-
Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Valge rull ilus rull!
-
Spidokas
See ongi kodeerimise pulk, Sellega saab tahhomeetri õigesti lugema panna vastavalt silindrite arvule. Proovitud süsteem!
-
P: 2,5 L tõmbleb
Võta paremasse kätte purk eetrit, kõigepealt lase üks laks kaltsu ning hinga sealt endale vähe ligi et lõbusam oleks, seejärel pane auto käima ja lase eetrit kohta kus on võimallik vaakumil lekkida, ning kui mootori põõrded tõusevad eetrit lastes on viga käes.
-
Uksed ei püsi kinni
No olgu nii, osta areosool õli, seda leidub ka kehvasti varustatud autopoest, ja pihusta nii kus jõuad. Kunagi siin foorumis olid probleemsemad küsimused!!! Sorry OT
-
BMW 320i Kabriolett '89 - eix22
Nojh eks ma sitast saia pidin tegema, aga sai välja ei tulnud. Mootor sai hea, kahju et maha kakud. Aga originaali viia on kõige raskem tõõ üldse. Seda autot on vist üldse kõige rohkem ehitatud kapitaalselt, muidugi kõik tänud sellele mehele kes ta ära alguses tuunis . Lisaks veel, et tehniline pool pole kõige kurvem selle auto juures kuna sai seal omajagu tehtud, kere ja salong oli ja on probleemiks. Muidugi kui ma ta sain siis oli tehniline pool puudulik. Edu ja jaksu selle autoga. PS, oma kogemusest tuleb kõige odavam osta väga kallilt korralik auto, siis saab nautida koheselt vilju.
-
P: Sooja majandus
Kui hakata loogiliselt järeldama, siis aknale ja jalgadele on lühim tee õhul liikuda. Keskele kõige pikem. Kui sa aknale ja jalgadele kinni keerad õhu kas siis ei hakka kostuma imelikku vuhinat armatuuri all. Kui hakkab siis on arvatavasti mingi õhukanalite ühendus vigane ja puhub niiõelda armatuuri alla sooja õhku ja kui sa keerad puhuri volüümi põhja siis tunned et tuleb sooja kuna osa õhust leiab õige tee. Et siis kolm võimalikku järeldust; 1. Praht on välisõhu ribidest niipalju sisse läinud et ummistanud normaalse õhu liikumise ja puhur ei jõua lüüa läbi seda kõige pikemat kanalit (e keskmist teed) 2. Armatuuri alla on torude liikmik vigane, (keegi on armatuuri maha võtnud ning valesti kokku pannud). 3. Eigo järeldus, klappide mäng. Muidugi ma ise neid lammutanud ei ole ja sellekohapealt nõu anda ei oska. Loodan, et annan stardi kuidas probleemile läheneda.
-
Getrag 240/260 lahti võtmine
Igatahes kui järgmist kasti vaja siis, getrag260 olemas...
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
No terv, kusmaal sa oma asjadega oled. On masin müüdud või alles, kui müüdud siis kellele läks.
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
Kuradi mis väega see laager ära läks, mina panin sinna alla tutika laagri(kunde poolse) ja ise vist 1k kilomeetrit lasin läbi. Imelik jh sellesuthes ei ostnud just kõige odavamat sinna kah. :roll:
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
See peaks olema diffri õhutus punn mis ära lendas, ma ise vaatasin ka seda et see veidi kahtlane. Kuna tegu on LSD diffriga siis valvoline durablend 6L-5 75w90 LS. Aga see lsd pole parimas seisukorras siis võid vast mingit muud transmissiooni õli kasutada. Ilusad pildid btw, aga esi osa on vaja madalamale ajada. :wink: Edu ja jaksu.
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
Väga viis, klõpsa mõni pilt kah kui aega leiad, sooviks ka näha iludust.
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
Just sai uus karter alla, minu poolt. Aga noh eks see nõrk koht ole, pead mingi kaitsme sebima sinna. Edu ja jõudu.
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Ai ai ai, vot kus ilus rull, tundub et ainult foorumlaste käes on ilusad ja hooldatud e30-ned. Edu ja jaksu selle hoidmisega.
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
Väga hea on vaadata kui pill liikluses. See suvi tuleb kuum. Edu ja jõudu.
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
Njh mina soovitaks tegelt sellise modifikatsiooni ära teha, siis saad madalalt lennata ringi oma cabrioga ja rehvid jäävad kah alles