Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 19.06.2023 asukohas Postitused

  1. Vaikus Tagasild ikkagi ok. Surin ja vibratsioon leidis lõpu parema esimese rattalaagri vahetusega. Ei tea kas Meyle varuosa nii saast või siis kasutaja viga. Määre oli juba imelik roostekarva pruun ning metall kuuma saanud(kuldset tooni kuulid). Ise mõtlen, et ehk rummu otsas olevast tolmukattest niiskust sisse saanud. Viimane kord läks vana kate külge kuna uut pakuvad väga vähesed tootjad oma laagri/rummu komplektiga kaasa, mis on imelik. Seekord lasin lahtise rooste sellelt kattelt maha ja panin väikse silikooni riba ka vahele. Uus laager Vaico. Ahjaa, Vaico kaasa pakitud uus 36mm mutter osutus kantidelt 0,5mm suuremaks ning sellega sai vaid kajakaid loopida. Vanade detailide kontaktpinnad korralikult puhtaks ning kokku tagasi. Tegelikult tuleks uued klotsid ka panna. Laagrid, rummud, katted Klotz tahab poolituda.
  2. Pikk päev seljataga. Paar nädalat tagasi sai lepitud kokku keremehega, et 17.06 viin auto Saaremaale. Eile õhtul käisin pakkisin kõik vajaminevad asjad valmis autosse, et hommikul ei oleks kiirustamist ja sellele tulenevalt vajalike asjade maha unustamist. Mulle ei meeldi rapsida, siis kipuvad asjad pekki minema. Praam lahkus Virtsust 9:05. Selleks, et õigeks ajaks jõuda, oli vaja hiljemalt kell 7 garaazi juures udu tõmmata. Kaasa läks enamus plekki. Stange, põll, kapott, tagaluuk, tiivad, uksed, keregill jne. Loodetavasti miskit maha ei jäänud. Asjad pakitud, oli aeg autot haagisele tirima hakata. Ütleme otse, et suht paari cm mäng oli, et ta sinna ära mahutada. Hea, et ma selle "transpordi" aluse niigi laia tegin. A kurjajuur sinna mahtus ning korralikult rihmadega kinni sai tõmmatud. Kui asjaosalised meistrimehed, siis ei tohiks muresid tekkida. Parem üks rihm rohkem, kui kaks vähem. Korralik tornmaja. Aga ma ei saanud ka seda alust madalamaks teha, sest siis poleks võimalust keregrilli kätte saada. Tuli leppida olemasolevaga. Sedasi me siis läksime. Kuna mul E-kategooria eksam alles 21.06, siis see kord pidin veel sõbra abi kasutama ning ta rooli toppima. Järgi saan ilmselt juba ise minna. Kohustuslik Virtsu sadama pilt. Ja kohal ta oligi. Millal valmis saab ? Ei mina oska teile öelda. Pidi peale jaane tegema hakkama ning aus olla, andsin talle vabad käed. Läheb kaua läheb. Tähtis, et tehtud saaks ja hästi. Ise omas peas arvestan 2-4 kuuga. Vahepeal saan muude asjadega tegeleda. Nüüd luban endale ühe külma pilku! 🍺
  3. Nonii, täna sai siis "Mündi-ga" pikem proovisõit tehtud. Kuna toimus mootori vahetus, siis pidime kaalumas käima ✌️ Hiiumaa -> Tallinn -> Hiiuma. Sõidu pidas ilusti vastu, tagasilööke polnud.
  4. Mulle igatahes meeldib ta praegu mustana natuke rohkem. Kunagi tulevikus võibolla siis võib ta kere värvi teha originaalsuse mõttes, aga mõneks ajaks jääb mustaks.
