Hüppa postitusse

RDMU

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis RDMU postitas

  1. Kinnitus, õigemini selle juhi poolse aluse asukoht kuhu kummipadi toetub, see on veidi teine jah, umbes 4-5cm mööda, aga ei midagi hullu sellega.
  2. Eelmine nv sai aku juhe paika panna ja aku pagasnikusse tõstetud Siis käiguhoovastikuga selline lugu, et külge läheb poolenisti e46 käiguhoovastik, sest sellel see liigend, mis läheb käigukasti selle käiguvaheti külge on palju toekam ja tihedam, vaja ainult lühemaks teha veidi. Ja siis sai paika proovida radikat, radika ja vendika vahele peaks jääma vaheks peaaegu 10mm, seda siis nii, et ventilaatori panin termosiduri taha külge. Ja kõige parem asi, et nüüd tuleb õppida ise keevitama, sest sai isa ja vennaga koos ostetud korralik MIG/MAG keevitus senise vana vene elektrood keevituse asemele. Aga küsimus, et kust ja kudias oleks kõige mõistlikum gaasi hankida (endal ballooni veel ei ole)?
  3. Pane aga külge, voolikud peaks ka samad sobima, M50ne radikas peaks ainult alla poole suurem olema. Erinevus enamvähem selline peaks olema
  4. Oo, polegi mina ainuke kes heina sees ehitab Muidu pole väga vigagi aga kui midagi maha kukub siis otsi lolliks ennast
  5. Siin ehk targad inimesed koos ja oskavad nõu anda, nii mõnelgi kindlasti juba praktilised kogemused olemas ja ehk jagate neid, et kuidas hüdraulislist käsipidurit täpselt teha. Endal korra oli mõte, et kasutaks siduri töösilindrit, et millel on ainult üks sisend/väljund ja ühendaks selle T kolmikuga vahele nii: Aga sedasi ei saa vist ju tegelt teha, sest nii kui käsipidurit tõmmata, siis paneb vedelik ju kergema vastupanu teed ehk siis pidurivedeliku topsikusse, peaks ju nii olema? Kas õige süsteem peaks välja nägema nii, et kui kasutada siduri või piduri peasilindrit, siis vabas asendis jookseb pidurivedelik lihtsalt läbi, et tuleb eest sidurisilindri sisendisse ja siis jookseb läbi ja väljundist taha piduritele? Ja kui tõmmata siis käsipidurit, siis sisendi blokeerib ära ja surve läheb ainult väljundist tagumistele piduritele? Olemas on käepärast mitu piduri silindrit ja mitmeid siduri pea- ja töösilindreid, et prooviks midagi aretada. Aidake palun kaasa mõelda... ja poest valmis komplekti ärge soovitage osta või kui soovitate, siis andke ka raha
  6. Kõige õigem, et sebige kamba peale keegi kellel on vastavad seadmed olemas täpse kiirenduse mõõtmiseks ja mõõtke suvel (vb äkki suvisel kokkutulekul) ära kui kiirelt teie need kolme poolesed täpselt liiguvad... Edit: ja teemasse ka, et teemaalgatajal soovitan see 2.8ne viia metallikokku ostu ja eelnevalt kõik paremad osad ära keerata küljest ja otsida 3.5ne mootor kui on soovi mootorivahetus teha. Kindel ei ole, aga 2.8 peale paneku ainukene eelis on võibolla see, et seda saab äkki legaalselt ka peale panna ja hiljem kui igal pool ette näidatud ja kontrollid tehtud, siis 3,5ne peale visata...
  7. Eks selleks vaiddlemiseks oleks vaja ilmselt paljuv aba aega ja paksu rahakoti ja siis ei oleks ka teada, kumb süüdi oleks jäänud. Seaduses kirjas, et KÕRVUTI olevad masinad ja seda kõrvuti võib ilmselt tõlgendada erinevalt, olenevalt advokaadist... kahjustused sinu autol algavad alles poole auto pealt... seega loogiliselt olid sina ees, mitte kõrval. Aga ise ilmselt poleks ma ka vaidlema hakkanud... Aga kas ustelt mölke välja ei saa kuskil plekitüid tegevad firmas, ei tundu eriti hullult sees olevat need uksed.
  8. Fans.info järgi vaadates ütleb küll et cabrio 318i on 63l paak ja seda leidub ka teiste keredega autode peal. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/Cabrio/Europe/318i-M40/LHD/M/1991/browse/fuel_supply/fuel_tank_fuel_feed/ Tootekoodi peale vajutades näeb ära, kus sama detail veel kasutusel on.
  9. Kontrolli kas lamp on terve ja kui on, siis soovitan elektriku juurde minna.
  10. Nii, nädalavahetus jälle autoga tegeletud, jube raske ikka kui kanalit/tõstukit pole ja kõik poldid kinni roostetanud ja lahti ei tule või tahavad ära murduda, välja arvatud diffri/pooltelje poldid, mis olid peaaegu pooled lahti. Auto sai üleni pakkude peale ka tõstetud ja eest püstakute vahe kohta usun nüüd küll, et see peaks ikka 1002mm olema, ees otsa peale vajutades oli näha kuidas läbi paindub, nurk eest kaitsmekarbi alt vajab kindlasti keevitust enne kui sõitma saab auto. Et paak enne lasi läbi kui bensiini rohkem kui 25 liitrit sisse sai panna, siis sai see ka alt ära võetud, mille kätte saamiseks võtsin ka tagasilla alt ära, et paremini roostetanud poltidele ligi saaks ja ise alla paremini mahuks. Selle käigus avastasin, et sellist asja mu autol polnudki enne, nagu tagasilla stabilisaator varras Õhtuks aga sain ketaspiduritega tagasilla koos typ 188 diffriga peaaegu alla, vaja ainult leida stabilisaatorvarda kinnitusklamber, ühel pidurisadulal õhutusnippel välja puurida, uued piduritorud panna. Ja kuna käsipiduri süsteemist on enamus jupid pea olematud roostetamise tulemusena, siis peab mõtlema, kas teha korda originaal süsteem või leiutada peale hüdrokäsipidur (leiutamist vajaks see, et kas õnnestub kuidagi see süsteem keskkonsooli alla nii peita (väga vähe ruumi seal ), et tunduks originaalina seest vaadates). Ei kujuta ettegi enam, millal auto sõitma võin saada, lihtsalt nii palju erinevaid pisiasju teha ja osta vaja.
  11. Ilmselt on põhjatu auk see turboauto tegemine, koguaeg hakkad paremaks tahtma... Aga ootaks siis palju teksti ja pilte turbo arengu kohta!
  12. RDMU vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    hea film: ja filmi alguses peategelasel cabrio 325i
  13. Huvitav, mul selle e36 roolilati panekul ei olnud küll vaja midagi käiata ega lõigata, lihtsalt lükkasin kardaanid mõlemast otsast rohkem peale ja sobis ilusasti... Muidu mulle sedaanid eriti ei meeldi, aga see on küll üks väga ilus sedaan e30
  14. RDMU vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    Mul sujus ka ilusasti, PS teel sai suheldud ja leppisin kokku, et broneerigu asjad ära, et paari päeva pärast lähen järgi. Ja kaubaga olen rahul.
  15. Õnneks see jutt vist ei vasta tõele? Piltide pealt näha, et tuled ja klaasid on ära võetud
  16. väga ei lähe, aga sobitades annab alla panna ja sellega saab rattad 5 poldi peale. Võimalik ka, et suuremad pidurid.
  17. Nädalavahetusel mõõdulindiga veidi võimlesin, aga muidu üsna nii tunde järgi. Kaalun siin paari erinevat varjanti kuidas teha ja kuidas oleks ilus, kuid samas ka kasu oleks asjast. Eigo pidas silmas ilmselt seda lahendust, et nii tuleks teha, see on kindlasti ka tugevam, kuid kui sellist peaks kasutama koos camber platega (või kui reguleeritavad amordid on), kui hea see siis oleks?: Muidu vaatasin seda pilti eeskujuks Sellel kõrvad selle ketta küljes üsna madalad, et oleks nurk võimalikult väikene, siis ta ei hakka läbi painudma, kuid selle lahendusega jälle see, et neid kinnitusi alla teha, siis läheb torul painenurk suuremaks ja võib hakkata sealt läbi painudma äkki? Tänan kõiki kes viitsivad kaasa mõelda ja head nõu anda
  18. Eks kõigepealt vaatan kuidas asi välja kukkub ja mis hinnaga... Esialgse plaani kohaselt selline nikerdis vist, et toru suht otse üle mootori: Toru 28x2mm ja see lehest materjal vist 4mm, võib vist veidi nõrgaks jääda, aga no eks tuleb katsetada...
