-
Postitusi
1 656 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
64
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis oo7 postitas
-
Ajasin taga vahemikku 3,45 kuni 3,73. Selles vahemikus ülekanded sobivad antud auto mootori võimsuse ja max pöörete arvuga (s.t millisel pöördel asetseb maksimum võimsus) Selle järgi valitakse ülekanne. Tuletan meelde, eta läheb 5000 pöördesse (vanemad 4800), minu oma 6800. Originaal diffriga (2.93) on autol sellisel pöördel 4 käiguga 256 km/h ja 5. 316 km/h Seega auto ei suudaks isegi 4. käiku tühjaks tõmmata! Ülekanne 3,45 on valitud arvestades seda, et kasutan autot tänaval, mitte maksimaalset kiirendust silmas pidades. Hetkel ei suuda autot 5ndat tühjaks tõmmata, kuid saavutab siiski maksimaalse kiiruse 5. käiguga. 5 @ 6800 = 268 km/h. Siit järeldub, et optimaalne oleks kiirendust silmas pidades 3.73 (248 km/h @ 5 käik) Peaülekanne on väga tähtis parameeter, mida saab E30 puhul valida väga laiast vahemikust. Seega 2.93 sobiks juhul, kui auto suudaks kuskile 300 ligi kiirust arendada VÕI maksimaalne võimsus asetseks alla 5000 pöörde. (kiirus 5 @ 5000 = 232 km/h)
-
Eta oma on liiga kiire ülekandega, ei sobi selle mootori karakteristikutega kokku, mis mul seal on. See sobib madalte pööretega mootoritele nagu diislid ja 325e või siis väga võimsale turbo-autole, mis sinna ~300km/h kanti saavutab
-
Mul need diffrid kokku pole jooksnud. Sellesmõttes et auto on jäänud sõitma, aga alati on undama hakanud ja õli lekkima. Loks tuleb sisse.
-
Ma olen ostnud iga aasta uue diffri. Maksnud on need 25-35 eurot. Tegu on siis väikese korpusega 3,45 ülekandega asjadega. Muidu suurt olen otsinud, kuid sobiva ülekandega ei leidnud üldse.
-
1) Juhi turvavöö vastus 2) Tuhatoos koos ümbrusega (terve sigaretisüütaja vastus k.a, süütajat ennast pole vaja) 3) Juhi peegli taga olev kolmnurk-plast 4) Katuseluugi vänt, antrasiithall (NB! magnet peab olemas olema) Asjadega on aega kevadeni, seega mõni varuosa-kunn võib vabalt need võtta kaasa siis kui endal asja linna on
-
Kõik on väga õige. Ma siinkohal ei vaidle absoluutselt vastu. Mul on endal ju ka M43 mootoriga auto nagu ma enne mainisin. Muideks sellel on karteri põhi isegi esisillast tagapool erinevalt E30-st. Sõidan sellega jäärajal palju igal talvel. Kunagi aeglasel kardirajal tegime suvel ajapeale võidu sõbraga ja see osutus kiiremaks kui 323i e30 . Kõigil 3-el katsel oli kiirem. Leks ju just rääkis, et autoga ei hakka driftima vms korraldama, lisaks ei sõida ju sellega talvel. Reaalselt liikluses on need 4 silindrised totaalsed maltsad, mingi pereisa sul kõrval oma maasturiga hakkab huiama ja võidki hädise näoga oma ritta tagasi keerata Tallinnas juhtub neid olukordi koguaeg, alles täna isegi. Eriti Tartu maantee algul, kus lihtsalt peabki asja alati tühjaks laskma. Libedaks läheb on rahu majas Lisaks ei ole see 142kw mingi müstiliselt võimas võib suht tuimalt põhja lüüa, kui vihma ei saja, ei juhtu mitte midagi . Küll aga pakub 2x suurem võimsus kõvasti sõidurõõmu, olgugi et kuskil aeglasel kardirajal või jäärajal see auto nüüd ringi peale paari sekundiga kotti saab. Lisaks ei pea seda piinama et mõnest autost mööda saada..
-
Eix, see töötaks ainult siis, kui aju on vastavalt seadistatud. Niisama see jama külge toppida keerab lihtsalt kütusesegu peeti. 155kw Alpina 2,7 töötas muide samuti originaal õhulugejaga
-
Sõidan ise ju ka praegu 1,6 liitrisega autoks küll jah e36 E30 pole mingi mootorratas, et terve auto kaalu ja võimsuse suhe oleks parem, see on selgelt parem 6 silindrisel. Pärast ühte suve selle uue mootoriga ei taha eelmisest enam midagi kuulda ma usun :-D Kui suuremjagu ajast uute autode kõrvalistel sõidad, siis saad aru, et ka võimsamad tehase 30 ned on praeguseks täiesti tavalised autod
-
Cabrio just peabki järgi aitama rohkem, sest raskem Ega see ~170kw mingi driftipill küll ei ole, aeg on edasi läinud ja uued kallimad autod ongi nii kiired.
-
256 kraadi on M20b25 nukk. M20b27 on vapsee 236 kraadi. Vb olla on sellel 126kw teine, seda ma ei tea.
