Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 05.04.2024 kõikidest kohtadest

  1. Kevad läheneb ning varsti saab auto garaazist välja ajada ja mõne tiiru teha. Nii nagu tavaliselt sai vahetatud mootoris õli ja teha muud iga aastased hooldustööd. BMW M40 mootoril tuleb tehase andmete järgi hammasrihma vahetada intervalliga 4 aastat või 60 tuhat kilomeetrit. Sõitnud on mootor peale remonti vaid umbes 3500 km aga 48 kuud tiksub peagi täis. Otsustasin siiski hammasrihma ära vahetada. Tellisin ainult uue rihma, veepumba ning rullikud jätsin vahetamata. Need mõned tuhanded läbitud kilomeetrid on ilmselt liiga vara kogu kmpl vahetamiseks. Klapikambri kaane all oli avanev pilt ilus. Nookurid ning nukkvõll ilma silmaga nähtavate jälgedeta tööpindadel. Sama activity käigus otsustasin maha võtta pihustid ja tellid teenusena ultraheli puhastus ning kontroll. Töökojast helistati, et ainult üks neljast pihustist oli hea. Väidetavalt tehti teised ka heaks. Tegelikult sealt mingit graafikut ega pabrit ei antud mis seda oleks kinnitanud. Auto sõitis ka enne seda nagu siidi, ning mida iganes võib telefoni teel rääkida. Aga nohh, vähemalt tehtud. Iseenda unerahu maksab ka midagi :-)
  2. Istmed sai viidud nüüd tegemisse.
  3. Nii, väike sissekanne. Kuna eelnevalt oli plaan mürasummutust teha siis sai salong laiali kisutud. Enamus materjal teuleb selline, jalge alune, koopad ja tiivad lähevad pigimati alla. Juhtmeid ärge vaadake, see protsess on seal pooleli. Enne, kui asjaga edasi minna oli plaan paar auku kinni töristada põhjas. Üllatus suur polnud, kuid asi oodatust hullem, kui eelnevalt paigaldatud kereliim, mastiks ja mine tea mis veel eemaldatud sai. Eelnevalt lapitud paigad punktidega kinni lastud ning keresilikooniga ja muude asjadega kokku pandud. Hetkel käsil juhi poolne külg, ning tegemistega ette jalgade juurde jõudnud, kus vastu vaatab suur auk. Panen paar pilti, mis telefonis jäädvustatud. Kere teeb selliselt ära, et asi kestaks, vesi sisse ei tuleks ning tuul läbi ei puhuks. Näituse masinat ei ehita. Vajaminevad salongi detailid olen ka enamvähem kõik kätte saanud. Lisaks sai ka mudelipõhised riidest matid ostetud. - Kunde ukselingi kate (Tehtud) - Keskkonsooli puuduvad augukatted (Tehtud) - Kunde jalgade kõlarikate (Tehtud) Pisike salongi pilt ka siia juurde ( keskkonsooli kate veel paigaldamata). - Odomeeter lugema saada - Sai laiali võetud ja uued hammasrattad tellitud. Leidsin ka hammasratta puuduvad hambad sealt seest ja need said hetkel tagasi liimitud seniks, kuni uued jõuavad. - Pidurite upgrade (mõtteid on aga pole veel otsustanud, kuidas või mida) - Põhimõtteliselt esimesed tehtud. Fb turul jäid silma hea hinnaga w220 brembo kettad ja suppordid, mis sai huvi pärast ligi võetud. Kuna eos juba oli teada, et kettad kindlasti ei istu külge siis nod sain omakorda maha müüdud ja komplekti hind kokku tuli lõpuks 50€. Esimene katse, kui jupid kätte sain oli fiat coupe kettaga. Kuna ketta mõõdud tundusid enamvähem sobivat siis hakkasin vaatama 4x100 valemiga analoogset ketast. Uutel ketastel sai keskava kohe 60->66 peale treida. Proovi pilt esimese ettejuhtuva kettaga, mis nurgas vedeles. Sadulat veel õigesse kohta ei saanud, kuna siit sealt oli ruumiga puudusi. Vana vs uue visuaalne vahe, milline peaks ka asi tulema. Kui kõik kinnitused tehtud siis saab pidurid värvitud. Selliselt see uus nüüd istuma ka jääb. Tagumistel tuledel sai juhtmestik/pistik ümber tehtud. Originaaliga oli see probleem, et tuled põlesid siis kui tuju oli. Kuna riiulist polnud kohe originaali jaoks klemme võtta siis sai eemaldatud ja uus pistik vahele. Eemaldatud sai ka lihtsalt läbi lõigatud konksu juhtmesti, mis ükshetk oleks korraliku lühise tekitanud. Varuosad ja vahetatud jubinad: Mootor sai uued küünlad. Tagumised rattalaagrid ja 3 kummilotti pooltelgedele ootab paigaldamist. Nagu ikka, eks ole vahel ka muud tehtud ja külge kruvitud või avastatud siis ega kõik meeles ei püsi ja siia ei jõua. Paar pilti lõpetuseks veel.
  4. Väike uuendus ennem selle aasta esimest sõitu.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.