-
BMW m20 turbo õlitus?
E34 M21-el läheb karterisse otse.
-
Väike mure jahutusega.
Kas veesärgi vollad on kivikõvad töötemperatuuri juures või annab kokku ka pressida? Kui kivikõvad, siis on ebanormaalne surve sees, kui mitte, siis veesärgis kuskil ummistus või jahutusvedelik vajab väljavahetamist. 100c ei ole normaalne kohapeal kui kõik silindrid töötavad korralikult, kui kütet või õhku saab rohkem, siis tõusevad temperatuurid kõrgemale. Sõidu ajal saab radikas rohkem külma õhku ning ringlus on kiirem mistõttu jahutab ka rohkem. Mahlad segamini pole? Ebanormaalse surve puhul peitub probleem kuskil plokikaanes või tihendis. Tihendi puhul tavaliselt lööb mahlad segamini ja on kuulda, et mõni silinder käib kehvemalt. On ka erandeid ka nähtud.
-
Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Ei saa kurta küll, selle hinnaga mis mina selle kätte sain olen mina küll rahul . Lihtsalt paar küsimust oleks üle-eelmisele omanikule.
-
Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Kas kellegile siit foorumlastest on omand eelnevalt seda 325iA-d, nr.märk on 48ZKK, info mis viiks üle-eelmise omanikuni oleks väga teretulnud. Ehk keegi oskab rohkem pajatada mulle PS-is sellest pillist. Tahaks ajalugu rohkem teada väheke.
-
K: mure..324d sööb genekarihmasid
Genekatel ka ju väiksed erinevused, vb genekat vahetatud, minu omal sõi geneka tõttu.
-
E30-le 2.5 tds?
Ka M21 võib sellist asja teha..
-
Tehase m20b20-le M21D24(meh pumbaga) swap?
Stock ikka etem...
-
Lobamokkade rubriik
Neid huvitavaid prototüüpe on veelgi.
-
324td Touring '89 - grimes
Jah, aju on võimalik nn chippida, E28 turbo parem kuna seal toimetab WG boosti pealt, E30 on vaakumiga juhitav WG, cooler annab muidugi juurde, külm õhk on ju pressitud rohkem kokku ning õhku läheb rohkem põlemiskambrisse, mul enda omal on peale pandud S2 intercooler ning boost on hea, koonukas on ka pandud kuigi ma olen hetkel rahul originaalturboga ka, mõranemine tekibki sellest, et M21 on väiksem jahutussärk ning tehti kergemaks ka neid mootoreid, kaaned on õhemad ning pordid väiksemad ning kindlasti liigne kuumus. Seda muide on võimalik parandada el.ventikaga ning suurema voolavuse radikaga, nt Land Roveri radikaga, enam-vähem sama suured aga voolavus parem. Kui tahetakse jõudu teha, siis ainuõige valik on võtta MB S350 TD mootor ning seda hakata modifitseerima, sepissisu ning kaaneprobleemid on lahendatud. PS: kolle ja summuti peaksid E28 ja E30 olema samad, pead ei anna aga minu teada küll.
-
324td Touring '89 - grimes
Vabandan eksimuse ees, tegemist tõesti el.pumbaga ning ennem ei hakkagi minu arust midagi muutuma kui pole aju pole saand korrektuure vastavalt vajadusele, sest pumbakaane liigutamisega hakkab paari anduri töttu ECM ise elektrooniliselt tagasi sättima pumbal sisemisi mehhanisme, küttekogusest oleneb boost ju ning segu läheb ka rikkamaks aga siiski hoiatan siiski korra veel kõiksugu kruttimiste ja asjadega, enne kap.remonti mootorile pole mõtet seda teha, lõpeb siiski enamasti kaane surmaga(loe: pragunemisega mida mõtetu taastada), minu silmis on see mootor sellist tüüpi, et stockis hea minekuga ökodiisel vastavalt vanusele, näppides on kööga. Just sayin, nothing personal. PS: Pistikud peaksid tõesti olema niimoodi, et üks pistik läheb filtripõhja külge mille andur keeratakse filtri sisse(ilmselt siis tõesti veeandur, ise mõistatasin ka selle anduri kallal) ning teine soojenduse jaoks., muide, minu touringul on ka tehtud E34 tagastange liistust põllelisa, jube hea veniv materjal.
