on võimallik vaakumil lekkida, ning kui mootori põõrded tõusevad eetrit lastes on viga käes.
  4. No olgu nii, osta areosool õli, seda leidub ka kehvasti varustatud autopoest, ja pihusta nii kus jõuad. Kunagi siin foorumis olid probleemsemad küsimused!!! Sorry OT
  5. Nojh eks ma sitast saia pidin tegema, aga sai välja ei tulnud. Mootor sai hea, kahju et maha kakud. Aga originaali viia on kõige raskem tõõ üldse. Seda autot on vist üldse kõige rohkem ehitatud kapitaalselt, muidugi kõik tänud sellele mehele kes ta ära alguses tuunis . Lisaks veel, et tehniline pool pole kõige kurvem selle auto juures kuna sai seal omajagu tehtud, kere ja salong oli ja on probleemiks. Muidugi kui ma ta sain siis oli tehniline pool puudulik. Edu ja jaksu selle autoga. PS, oma kogemusest tuleb kõige odavam osta väga kallilt korralik auto, siis saab nautida koheselt vilju.
  6. volde vastas ///Mario teema asukohas Probleemid
    Kui hakata loogiliselt järeldama, siis aknale ja jalgadele on lühim tee õhul liikuda. Keskele kõige pikem. Kui sa aknale ja jalgadele kinni keerad õhu kas siis ei hakka kostuma imelikku vuhinat armatuuri all. Kui hakkab siis on arvatavasti mingi õhukanalite ühendus vigane ja puhub niiõelda armatuuri alla sooja õhku ja kui sa keerad puhuri volüümi põhja siis tunned et tuleb sooja kuna osa õhust leiab õige tee. Et siis kolm võimalikku järeldust; 1. Praht on välisõhu ribidest niipalju sisse läinud et ummistanud normaalse õhu liikumise ja puhur ei jõua lüüa läbi seda kõige pikemat kanalit (e keskmist teed) 2. Armatuuri alla on torude liikmik vigane, (keegi on armatuuri maha võtnud ning valesti kokku pannud). 3. Eigo järeldus, klappide mäng. Muidugi ma ise neid lammutanud ei ole ja sellekohapealt nõu anda ei oska. Loodan, et annan stardi kuidas probleemile läheneda.
  7. Igatahes kui järgmist kasti vaja siis, getrag260 olemas...
  8. No terv, kusmaal sa oma asjadega oled. On masin müüdud või alles, kui müüdud siis kellele läks.
  9. Kuradi mis väega see laager ära läks, mina panin sinna alla tutika laagri(kunde poolse) ja ise vist 1k kilomeetrit lasin läbi. Imelik jh sellesuthes ei ostnud just kõige odavamat sinna kah. :roll:
  10. See peaks olema diffri õhutus punn mis ära lendas, ma ise vaatasin ka seda et see veidi kahtlane. Kuna tegu on LSD diffriga siis valvoline durablend 6L-5 75w90 LS. Aga see lsd pole parimas seisukorras siis võid vast mingit muud transmissiooni õli kasutada. Ilusad pildid btw, aga esi osa on vaja madalamale ajada. :wink: Edu ja jaksu.
  11. Väga viis, klõpsa mõni pilt kah kui aega leiad, sooviks ka näha iludust.
  12. Just sai uus karter alla, minu poolt. Aga noh eks see nõrk koht ole, pead mingi kaitsme sebima sinna. Edu ja jõudu.
  13. Ai ai ai, vot kus ilus rull, tundub et ainult foorumlaste käes on ilusad ja hooldatud e30-ned. Edu ja jaksu selle hoidmisega.
  14. Väga hea on vaadata kui pill liikluses. See suvi tuleb kuum. Edu ja jõudu.
  15. Njh mina soovitaks tegelt sellise modifikatsiooni ära teha, siis saad madalalt lennata ringi oma cabrioga ja rehvid jäävad kah alles
  16. Tagasild on nagu uus, st kõik puksid sai vahetatud, lääpas on nad sellepärast et madaldus vedrud on liiga suure miinusega. Pead veits kangemad sinna panema.
  17. Tõsine mees oled, edu.
  18. Mis see mootor endast üldse ette kujutab, kas sisu korralik? Muidugi edu ja jaksu ehitusel :wink:
  19. Tulede vahelt mis ma näitasin mis tuleks natuke modida.
  20. Lisan siis veel omaltpoolt mõned pildid mis arvutisse on jäänud Pildid By Keits.
  21. Jah omanikul on vist ülevärvimis plaanid tulevikus, siis saab liistud ja selle paneeli lasta mustaks, mis meeldiks vist siin paljudele foorumist Nonii maitse asi ikka. PS, uutel autodel on kerevärvi liistud LISAVARUSTUSES A ja tylli muidugi ei ole mõtet minna, oleme sõbrad kõik edasi ilusti
  22. Tsingitud kere koha pealt ma ei oska midagi õelda, aga masin on Tehtud faceiks, ning see tagavararatta kohapealt et sealt on puudu nn tagumine põll. Ma ei näe küll muidu erilist vahet faceliftiga, stanged liistud esipõll tagutuled, udutuled kõik facelift ju. Et nagu tagumisele osale tuleb kindlasti muudatus miteeb ka viimase punkti facelift looki saavutamiseks. J faceliftil ja facelookil on kerge vahe, üks on selleks tehtud teine on tehasest.
  23. Põhjenda oma tyhja vastust. Minu vanas auto teemas pikk jutt stangedest ja face lookist. Taguosa oli moditud ennem mind. Miks peab kaks korda rääkima samat asja?
  24. Kõik on sama aga tagumised on jäigemad. Touringu vedrud.
  25. Loodame parimat, aga ilus värv küll. kena ride 8)

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.