Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 31.12.2014 kõikidest kohtadest

  1. Tervitus! E30 puhul on 3 asja, mida ei suuda kahjuks korrektselt teha ka vanad ja pädevad remondimehed! 1) Auto õigesti tõstmine erinevate tungide ja tõstukitega 2) Esi-ja tagaklaasi vahetus 3) Jahutussüsteemi õhutamine Kuna viimasel ajal on jahutussüsteemidega paljudel foorumis probleeme olnud ,kaasa arvatud õhutamisega, siis oleks mõistlik sellise teema olemasolu siin. Teemat ajendas tegema paljude väide, et BMW õhutamine on ikka väga keeruline, halb,piinarikas jne .Tegevus iseenesest on lihtsamast lihtsam ja ei nõua mingeid erioskusi ega töökoja/garaazi olemasolu. Samuti ei kuulu vajalike asjade hulka mäed ja künkad. Antud lihtsast asjad on millegipärast rahvasuus ringi jooksmas kõlakas nina mäkke ja siis tuuritada ,kuniks õhk on (arvatavalt) väljas. Paraku on see natuke vale lähenemine ja asjata liiga keeruliseks aetud versioon sellest lihtsast toimingust. Paljude väitel muudmoodi ei saagi ja pole võimalik Aga saab, nii tehaksegi tegelikult ja sellest allpool lähemalt. A). Laisa inimese versioon Pole vaja mingeid tööriistu, ainult tange õhutusnipli lahtikeeramiseks ehk, kui seda kannatab teha (paljudel need kinni jäänud) ,saab ka ilma niplite avamiseta, siis läheb pisut rohkem aega. Ühesõnaga valad paisupaagi täis silmini ja ootad kuniks vedelik ära vajub. Teed vahepeal muud remonti või libistad õlut. Kui vahepeal meelde tuleb, vaatad vedeliku taseme üle, vajadusel lisad. Kui arvad piisav kogus vedelikku sees olema, siis kork peal ja sõitu. Hiljem maha jahtudes vedeliku tase üle kontrollida ja vajadusel juurde lisada (see vajadus on üldjuhul alati igat moodi õhutades) Antud variandis ISEõhutamine toimib kenasti m20 /m21 mootoritega masinate korral, kuna neil on paisupaak kõrgemal. M40 mootoritega masinatel vaja teha ehk pisut legendaarset nina kergitamise trikki, kuna radika küljes paisupaagi osa on madalamal, kui r6 masinate paisupaak. Toiming siis külma ,mittetöötava mootoriga! B ). Mõtleva inimese versioon (väga kiire ja efektiivne, soovitan!!) Järgmiseks siis kõige kindlam ja efektiivsem viis. Õhk puhutakse/pumbatakse välja. Põhimõte on sama lihtne ja loogiline nagu pidurite õhutamine näiteks! Auto seisab tavalise sirge maapeal, mootor ei tööta ja on külm! Valad paisupaagi/radika täis. Õhutusniplid lahti, sissevalamisavast puhud/ pumpad niikaua ,kuniks niplist tuleb jahtusvedelikku, enne rõhku maha ei lase,kui nippel kinni keeratud. Valada vedeliku tase normi, punn peale ja valmis. Hiljem peale sõitu ja maha jahtumist võib vedeliku taseme igaks juhuks üle kontrollida, vajadusel lisada. Selline õhutusviis võtab aega paar minutit ja on väga efektiivne, toimib iga BMW peal, ei pea nina mäkke ajama! Nüüd pisut lähemalt, millega puhuda. a ) Kompressoriga b ) pumbaga c ) suuga Isiklikult olen põhiliselt kasutanud viimast varianti, saab väga lihtsalt ja kiirelt. Kompressoriga kerge survega saab ka väga lihtsalt, tavaline õhuotsik päästikuga, paberi või kaltsuga tihendad ära korgi ava ja tuld. Asja ainuke iva on selles, et enne survet maha ei lase, kui õhutusniplist pidevalt ilma õhuta vedelikku tuleb ja see on kinni keeratud. Jutt võib tunduda pikk ja keeruline, aga reaalne toiming on väga lihtne, proovige ja veenduge ise. Laenan mõned pildid siia www.e30.de lehelt, kus tehakse seda asja samal põhimõttel. C). Väidetav UM versioon (United Motors/ Eesti BMW esindus) Jahutussüsteemi õhutamine: 1. Mootor külm 2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada. 3. õhutuskork/korgid lahti 4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega. 5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda 6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta! 7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni. 8. Sulgeda paisupaagi kork. D). www.e30.de lehe õpetus http://wp1016621.server-he.de/fotost/f00962/f00962.htm Head vana aasta lõppu!!! Ja head õhutamist muidugi
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus