-
Postitusi
1 434 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
106
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis Margo postitas
-
No H2 hind mingi 95 euri. Pole kõige lihtsam tasapinnaline tükk just, mida järgi vorpida, seega pakun, et odavam on sealt osta. Saad lihtsamalt külge sobima ka ilmselt kui mingi isearetuse.
-
Ega ma fanaatiliselt maha teha ei üritagi uusi autosid. Sõitsin ükspäev 2011a MB CLS-iga ja ei tekitanud erutust, kuigi isegi käike oli võimalik roolilabadega vahetada. Mersu puhul natuke raske erutuda ka, kuna salongis samad nupud ja kangid nagu w124 aastast 95. Ootaks juba sisse istudes paremat. E65 ja F10-ga olen ka tiirutanud ja selles suhtes peab tõesti ütlema, et peale BMWga sõitu mõne uue Honda või Nissani rooli istudes saad aru küll, miks hinnavahe on. Läheb nüüd küll jälle oo7 jutu mahategemiseks, aga ma ei ürita sinuga vaielda vaid räägin oma vaatenurgast40k+ eest majanduslikus mõttes raiskamine tutikat tarbeautot osta tänapäeval, kuna samad igapäevasõidud saaks tehtud tutika Skoda või korraliku teiseringi autoga, mille valik 10-15k ümber üsna lai. Investeeringu mõttes saab 35k eest praegu näiteks täielikult taastatud 1976a 6,4L SS Camaro (Nettiauto), mis hiljem tõenäolisemalt võimalik rahaks teha kui sellises vääringus E30. Loomulikult ma isegi vaba raha olemasolul ei ostaks originaalkonditsioonis 318 rullikat, mis juba üle 5000 maksab. Minu jaoks on hästi tehtud swapiga või järgiaidatud m20 väärtuslikum auto kui originaal, kuna tehnika siiski 20a iganenud, aga disaini poolest veel parim enne möödas pole Tänapäeval erinevad keskklassi autod ainult erineva disainiga lediribaga esitules või stanges. Keredetailid sama disainiga tehtud, lihtsalt paar stantsi vahele jäetud või lisatud.
-
Pean kahetsusega tunnistama, et pole ammu E30ga sõitnud, F30ga üldse mitte. Sellega sõit kindlasti mõnus ja sujuv, aga sama sõidunaudingu saab ilmselt ka uutest Tallinna trammidest. Järgi vaadatakse ilmselt umbes samapalju. Ma võib-olla vanakooli austaja või täielik petrolhead, aga natuke põlemata bensiini lõhna kargel hommikul käivitades tekitab mul rohkem tundeid kui vihmasensor esiklaasil või 100in1 kompuuter.
-
Peab ikka mõne koha pealt tuhm ka olema, et endale 40+ tuhande eest F30 osta. Vaadake kui õudsed need E90 ja F30 välja näevad. M-pakett küll silub natuke, aga peaks neil mudelitel standardvarustuses olema. Top Geari ühes osas ei pandud üht neist isegi stiiliseinal "very uncool" lahtrisse, vaid visati põrandale. 2. seeriast vist ei hakka rääkimagi. Üks kiidusõna oleks M4 ja selle uue neljaukselise kuuese disaineritele. Mõtlesin, et lähebki Daewoode tootmiseks ära. 40k vaba raha eest saaks üsna vahva E30 valmis meisterdada, mis kokkuvõttes siis ka tuttuus oleks.
-
Mul oli mingi aeg GeeTee oranz kohver ja suur narre kannatas üllatavalt palju ja kaua. Väike narre oli ka tubli. Eemale tuleb igasugustest Quattrogrip jms padrunidisainidest hoida. Jutt on, et avavad ka rikutud mutri- või poldipead. Tegelikkuses rikuvad kõigepealt ise pea ära ja siis ehk avavad. Hetkel endal ka Mannesmanni 215 osa komplekt. Kõik asjad terved. Muidugi suur roll tööriistade elueal on nende kasutamisoskuses, ehk odavamad ei pruugi kohe kindlasti halvemad olla.
-
Korda protseduuri lihtsalt. Inspectioni kustutamiseks pead süüdet rohkem sees hoidma (mingi 10sekki äkki).