  5. Vahepeal sai autot vähe korrastatud seest ja väljast. Salongi käisin kergelt tekstiilipesuri üle. Väga karmilt ei tahnud ligi minna, istmed siiski vaat et pea 40 aastat vanad. Aga läksid märgatavalt puhtamaks küll. Põhjamati pesuks ideaalis oleks pidanud istmed välja võtma, ei pääse ilusti ligi igale poole. Aga esialgu käib küll. Head sellist enne-pärast pilti ei ole, aga siis paar pärast pilti: Lisaks sai mootoriruumi ka veidi kasitud pealt poolt: Lõpetuseks väljast ka pilt:
  6. Taas mõni aeg vaikust olnud, võistlusauto nõudis kogu tähelepanu, kuid nüüd olen taas mõned õhtud nokkinud ning oma koha on leidnud uus radikas. Tehtud sai koda ning paigaldatud Spali suur el. ventikas. Suurema radika põhjus on lihtne- parem jahutus. Milleks parem jahutus? Selleks, et rajal ka sõita saaks. See aga pole ainuke raja "mod", lisandus ka "shortshifter", täielik käsitöö mu isa ning tema treipingi poolt. Tulemusega olen super rahul. Nupule on ka uus märk olemas, külge läheb see aga hiljem. Nagu eelmiselt pildilt näha siis on ka vaip tee autosse tagasi leidnud, tükk aega mõtlesin, kas värvida mustaks või mitte. Pea murtud sai ta ikkagist korralikult pestud ning tagasi autosse, natuke on pleekinud, kuid üldiselt terve ning ilusti puhas ja mis kõige tähtsam- mina olen rahul, must ei oleks päris "see" olnud. Vaja on veel jahutus-, kütuse-, elektrisüsteem lõpetada ning summuti lõpuni keevitada, siis saaks ehk esimese tule torusse. Peatse kohtumiseni👊
  7. Aastaid oma kolm juba mööda läinud viimasest sõitmisest E30ga, kuid nüüd sai auto taas garaazist välja aetud. Puhtaks pestud ja üle vaadatud, kas seismine ka miskit kurja teinud on. Aga ei, kõik oli üllatavalt viiskas. Seisis ta kuivas garaazis kus ustest vaat et tuul läbi puhus. Parempoolse taga piduri võtsin lahti see jäi vähe peale, aga ei miskit hullu. Tuled viled vaatasin samuti üle, kõik toimis. Ega siis midagi, kui läksin proovisin ülevaatusel ära käia. Ja üllatuseks läks täitsa puhtalt läbi. Üks kesine pilt ka jutu lõppu. Teemast kahjuks kõik eelnevad pildid hävinenud, kui kunagi aega on ja leian need arvutitest üles nime järgi, siis proovin midagi taastada.
  8. Imekombel saidki kõik planeeritud tööd Läti kokkutulekuks tehtud. Seekord kõik originaalosadega: Vanose toru, diffri sisendflantsi simmer koos mutrilukustus plekiga, käigulülitus liigend koos tihvtiga. Lisaks uued tagumised sussid ning E39 PWM kliimavent paigaldatud. Viimaks ometi! Läti reis oli väga kuul. Korraldus meeldis, ilm oli hea, öömaja oodatust palju edevam . Kilomeetreid kogunes üle 400, kütust tankisin 42L ning sellest jäi ülegi. Kütusekuluga igati rahul. Uus vanose toru ei olegi enam black edition. Voolik ise tundub teisest materjalist, on pehmem ja läbipainduvam kui vana. Vahetus õnneks lihtne. Vanose toru 100% lekkevaba see mootor siiski endiselt pole. Natukene kipub kuskilt ikkagi veel kogunema. Ise kahtlustan õlijalga. Aga kuna see nii häiriv ei ole, siis lükkan hilisemasse to-do listi. Diffri simmer, tootjaks endiselt Kaco. Diffri vahetuses varsti meister Käigulüliti liigend Uue külge saamine oli paras näputrenn. Vanal oli seest svammi laadne toode täitsa ära kadunud. Uus osa on mingist teisest materjalist ning palju kergem. Lõpuks saab käike ilma konsooli väänamata lülitada. Minu talvel sepistatud DSSR vajas ka natuke revisionit. Vent ees, palju lõikuma ei pidanudki. Mõnus vaikne on ka. Kert, jep, võtan ühe pildi. Läti kokuka tegevuskava. 333 Sportas Komplekss Õhtune chill hotellis.
  9. Vahepeal pole suurt midagi teind, vaid natuke on ta ennast ilusti üleval pidanud. Ise tõmban hinge mai alguseni ja siis nokitseme edasi. Pildimaterjali ka hoolega, tänud Paula Johanna Adamson-ile ja Ralf Tafenau-le nende eest.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.