Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 08.05.2024 kõikidest kohtadest

  1. Nüüd siis sedaviisi… Esimene nelikveoline E30 Eesti vanasõidukite registris 🙂 Numbrimärgi puhul pandi seeriaid veidi juurde aga mootori töömaht jäi vähemalt õigeks Protseduur läks üllatavalt hõlpsasti ja kellel huvi mustade numbrite taotlemise vastu siis siit leiab kõik info ja abiliste kontaktid: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=14504 Elagu seeniorid!
  2. Tänane tööpäev oli garaazi asemel suvilas. Kuna terve sisu praktiliselt on suvilasse hoiule viidud siis tegin väikse puhastuse.
  3. Kellegile silma jäänud linnas🤣 https://vm.tiktok.com/ZGexoHSyb/
  4. Nii, ammune plaan sai ellu viidud - nimelt reis üritusele Le Mans Classic 2020, 2021, 2022 on edukalt läbitud. Soovitan soojalt kõigil vanatehnikahuvilistel sellest üritusest osa võtta. Et elu põnevamaks teha sai sinna mindud suurema kaarega läbi Saksamaa, Šveitsi, Liechtensteini, Itaalia. Pärast siis veel Beneluxi maad. 325iX on ideaalne auto Šveitsi mägiteede jaoks - kõrgem kliirens järsemate tõusunurkade jaoks, piisavalt võimsust ja nelikvedu talve või raskemini läbitavate teejuppide jaoks - ehk siis täiesti arusaadav miks neid enamasti seal kandis leidub/leidus. Kokku läbitud ca 6100 km. Keskmine kütusekulu ca 10l/100km (üllatavalt hea tulemus koos katusetelgiga) Tekkinud probleemid: eesmise diferentsiaali vasaku simmerlingi vahelt imbub vaikselt õli ja vasak tagalaager uriseb kergelt. Ehk siis ei midagi "põnevat". Kokkuvõttes oli väga plaanipäraselt kulgenud reis. Vanuriga on sessuhtes lahe, et vaadatakse ikka järgi ja tullakse juttu ajama - isegi siis kui ühist keelt ei leidu :). Eriti tekitas muidugi elevust kombinatsioon koos katusetelgiga. Mõned pildid jutu juurde: Mit freundlichen Grüßen!
  5. Selleks ,et kõik ausalt ära rääkida tuleb alustada algusest ... August 2018 sai ostetud üks kupee veerev kere millest oli siis plaan ehitada viisakas IS M-Tech ll Sai seda kere keevitatud ja ehitatud mõnda aega ja siis sai ühest enda igapäeva autost tänu pimedale rekkajuhile ja kindlustusele mootoridoonor ( E36 103kw ) Märts 2020 ,aeg mootor kerele peale aidata. Juuni 2020 lõi elu veel ühe vimpka sisse Läbi mingi lolli juhuse selgus et ühel sõbral vedeleb hoovis üleliigne tehase IS E30 kupee kere millel minu jaoks suureks plussiks oli korralik must lagi ja terve armatuur salongis. Sai kiirelt asja arutatud ,summas kokku lepitud ja kere veeres hoovi. Nagu vana auto ikka ,vajas ka see keevitust siit ja sealt. Ninaraam puudu , karbid ja põhi auklikud jne. Kahjuks oli autol tagasild mingi hetk trummliks vahetunud ja ees olid väiksed püstakud. Ühtlasi oli puudu enamus sisust. Juuli 2020 sai ostetud üks õnnetu doonor. Mille alt sai suured püstakud , ketas tagasilla ning millel oli sport kupee sisu 0380 ( mis siis kirjade järgi peaks olema tehase IS riie ) puudu ainult juhiniste. August 2020 vanalt kerelt mootor maha ja kere uuele omanikule. September 2020 mootor uuele kerele ja ja kõik sinna juurde kuuluv töö. Veebruar 2021 mõned kuud õnnetult lumehanges seisnud