-
Mõtlesin pigem sellega seda, et on ikka "geniaalne" idee Tiidul. Ma olen üldiselt igas kliimas harjunud pikalt õues olema, seega mind halb ilm ei hirmuta. Lihtsalt ilus ilm oleks meeldivam 1. Reede-pühapäev festival võib liiga pikaks venida, ka läheb ehk mõnel keeruliseks reedel poolest päevast kuhugi sättima hakata. Mis linnade kogunemistesse puutub, siis teiste kohta ei oska öelda, aga eks üritage Tallinnast reedel peale tööd efektse kolonnina linnast välja kruiisida... 2. Juuli teine nädalavahetus võiks traditsiooniks saada küll, enamusel võetud puhkused sinnakanti ja kui nagunii nädalavahetus, siis saavad enamus vast ikkagi tulla, kui piisavalt ette planeeritud. 3. Asukoht asukohaks, aga ilma petteks võiks muidugi see aasta peotelgi rendi juba kohe sisse arvestada. Ka mingi majutusvõimalusega koha rent tuleks ehk kõne alla, et kellele kohe üldse telgis ööbimine ei sobi, aga hirmasti tahaks tulla, saaks ka üritusest osa. Kõik see tähendab muidugi teatavat väljaminekut, aga saaks selliste soovide korral osalejate vahel mingi korjanduse teha ja olenevalt kohast ning osavõtjate arvust ei pruugi individuaalselt summa üldse märkimisväärne olla. 4. Eelmine jutt suht siia sobiv ka. 5. Kõigepealt tuleks asukoht määrata, siis teaks täpsemalt, mida organiseerida. Kui uuesti Oores teeme, siis oleks Kerdil lihtsam ilmselt protseduure korrata. Võin küll erinevates asjades abistada, kuidas vaja.
-
Väga asjalik mõte, Tiit
-
Diislil peabki võimsam aku olema, kuna starter võimsam ja mootor tahab kiiremat kerimist, et käivituda. Ei oska E30 puhul öelda, aga nt E38 bensuka starter 1,4kW, 2,5tdsi oma 2,4kW. Auto aku võikski pidevalt täielikult täis olla, muidu tema eluiga lühem.
-
Rombvõtmega ilmselt immoga variant. E36 peal oli mingist ajast alates õhulugeja olemas jah juba. Ega midagi keerulist ei ole ju. Vaja on sul pumpa, sellele vastavat juhtimist, mootorijuhtmestikku ning aju.
-
Mõtlesin selle all seda, et generaator teeb ehk ajaliselt kauem tööd, et suurem aku täis laadida. Laadimise mõttes ei olegi vahet, laetakse sama tugeva vooluga, lihtsalt suurema aku jaoks kulub rohkem aega. Kuna käivitusvoolu number näitab, mitu amprit suudab aku 30 sekundi jooksul umbes -18 kraadi juures välja anda, säilitades vähemalt 7,2V (12V aku puhul), siis võimsam aku peaks seda ilmselgelt rohkem suutma. Ehk sinu purgiteooria korral - kui ma võtan liitrisest purgist 10% ja kaheliitrisest purgist 10%, siis kulub mul teise purgi täitmiseks samast kraanist 2x rohkem aega. Mis aku tihedusse puutub, siis suurema mahutavusega akul peaks just väiksem sisetakistus olema. Koolist mäletan küll, et see peaks tähendama paremat laadimisvoolu vastuvõttu, aga reaalselt ei oska öelda, mis see akule tähendab Niiöelda geelakud ongi seetõttu kallid, et nende sisetakistus tänu teisele ehitusele ning kvaliteetsematele materjalidele väga madalaks aetud, mis annab suure energiareservi ja isetühjenemine on väga aeglane. Aku vananedes sisetakistus suureneb ning mahutavus väheneb. Kokkuvõtteks siis peab sinu autole ettenähtud aku mahutavuse korral antud aku tagama tõrgeteta käivituse - voolu jagub nii starteri ringiajamiseks kui ka andurite, sensorite jms piisavaks toitmiseks. Suurema mahutavusega aku paigaldusel võid külmades oludes olla kindlam auto käimaminekus, kuulata kauem muusikat, ilma et auto mootor töötaks jms. Miinuseks siis aku hind ning pikem laadimisaeg.
-
E36 kettad ja supportid?