-
324td Touring '89 - grimes
Ilmselt sul sellel siis mehaaniline pump peal, et gaasitross on, WG pimeks löödud ning pistikud ripuvad, WG-d ju kontrollib ju aju vastavalt el.pumbale vaakumiga, enda omal sama asi, et mingi pöördevahemik liigub hästi ja ülejäänd on nadi(ma ise arvan, et see tuleneb sellest, et aju ei oska mitte kuidagi kontrollida WG-d, kuna originaalis el.pump ju nendel peal ning see puudub, el.pumbast tulenev info lihtsalt puudub ning eriti kui otsikud on pimeks tehtud), ma enda omal pole pimeks teinud neid. Genekagal ilmselt harjad otsas jutu järgi, vaata rõngaste olukord ka igaks juhuks järgi, vb lihtsalt see asi kehva ühenduse taga lihtsalt (harjade tolm ning teetolm teevad oma töö). Muide, siinkohal annaks soovituse ka, et rohkem küll ei soovitaks kütet ja rõhku näppida, kaan mõraneb üsna ruttu nendel. Kütuseseieri probleem peitub ilmselt kelladeploki trükkplaadis mis on seotud oilservice-iga või on tasemeandur kinni kiilund. Lisa ikka kapotialusest ka pilte, siis oskaks ikka rohkem ka öelda. Aga muidu ju täitsa kena kuut ning kas LSD ka all, osadel diiselkuutidel pandi LSD ka tehasest kohe alla või ma eksin? Soovin jõudu ja jaksu ülalpidamisel!
-
Generaatori ergutus
Mul sama probleem, tuli kustus armatuuris, pirn terve ning ergutus puudub. Kellel veel kogemusi on sellega?
-
Liikmete haridustase?
Jah, nagu näha siis siiani veel seostatakse imbetsillsust ja BMW-d mis on kohati ikka veel päris naljakas, kuna ei osata siiani näha, et igal lubadega/lubateta inimesel on õigus valida ükskõik millise masina vahel kui ta tahab endale midagi soetada. Kui ta valis baieri toodangu, siis on see tema valik ning kätt ette panna on vale, sest kes on keegi otsustama tema elu üle. See, kuidas tema käitub liikuses või mujal, sõltub temast endast ja kindlasti kui mõjutatav ta on, kas ta huligaanitseb või sõidab rahulikult. Võttes konkreetse "rullnoka" arvesse, siis ilmselt on tegemist inimesega kellel võib tõesti olla madal haridustase aga ei pruugi, pigem asi selles, et puudub piisav kogemus liikluses ning ammuilma korratud asi korrakaitsjate poolt, et enda võimete ülehindamine. On olemas ka inimesi kes saavad oma eluga ideaalselt hakkama, omades madalat haridustaset( ei väida seda, et ärge käige koolis, koolis peaks ikka käima, tuleb kasuks), ning seal kõrval omades ka BMW-d ning ei päädi korrakaitsjate tähelepanu sõites vana klassikalise rullikaga(kuskil oli isegi neid nimetatud tabletikateks ) Inimesed on erinevad ning neid ühte patta sumada automargi järgi on ikka minu meelest väga vale ning kitsarinnaline. Palun vabandust aga see on puhtalt minu arvamus ning keegi ei tohikski olla sellest liigutatud väga. Ning mainiks veel, sinna on veel väga pikk tee, et vanad baierilased saaksid endale hea maine. Endal mul kutsekeskharidus pooleli autotehniku erialal ning rullin ikka veel rõõmsalt oma tuuringuga liikluses, teine sedaan ootamas oma järge millal naasta taas liiklusesse. Õpilasel on natuke keerulisem ülal pidada sellist aparaati aga kui on tahtejõudu, saab hakkama kõigega.
-
Eelsüüte küünaldeni vool ei jõua !?
Relee peaks asuma paremal nurgas, ristküliku kujuline must karp. Elektriskeemi vastu tunneks isegi huvi, eriti just selle kapotealuse oma vastu.
-
324D lööb kütte tagasi
Need originaal käsipumbad kipuvadki läbi minema, sealt hakkabki tagasi vajuma.