Hüppa postitusse

kustutada


Leks

Soovitatud postitused

  • 5 kuud hiljem...

Krt praegu vaatasin et link mida jätsin oli jupil hind 200 USD :D

Ilmselgelt keegi polu huvi tundnud. Ilmselt siis kui tookord otsisin oli mitu linki lahti ja võtsin vale.

 

Praegu panin teise lingi kus hind on 22 euri + post.  Plaanin tellida kunagi enne kevadet, niiet kes tahab see liitub,

 

Miks tahan - ega ei oska öelda, otsest vajadust pole. Lihtsalt tundub usaldusväärsem. Kuigi olen juba 2 aastat tvalisega ringi kärutanud.

 

 

Muudetud , muutis Leks
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Enne nägin, siis mõtlesin ka, et Leks on lolliks läinud, kui hakkab 130EUR termostaadi korpust tellima, kui see mingi 30EUR jupp tegelt.

@C4V6-väga hea pointi tõid välja. See on mingi tänapäeva foorumiinimeste pseudoprobleem, justnagu tuleks iga õlivahetusega termostaadi korpus ka ära vahetada. Pean ütlema, et strokerite ehitajad on mul kõik M50 alumiinium termostaadikorpused ära ostnud  lisaks muule "defkale" kraamile, et tänu sellele saavad inimesed vähemalt raha teenida :D
Probleem on pigem selles, et ei osata seda külge keerata sinna ja topitakse igast mökse vahele, mistõttu see aja jooksul lekkima hakkab. Termostaat ise kestab.

@Leks - sul E39 pealt tulnud mootor, mis E39 omal teistmoodi on? Üks toru pikem lihtsalt? Mingid kataloogid näitavad, et E39 oma ei ole sama.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

no ma vahetnaud enda autol gatesi termostaadid  3 aasta jooksul 2 tki :(  on minu näide .

Isegi kvaliteetsete asjade kvaliteet on korralikult alla käinud. Päris s**t kui selle odava 10 eurise junni pärast kuskil lõuna eesti teeääres pead istuma.

samas vblaolen koba  ja ei oska 4 polti kinni keerata. Eelsitaksin metallist aga noh kuna neid kuskil kohapealt võtta pole siis käib see plastik kah :D

Muudetud , muutis Toivoku
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

15.12.2016 kell 23:37, Toivoku ütles:

/.../samas vblaolen koba  ja ei oska 4 polti kinni keerata/.../

Kui sul korpus vedelikku kinni peab, siis järelikult oskad. Aga kui sa nagunii iga 1,5a järel termostaati pead vahetama, siis selle ajaga see plastikkorpus küll hapuks ei lähe. Eeldusel, et esimese termostaadi vahetusega vahetasid korpuse ka uue plastiku vastu ära. See on pigem mingi 10 aastat vana korpuse teema, et kuumaga hapraks läinud. Üks mure selle alumiinium termostaadi korpusega on veel see, et kui jahutusvedelikku pole korrapäraselt vahetatud, siis hakkab see korpuse tihendite juurest alumiiniumi söövitama ja varsti pole vahet, on seal plastik või alumiinium, ikka lekib. Siis peabki mingeid mökse kasutama hakkama.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

no see jahutusvedeliku vahetus,  Bemari on nii kift auto,et keskmiselt korra aastas/hooaja jooksul laseb ikka lambist kuskilt mahlad välja.

Jah mõlemad korrad panin ka uue plastiku, sest elu on õpetanud,et kui vahetad termostaati ,võta ka see  korpus uus, juba tihendid saad uued ja ei pea mingi hermetsiga  mässama.

See mis katki läks, sellel oli murdunud ära väiksema tihendi soon ja tooteks oli topran, seekord läks swagi pakendis olev asi ja samamoodi gatesi termostaat, loodan,et peab kauem kuigi hetkel tundub,et termostaat jälle peetis sest auto töötemp arvuti järgi on 101-103 kraadi , see võib ka muidugi olla tempanduri viga, eks selle probleemiga tegelen paariaastapärast kui masina uuesti garaazist välja ajan.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus