Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 29.06.2023 kõikidest kohtadest

  1. Eelnevalt oli hobiauto rollis E36 328iA M-Tech kupee, aga sai viitsimine manuaal kasti swapi osas otsa ning ei tahtnud ka täiskomplektsuses autot rikkuda. Hing ihaldas ikkagi manuaali järgi, kuidagi lõpuks jäi E30 sõelale. Antud auto ise aktiivselt müügis ei olnudki, leitud sai tänu Facebooki ostu postitusele ning all in all tundus selline nagu sooviks. Kupee, FL, manuaal, ilma katuseluugita. Lisade poolelt nii palju, et neid pole. Kohati ei igatse ka, seda mehaanilisem sõidukogemus. Kere on paar aastat tagasi värvitud. Argumentideks saigi keskmisest parem kere, hiljuti üle tehtud esimesed sportistmed, M-Tech 2 rool, Style 5 ja lisaks mõned lisad mis autoga kaasa anti. Muidugi sai kaasa ka tavapärase M40 tiksu. Esmakohtumine: 2 kuud seisis auto niisama, sai tegeletud probleemidega ja muudatustega, mis endale silmale sobivamad. Belgiast tulles oli autol peal LPG, Eestis eelnev omanik süsteemi eemaldas, aga siiani oli passis muudatus tegemata. Saue ARKis see korda aetud ning siis muudatusi sisse viima koos sügisel leitud sobiva numbriga vanemale 3sele. Algselt olid all 17x8 originaal BBS RC090 koos 195/45 rehvidega. Efektne välimus, kuid sõita oli üpris kohutav ja visuaalilt tahtsin kindlasti rohkem rehvi. Lisaks olid all 4x100 -> 5x120 adapteritega, mis polnud just eriti kvaliteetsed ning võimendas põhjust vahetamiseks. Uueks lahenduseks OZ MSW 15x7 ET12 veljed, peale 205/55 Federal rehvid. Kenad ümmargused rõngad, aga ajastutruu ja sõita ka hea. 6ne OBC ekraan sai vahetatud. Hunnikus juhtmeid ja järelturu signalisatsiooni plokke eemaldatud. Uus visco sidur, õlid-filtrid, roolilatti tolmukate, mõlemad temperatuuri andurid, sisselaske kollektori tihendid, õhulõdvik. Lisaks sai avastatud märg põrandamatt, mille käigus kontrollitud ootuspärane põhja seis. Kunagi lapitud, nüüdseks natuke rebasekarva läinud. Auke veel ei täheldanud, kuid lähitulevikus võiks tegeleda. Mingi aeg otsisin põhjust kõrgele tühikäigule, kuid lõpuks nagu ikka - kui pea ei jaga, siis jalad korrutavad. TPS pistiku võiks ka kinni panna ÜV'le läksin eeldusega, et CO näit vale või miskit muud häda. Kuid täiesti puhaste paberitega ja saab suve nautida. Olen varasemalt soovinud autot, millega rajal käia. Saabus võimalus, kasutasin ära. Ca 20 ringi Audrus selja taga, kuigi on aeglane ja rooliülekanne nagu bussil, siis lõbus oli ikka ning potensiaali jaguks E30 puhul pikalt, et rada hästi nautida. Üldpildis väga mõnus suvekruiser, praegu üritan võimalikult palju igapäeva autona kasutada ning aegamisi siit sealt enda maitse järgi muudatusi sisse viia. Ainus asi mis häirib, on see õudne rooliülekanne, roolivõimu puudumine muidugi võimendab linnas manööverdamisel. Küll jõuab tegeleda. Sisu pildi lisan lähiajal
  2. Pole olnud aega väga kirjutada, sest tänaseks peaks auto valmis saama aga teha veel on🙈 (sõber majandab auto klaaside paigaldamise ja toonimisega, käis ja pani klaasid kah ette) 2 korda üle pika aja kuulsin ka mootori häält... Täna jätkan ja loodan, et õhtuks 90%valmis🙈🙈
  3. Soovitan fotol oleva viguri leidmiseks kiigata ka e34 varuosakoodi klappi, üpris sarnane vidin on mälu järgi ka neil ja enamusel peaks peal ka olema.
  4. Nonii, poolteist aatat vaikus olnud. Ja kui te arvate, et terve see aja auto seisnud, siis teil on õigus (tegelikult siiski õhkvedrustus leidis tee auto alla ja toimetab). Sai endale üks vana maja ostetud ja kogu aeg läheb sinna. Ja palga kõrvalt maja ehitada ja projektikat ka veel ehitada, käib üle jõu. Ja seepärast pidin auto ehitusest loobuma ja jäi garaasi sügavustese seisma. Kuid nüüd puhkuse ajal 5 päeva loovutasin ka rullikale. Kaevasin ta garaasist välja ja viisin linna sõbra juurde tõstukile kuna enda garaasi tõstuk juba pikemat aega avariislise võistlusauto all kinni. Eesmärgiks oli saada auto iseseisvalt liikuma. Tõstukil sai lõpuni tehtud piduri ja siduri torud ja need ka õhutatud. Lõpuni sai tehtud ka jahutussüsteem aga veel õhutamata. Roolivõimu toru sai ka uus pressitud ja leidis seegi tee auto külge. Kolmest erinevast kardaanist sai ka sobiv välja valitud ja külge kruvitud. Summuti ehitasin ka praegu mustandi valmis, oleks vaja käima panna ja lekkeid kontrollida. Siis saaks keevitused maha käiata ja viisakaks teha. Tegin valmis ka kütte trassi ja pumba kinnituse. Maas proovisin ja pump tegi häält. Masinat aga käima ei saa. Proovisin voolikuid ümber tõsta, et äkki midagi valesti. Lõpuks pumba maha võtsin ja otse kantkust proovisin pumbata, siis sain aru, et pump lihtsat teeb häält aga kütet üles tõmmata ei jaksa enam. Surve oli olematu, lihtsalt nirises. Olen kuulnud, et iga kütusepump ei toimeta ka väga hästi, veits aega töötab ja siis saab otsa. Keegi äkki oskab soovitada mingi firma pumpa (paagiväline pump) mida võiks kasutada?
  5. Long time no see, Viimasest postitusest mõni aasta möödas ning auto ennast ilusasti ülal pidanud. Vahepeal on auto saanud uued käändmiku külge keevitatud MTS coilid, uued Japan racing veljed, mtech 2 rooli, evo repsi antitiiva, uue geneka, rv pumba, roolilatt taastatud, uued klapivahe seibid ja muud hoolt sinna juurde. Samuti sai talvel paigaldatud autole keraamika peale, et uus värv paremini säiliks. Jutu kõrvale mõni pilt ka. Kui keegi tunneb, et tal on õnnest just täpselt see auto puudu, siis võib teha omapoolse hinnapakkumise. Edasimüüjatele või kiirmüügi hinnaga ostjatele see sõiduk ei ole. Kel suurem huvi saab eraldi kontakti võtta ning lisainfot, pilte ja kõike muud mis pähe tuleb küsida.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.