Hüppa postitusse

Aigar

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Aigar postitas

  1. Nüüd siis sedaviisi… Esimene nelikveoline E30 Eesti vanasõidukite registris 🙂 Numbrimärgi puhul pandi seeriaid veidi juurde aga mootori töömaht jäi vähemalt õigeks Protseduur läks üllatavalt hõlpsasti ja kellel huvi mustade numbrite taotlemise vastu siis siit leiab kõik info ja abiliste kontaktid: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=14504 Elagu seeniorid!
  2. Telk on universaalne aga siinid tuleb vastavalt auto katusereelingutele valida.
  3. Palun siis võrdlused vana auto omamise kulude kohta Eesti vs Belgia.
  4. Nii, ammune plaan sai ellu viidud - nimelt reis üritusele Le Mans Classic 2020, 2021, 2022 on edukalt läbitud. Soovitan soojalt kõigil vanatehnikahuvilistel sellest üritusest osa võtta. Et elu põnevamaks teha sai sinna mindud suurema kaarega läbi Saksamaa, Šveitsi, Liechtensteini, Itaalia. Pärast siis veel Beneluxi maad. 325iX on ideaalne auto Šveitsi mägiteede jaoks - kõrgem kliirens järsemate tõusunurkade jaoks, piisavalt võimsust ja nelikvedu talve või raskemini läbitavate teejuppide jaoks - ehk siis täiesti arusaadav miks neid enamasti seal kandis leidub/leidus. Kokku läbitud ca 6100 km. Keskmine kütusekulu ca 10l/100km (üllatavalt hea tulemus koos katusetelgiga) Tekkinud probleemid: eesmise diferentsiaali vasaku simmerlingi vahelt imbub vaikselt õli ja vasak tagalaager uriseb kergelt. Ehk siis ei midagi "põnevat". Kokkuvõttes oli väga plaanipäraselt kulgenud reis. Vanuriga on sessuhtes lahe, et vaadatakse ikka järgi ja tullakse juttu ajama - isegi siis kui ühist keelt ei leidu :). Eriti tekitas muidugi elevust kombinatsioon koos katusetelgiga. Mõned pildid jutu juurde: Mit freundlichen Grüßen!
  5. Kas planeerid sõita kogu tee või kasutad ka praami abi?
  6. Tere, Kui kellelgi korralikke isendeid üle siis sooviksin osta. Tootekood 34521178788. Pakkumine sõnumitesse. Parimat, Aigar
  7. -1 Kamei esispoila siin maailmas… Ja üldsegi - kasko nii vanal autol?
  8. Müüa kasutamata "suurt tüüpi" akud kellalaua jaoks. Hind 15 EUR või vahetada korraliku ilma kasseti hoidja auguta keskkonsooli vastu. Huvi korral sõnum.
  9. Aigar vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    Tundub, et dry ice blaster on tarvis hankida…
  10. https://collectingcars.com/for-sale/1986-bmw-e30-325-ix-gr-n-rally-ex-ponce-deniz?fbclid=IwAR1cbB3_oolKglfSarLqVfiPmkYw6i7Y2eTp-OKtXl_Cn8rpa4T1PpVo504
  11. Kas midagi huvitavat ka komisjoni poolt räägiti? Pfeba spoilerit ei loetud kui võõrkeha vms?
  12. Aigar vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    Eks see ole jah rohkem eksponaat ja investeering, kui kellegi sõiduvahend.
  13. Aigar vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/bmw-3er-reihe-323i-e30-2-tuerig-vergessener-neuwagen-459039954
  14. Aigar vastas zius teema asukohas BMW ajalugu
    Ah siis võib siit ära kustutada 🙃
  15. Aigar vastas zius teema asukohas BMW ajalugu
    PS! Eelneva Markuse postituse võiks kuidagi koomale tõmmata ja need watermark’iga pildid on üldse suht kasutud. Üpriski detailne ülevaade kuidas need E30-d üldse loodi:
  16. Minu käest enam ei saa 😄
  17. Aigar vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    Kuna ees enam jahutusradikale ruumi polnud viidi see (need?) taha. See on täitsa ametlik BMW prototüüp/katseauto. Vaata veel: See masin on alates 3:30
  18. Aigar vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    „Minu e30-l pole grammigi roostet!“
  19. Kui sa selle Taifun'i set'i sinna ette istutad siis ongi eestis vist 2 iX-i millel see lisa külge ehitatud on ja kogu lugu :) Üldiselt on see ikka nii kole, et ilus on vaadata juba.
  20. Bosali toode ja ei istunud ilusti. Valtsitud koht sillatala all oli vales kohas. Tuli seda valtsi nö pikendada. Muid komplikatsioone ei olnud. Parem veel 😄
  21. Tere jõudu! Panen üle pika aja taas maha ühe verstaposti. Nimelt sai vaikse nokitsemise tulemusena vanur jällegi normaalsesse sõidukonditsiooni viidud. Ei midagi ulmelist - sai lähenetud mõttega, et pigem teha korda asjad varem kui hiljem, sest katastroofilisi kahjustusi parandama hakata on alati keerulisem. Keretöödega tegeles tutvustamist mitte vajav kasjutaja Eix. Siit ka tema poolt üks kuldne tsitaat: „Üldiselt tõdesin taaskord, et olgu kui tahes sile pealt, siis on roostet ja tegemist ikka kõvasti.“ No ja siis saigi tehtud natuke... ega pealt vaadates suurt midagi nagu muutunud polegi Üritan lisada ka enne ja pärast pilte, et oleks vahva vaadata. Aga asju mille kallal nokitseda leiab alati ja ma arvan, et selline vana auto ei saagi kunagi päris valmis.
  22. Kuidas see plastiku värskendaja õigustas ennast ja kust tellisid?
  23. Aigar vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    Me oleme nüüd jõudnud sellisesse aega, kus SWRA tulepesurid on nii haruldaseks muutunud, et 170€ saab juba osta lihtsalt fake tuuning set’i...
  24. Aigar vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    @Tanel_P No aga nii ju ongi. BMW lifestyle on alates sellest ajast ainult hoogu juurde saanud. Aga edukate autobrändidega on alati mood koos kõige muuga kaasas käinud, nii et pole midagi imestada. 1986: 2019:

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.