-
1,7,11,14,33,41,42,52,54,56,61,71
-
See, et akut laetakse kauem täis, ongi põhimõtteliselt generaatori koormamine ja seetõttu kütusekulu suurenemine ju? Kuskilt autofoorumi lehelt kopitud tekst: Charge state voltage 100% charged battery 12,75 V Empty battery 11,75 V ehk siis siit on näha, et kui aku pinge kukub 1V võrra, on aku juba tühi. siit saab igaüks ise tuletada, et kui aku pinge on kukkunud 0,5V, on akust järgi 50% ehk siis umbes 12,2V ja akut tuleks laadida. siit saab juba igaüks ise tuletada, et kui kadunud on 50%, siis järelikult näiteks 55Ah aku puhul on temast välja võetud umbes 25Ah jagu energiat ja see tuleks akusse tagasi laadida ja siit saab igaüks ise tuletada, et kui me laeme akut konstantse vooluga ja selleks vooluks on näiteks 1A, siis kulub meil aku täislaetuse saavutamiseks umbes 25 tundi.
-
Ärge taguge M20 mootori nookurite telgesid auklikeks
Margo vastas kasutaja kunot teemale asukohas Õpetused - Teadmiseks
GTA-l õigus, saab tõesti nii võlli kätte nagu kirjeldas kaant eemaldamata. Ei mäleta, et radika oleks pidanud eest võtma, aga kapott tuleb eemaldada ja mootorit natuke tõsta, kuna ninaraam jäi sisselaskevõllile pisut ette. Loogiliselt siis väljalaske omale veel rohkem. -
Tihvtid lihvid maha ja nö ektsentrikutest patjadega reguleerid mootori paika. Ega lihtsamat lahendust vist polegi.
-
Just mingipäev oli uudis, et keskmine tõusis. 1045 vist bruto. Eks Soovi ja Streetrace foorumisse pole mõtet seda Alpina C1 müüki panna jah, kui hinnalipik juba viiekohaliseks kisub. Samas ei peakski igal noorel huvilisel kikki ajama ja unistama sellest. Neid tehti nii vähe ju just seetõttu, et 325i tuli peale, mis kõvasti odavam, aga jõudluse poolest samal pulgal. Kui bemm M3 välja tõi, oli Alpinal jälle nutt kurgus, kuna hinnaklass oli sama kui nende C2 2,7 variandil. Aga kui tuleks valida, siis kes ikka Alpina valiks? Selles suhtes ma ei saagi aru, miks näiteks ei võiks BMW E30 M3 taastootmisesse lasta. Tänapäevaste võimaluste juures tuleks selle auto tootmine ilmselt väga odav, igasugust tänapäevast tilulilu poleks vaja külge pookida. Omahind tuleks seega ilmselt üsna hea ja turuhindu arvestades saaks mingi partii pealt üsna arvestatava tulu teenida. Siis kukuks "vanade" hinnad ka kolinal alla, kui uute kvaliteet sama hea oleks.
-
Erinevaid patju saab pöörata nende telje suhtes ja sellega mootorit natuke nihutada, kuna enamasti pole padja ülemine ja/või alumine polt tsentris.
-
Mina olen nii aru saanud, et aku puhul tähtis käivitusvool. Kuna bensukas, siis väga hullu pauku ei pea tulema ja sinna 700 tuuri igati piisav. Kui genekas 80A, siis Ah võiks jääda alla 80, kuna üldiselt originaalis ka nii. Muidu genekas saab mõttetult palju koormust ehk? Ka laeb kauem täis, kui väga tühi peale tümmi kuulamist vms. Ärge püha tõe pähe võtke, mina seni nii valinud
-
G260 on ilmselt 4. käik 1:1, aga ZF kastil, mis diisli alt, peaks 5. käik 1:1le olema. Seega saad jube pikad käigud omale.
-
Kellelgi täna-homme Tallinnas või läheduses e30 särki või pusa pakkuda, mis mingil põhjusel kasutust pole leidnud? Kui jah, andke teada, ostaks ära.
-
Ametlikult neid omajagu registris juba. Märkuste lahtris kirjas mootorivahetus. Mudelitähis jääb ikka see, mis on.
-
Pildil oleva auto nr ei ühti kirjas oleva reg numbriga, seega ei pruugi samast autost pilt olla.
-
Ei tea küll rullika diisli eripära, aga VAG grupi autodel jäävad küünlad külmal ajal ka peale käivitumist mingiks sisse. Relee reguleerib.
-
Hiljuti pole nüüd küll juhtmeid ühendanud ja kipub ununema, aga kas andurite pistikud olid samad või erinevad, st annab üldse valesti panna? Pistikutes mõlemal 2 klemmi olemas, sest m50 tempi näidikul mingi hi/low värk, aga rullika pruun peaks ühe klemmiga olema ja see peaks m50 pruun/lilla juhtmega kokku minema. Aga kui keegi midagi näppinud pole, siis peaks jah tagumine olema.