Auto nüüd siis komplektis. Väljalase läks ikka vana alla tagasi esialgu. Saab uued pütid lasta roostevabaga keevitada, ei viitsinud esialgu hakata torusid taga ajama. Kokkutulekul ka käidud. Püsis enam-vähem ühes tükis. :) Viljandist Raasillale jõudes jäi minek kuidagi kehvemaks ja kummalist heli tuli turbo poolt, ei teagi mis jama seal on, ühtegi viga ei tuvastanud kohapeal, sai polte pingutatud ja nii jäi. Raasillast ära liikudes hakkas kummaline koputamine põhja all pihta, keskmine pütt oli lahti tulnud. Öösel akut külmiku pärast laadides hakkas kapoti alt tossu tulema ja oli 250km kinni püsinud kiirliite lahti visanud. See sai uuesti paika, sikutatud ja nüüd 100+ km jälle kinni püsinud. Loopres sai turbot ka igaks juhuks igatepidi kangutatud ja geomeetriat liigitatud, hakkas paremini liikuma. Mootor peale sai, tegi sama geomeetria pärast mootor igasugust tsirkust oli täiesti kinni. Ju ta ikka pekkis on, ei kogu rõhku õigesti ja puhtaks vajutades alates neljandaga tõmbab "limpi". Spido ka valetab nii hullult, et tuleb uurima hakata, kuidas täpsemaks saada, mingid variandid pidid olema.