Hüppa postitusse

illukas

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. http://www.youtube.com/watch?v=vjPbubL4FXI
  2. Vabandan teemavälise möla eest, aga tühikäiku ei hoia ta ilmselt selle pärast: Mis iganes see hõbedane jama keset lõdvikut on, paistab see kangesti augu moodi.
  3. Kas see võib põhjustada ka esimest probleemi, et pressib õli kaane vahelt välja?
  4. Terv, Jäi silma, et klapikambri kaane ümbrus on kaunis niiske. ühtlasi tulemüüri poolsest otsast oli suisa õlitilgad kergelt paista. Selge see, et tihendi võiks ära vahetada, aga kas sellisel sümptomil võivad veel mingid sügavamad tagamaad olla? Teine natuke seostuv küsimus on ka. Nimelt mis otstarve on sellel vollal, mis tuleb kaane eespoolsest otsast ja jookseb gaasisiibri külge? Mu meelest peaks seal nagu jahutusvedelik sees olema, mis tuleb kaanest, käib siibri alt läbi ja jookseb tagasi plokki, aga kui ma volla lahti tõmbasin, oli see tuugalt valget smegmat täis nagu niiskete ilmadega ikka mootorisse tekib, aga jahutusvedelikku sealt ei tulnud. Tosooli vähe? õhk süsteemis? Jahutussärk umbes? (Termostaat sai vahetatud, tosool ka vahetatud, süsteem õhutatud. Mootor üle ei kuumene, salongi sooja tuleb.) -Ilmar
  5. Kütusekulu sellest jaburaks ei muutunud?
  6. Nevermind, rattad lähevad omal käiku. "Pakun vahetuseks 14" plekid, 4x100. Peal ühe talve sõitnud Master Nordic 4 naastud. Mustrit omajagu, naelu eriti pole. (Olid eelmine talv minu rulli all. Masin istus teel nagu naelutatult, aga müra oli päris korralik.) Saada PS'i oma number, kui pakub huvi."
  7. Lambda kalad peaks ainult sooja mootoriga välja tulema. Külmalt tema näitu ignoreeritakse. Seega kui külmalt jukerdab, ei saa lambda olla.
  8. Tegelikult pole sul kontrollimiseks isegi vaja autot üles tõsta. Aja tagumine ots kõnnitee ääre peale, et per*e õhus oleks ja vaata taskulambiga. Diffri küljes on kõrv, mille sees on puks. Edasi mööda kardaani vaadates leiad kardaani ja käigukasti vahelt järgmise kummilataka. Ja sealt 15cm edasi on klamber, mis käigukasti üleval hoiab. Sellel on kaks puksi kummaski otsas. Vahetamiseks oleks juba tunnel soovituslik küll.
  9. Diffri puks või käigukasti kinnituse puksid. Võib veel olla probleemne ka käigukasti ja kardaani vahele käiv kummilatakas. Kõiki saad kontrollida kui pea auto alla pistad.
  10. Ai kurja, seda ma tõesti ei märganud, minu paha. Kindlasti on seal liiva ja ämblikute vahel ka mõni diagnostik peidus, kes bemme tunneb.
  11. Praguline on sul vast siiski küünlajuhtme isolatsioon. Selles suhtes, et küünlajuhe on lihtsalt juhe ja isolatsioon on lihtsalt kumm, mis ajaga ära mädaneb. Katkise kummi pärast sealt nüüd see ~3kV pauk käimata ei jää, küll aga võib ta sealt praost hüpata lähima maandatud esemeni. (Näiteks sinu näpud. ~3kV ei ole päris nalja asi, ole ettevaatlik.) Kui oled Tallinnast, siis mine käi Truumu diagnostikas ära. Maksab €35 ja öeldakse täpselt ära, millele tähelepanu pead pöörama. (Ise ei ole Truumuga kuidagi seotud, tegemist ei ole reklaamiga. Lihtsalt teisipäeval käisin ja sain väga palju kasulikku infi.)
  12. Krt, see oli isegi ju kaks korda madalama hinnaga enne müügis. Huvitav kas autoga on siis selle hinnavahe eest miskit tehtud ka või sattus lihtsalt miski ärika kätte?
  13. See on normaalne ju ~20 aastat vana mootori kohta. (Sul vist tühik ka ei tööta. )
  14. http://www.auto24.ee/used/928909 -edit- Link ei tööta enam.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.