projekt. Mootori ja kere juhtmestik pooleli. Jahutuse ja kütuse süsteem laiali ja enamusest puudulik. Piduritorustik , käsipidur jne puudu. Motivatsioon autot ehitada ümmargune null. Vaikselt sai tegeletud erinevate tükkide otsimise ja ostmisega. Ja möödaminnes midagi ka nokitsetud auto kallal. Lõpuks kui mootori juhtmestik sai tehtud ja uus pump paaki läks sai ka mootori käima ja auto liikuma aga mootori töö oli ebaühtlane , jõudu oli puudu. Ja kuna vahepeal oli vaja ka teistele projektidele aega pühendada jäi ta uuesti seisma. 2021/2022 otsustasin et kevadeks peab auto liikuma. Peale mida järgnes korralik elektri töö. Salongist sai eemaldatud kaks signalisatsiooni. Mootorijuhtmestiknsai heaks. Umbes neli päeva läks aega et saada korda kogu tulede juhtmestik , kus oli omajagu üllatusi näiteks oli keegi klaasipesuri voolust teinud täistulele voolu aga see ajas kogu süsteemi lolliks ja nii sai otsitud lühist kaks päeva ja siis kadusid salongist tuled mida sai peetud seoseks ja otsitud salongist lühist aga lõpuks oli probleem ühel siis reostaat ja teisel eelpool nimetatud pesuri vool. Kui veel aru pole saada tekstist siis ma suurem asi elektrik ei ole. Saan hakkama aga läheb aega 😃 Kütusesüsteem sai veel ühe uue pumba sest eelmine oli ilmselt õnnetu juhusega praak ja ei suutnud teostada vajaliku tööd. Ühtlasi oli vaja ümber teha pumba kinnitus ja torustik paagis. Kogu pidurisüsteem sai uued torud , voolikud ,trossid ja muud nipet-näpet. Kohu jahutussüsteem sai uued lõdvikud , radika jne Sai ostetud peoga erinevaid pirne andureid , väiksemaid ja suuremaid juppe nii oe kui häid asendusi. Vahepeal juba imestasin et rulli on ikka tore omada , üks asi 5€ ja teine asi 6€ aga lõpuks oled ühe päevaga käinud beljas poes ja igaühest ostnud mõne asja - ongi jälle 100€ kulutatud 😃 Krunditud ja külge said uued esimesed tiivad , ühtlasi sai krunditud seelik. Paar väikest kohta vaja veel keevitada - mis ilmselt saab veebruari lõpuks ka tehtud. Hetkel edeneb projekt töö ja elu kõrvalt nii kiirelt kui vähegi võimalik. Lumi juba sulab ja kaugel see kevadki on.. Sai üks long-short story ja eks nii mõnigi asi jäi hooga kirja panemata. Aga proovib siis edaspidi paremini.
  6. Aeg möödub kiiresti. Vahepeal toimunud siis niipalju, et tegemisse läks ikkagi FL kere. Auto oli maalri käes peaaegu 2 kuud, selle aja jooksul kaevas ta välja auto murekohad, tegi vajalikud keevitused, eeltööd värvimiseks ning auto sai värvi alla. Valisin 2 värvi vahel, milleks oli BMW Marrakesh Brown ja Volvo Maple Brown. Lasin valimise lihtsamaks tegemiseks kaks detaili erinevate värvidega ära värvida ja valituks osutus Volvo värv. Maalriks oli üks kohalik, kelle tööga on ümbruses kõik rahule jäänud, ei ole küll kambris värvitud, kuid kvaliteet on väga hea. Aga mis siin pikalt ikka lobiseda, panen pigem pilte, mis räägivad ise jutu ära. Hetkel on autol tegemises põhjaalune ning seejärel laob kokku sillad.
  7. Baltikumi parim alt poolt üle vaadatud ja roostealged kõrvaldatud. Paar keevitustäppi sai ka tehtud😉
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.