  19. Veidi ikka kahtlen, et just täpselt samapalju on mul kokku vajunud, kui netis kirjas on, et paljudel on veel sama vahemaa (980mm) Pealegi peal olnud mu autol ju koguaeg kerge R4 mootor. Netis mitmest kohast, eriti strut bare müüvatel lehtedel ja mitmes foorumis kirjas olnud järgnev info: IMPORTANT! The BMW factory published body specification shows the distance between the strut towers should be 1002.2mm +/-2mm (39.5"), measured from center to center at the strut bearing opening in the inner fenders. The bar we manufacture is 1002.2mm, the published spec. However; we have found many cars (ranged across all years and models) measure about 980mm (38.75")... there is no published factory documentation of any difference in the body dimensions. We suggest you measure to ensure our brace will work without modification. Ehk, et tehase dokumentatsioon annab vahemaaks 1002.2mm kuid paljudel autodel olenemata tootmisaastast ja mudelist on see vahemaa 980mm...
  20. Selliseid kehvemaid jah saab jah väljaspool eestit asuvaid netipoode. Teema jätan lahti veel, et äkki tuleb mõni hea pakkumine sparco vms struti peale, aga ilmselt siiski lasen töö juures ise teha sellise tuuning vidina, joonised peaaegu valmis juba.
  21. Tänane päev tegeletud autoga ja veidi mõõdetud ka mõõdulindiga, näiteks püstakute vahet, sain tulemuseks 980 mm, ja mitte 1002mm, nagu mingi joonise peal siin foorumis oli... Samas netis olen lugenud, eriti seoses strut baridega, et e30 pidigi osadel mingi erinevus sees olema mingilt maalt, kuigi tehase dokumendid muutust ei kajasta, aga kui see nii on, kas siis keegi oskab öelda, mis see teine õige mõõt olema peaks? Seda ei usu kohe kindlasti et 2 cm püstakud kokku vajunud oleks...
  22. seletage mulle ka, mille poolest see parem on, kui tavalised käigukastid, olen midagi veidi lugenud, aga täpselt aru pole saanud, miks hea see on? tagurpidi käigu asukoht vist on erinev, et paremale ja taha?
  23. Mis vahepeal juhtunud on 1. e36 roolilatt külge pandud, ilma, et oleks pidanud roolikardaani ümber tegema, m50 roolivõimupump jne. 2. e32 735i pidurivõim paigaldatud nüüd ilma selle vahe juppita, selleks oli vaja teha pidurivõimendi varras ~45mm lühemaks ja vardal keeret pikendatud. (pidurivõim koos 735i pidurisilindriga) 3. e36 325TDS kardaan toodud. 4. kettaspiduritega tagasild tervikuna toodud 5. typ 188 differ, ülekanne 3.25 6. komplektsed esimene ja tagumine stange (tagumine koos stange amortidega) 7. kaabel aku pagasinkusse viimiseks 8. mustad päiksesirmid Muidugi on ka mootor paika pandud e36 mootorikäppadega, kuid puudu veel mootoripadjad. Juhtmestiku kokku ühendamine on poolepeal, kuid see üsnagi lihtne asi, kõik juhtmevärvid ilusti selgeks tehtud enne kui sai sellega tegelema hakkatud. Strut bar koha pealt nii palju, et nende hindadega mis mõned pakkumised on tulnud, siis need on pannud mind SolidWorksis (3D joonestus/modeleerimis programm) veidi tööd tegema ja ilmselt vist saab strut bar ise valmistatud tunduvalt odavama hinnaga. Ja siis oskab keegi öelda, kas mingi auto alt käiguhoovastik sobib külge m50 moototiga ja zf käigukastiga, ei tahaks väga selle hoovastiku pikkuse ise muutmisega tegelda, mingi originaal osa oleks ikka viisakam Aga muidu tegemist jätkub rohkem kui piisavalt veel.
  24. Asjast oled veidi valesti aru saanud vist. Midagi muud muuta ei ole vaja, vaid ei ole vaja neid kaare kujulisi avasi, vaid sirgeid avasi mis paiknevad nii
  25. Ma usun, et see pool kaares ava ei ole pooltki nii kasulik kui piklikud avad, nii nagu siin pildil, enne eix ilmselt pidas sama silmas, et kas nii ei saa.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.