-
Selline differ sobib autole, mis kuskil 9000 pööret arendab (DTM E30). Ma kahtlen, et võrreldes 4.10 või 4.27 -ga kiirem auto on, lihtsalt neljakäiguline
-
Enampakkumine kuni 23.11: PRE Esilisa nn pardinokk
oo7 vastas kasutaja TaaviR teemale asukohas Tuuninguks vajalik
120 -
Enampakkumine kuni 23.11: PRE Esilisa nn pardinokk
oo7 vastas kasutaja TaaviR teemale asukohas Tuuninguks vajalik
80 -
Muidu Alpina M20ned olid siiski originaal õhulugejaga. 2,7L Alpina andis 155kw välja. Sellel oli minu mäletamist mööda ka mingi ~270 kraadi nukk. Silwer mõtleb tõenäoliselt kangemaid nukkvõlle. Niisama lambist sinna panna mingit teist õhulugejat/pihusteid jne ei tasu, ajate endal niisama kütusesegu paigast ära. M20 ja M30 mootorid olid selle pöördsiibriga veel s.t selle takistus on oluliselt suurem. Müüakse täiesti M20ne jaoks special komplekte, millel on traadiga lugeja + kiip millega see tööle hakkab. Vaadake netist Ma küsiks, mis tolku on reguleeritavast nukarattast ? Kui nukka hilisemaks keerata veidi, kas siis võimsus kõrgematel pööretel tõuseb ?
-
Eix aeglase ülekandega differ petab niiöelda ära et auto on kiirem, kui otseselt joonele ei pane (kui mootorid enamvähem võrdsed), st a la 3 ndaga tõmbab 4.10 kõvasti paremini kui minu auto 3 ndaga. Matul oli 3,64 minuteada sellega on auto ikkagi kiirem ka 3,45 on liiga kiire ülekandega. 3,45 soovitan vägagi tänavasõiduks 2,7 liitrisele aga kiirenduse osas, eriti kui sisse lükata juba 4 käik, siis jääb jõust puudu. Max kiirus originaal piirajaga oleks kuskil 260 km/h kandis s.t tühjaks ei suuda see mootor 5ndaga tõmmata. Kuna 99% kilometraazist läbin tänaval, siis on seetõttu olen selle ülekande iga aasta sinna alla pannud Muidu mu venna autol mis minu omast oluliselt võimsam, on 4.10 ja sellega on ikkagi kiirem esimesega startida, ta stardib tuhikaigult ja lükkab 2 sisse 4000 pealt. Muidu tema autole on 3,45 olemas juba. Me oleme joonele proovinud ja niikaua kuni ma 3 nda sisse lükkan suudab enamvähem kõrval püsida siis kaob see eest minema päris kiiresti :-D
-
Siis on midagi muud pahasti See peaks vähemalt 126kw välja andma. Oleme Matuga üheteise autosid proovinud ja tõmbavad ühte moodi põhjast. Tema auto mootor on läbinud kap. remondi aga minu auto alumine ots on uhanud jumal teab palju. (mul on isegi natuke kiirem ülekanne 3,45, mis kiirendust veel pärsib). Lisaks olen enda autoga sõitnud mitu korda 230 km/h, mida 95kw mootoriga kuidagi arendada ei saa.
-
Samade pöörete peal, kus töötab diisel mootor, töötab see turbo ka. Lihtsalt M20b25 on võimeline palju enamaks.
-
Enampakkumine kuni 23.11: PRE Esilisa nn pardinokk
oo7 vastas kasutaja TaaviR teemale asukohas Tuuninguks vajalik
50.- -
Lase aju ära seadistada, siis tõstetakse tühikäiku ja piirajat. Lisaks saab masin korralikult peale lõpust. Mitu kraadi see nukk sul on ?
-
Schricki oma töötab tavaliste vedrudega ka mu venna auto mootoris juba mitu aastat. Kui pöördeid üle 7000 ei aja ei tohiks midagi juhtuda.
-
B23 nukk ei ole tõesti sama. Ma soovitaks kui vähegi raha on osta Schricki oma, sest sellel on klapi tõus ka suurem. Ma arvan, et see 256 vs 264 on nii väike vahe et ma ei viitsiks jamada pea lahti võtmisega. Kui ta sul just juba lahti võetud pole. Pealegi uus asi on uus
-
E30 Elektrifitseerimine Teatavasti oli mingi hetk maailma parima kiirendusega tänavasõidu elektriautoks E30. Kirjuta lõputöö sellest, kuidas E30-st (mis on väga kerge) teha kiire ja võimas elektripill.. Teiseks pakuks välja näiteks E30 näitel (siit foorumist ju teemat küsid ) erinevate vedrustuse modifikatsioonide mõju, kuidas mõjutavad erinevad pakutavad vedrustuse kit-id geomeetriat, kuidas muuta geomeetriat, et autot saaks madaldada rohkem, kui palju üldse tohiks madaldada jne..
-
Tõsta saab reguleeritava surveregulaatoriga.
-
Pole jah, olen ka alati näppudega saanud v.a sellele E34-jal. Ma ei tea mis jama seal oli aga lihtsalt tee või tina ei läinud peale. Muidu auto sõitis rõõmsalt 4 aastat selle rihmaga ja järgmine läks juba okeilt peale
-
Ma olen alati kõige viimasena nukkvõlli peale ajanud. kruvikaga hammaste vahele.. Määre muidu pole vb olla kõige parem sinna aga rihma väliskülg koos siis savi.