Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 11.04.2023 kõikidest kohtadest

  1. 3/3 Muudest muljetest: Pidurid, pidurid, pidurid. Tunnen, et krt kergelt jäävad peale, lükata raske. Jantisin, mis ma jantisin, aga olin piduripedaali vedru külge unustanud sikutada Jäi teine kuidagi mingi nurga taha ja ei pannud üldse tähele, ajasin seal esialgu üldsegi mingit vale vedru taga. Sellega läks siis hästi. Summutiotsad peaks ringi kohandama ning kuidagi selle soolika seal taga jäigemaks saama. Liiga tilla-tölla see lugu seal. Õlijala all mingid õlitilgad. Ei teagi, kas jala tihendist või mingi VANOSe toru/banjo lekkimas. Jälgin veel. BMW värk Diffri tõmbas niiskeks. Peksis välja nii esimesest simmerist kui ka tuulutusest. Kardan, et overfillisin tsipa ning sellepärast ka tuulutusest seda tuleb, aga kas simmer ka sellega seotud või ikkagi lihtsalt küpse, ei tea. Jälgin veel. Õnneks vähemalt kast tundus siiani kuiv olevat. Õlivarda peaks uuel nädalal kätte saama. Hetkel ava pime. Praegune radika kork 140kPa. Kataloogis on M54 vist 200ne punn. Kas peaks vahetamisega kiirustama? Kliimaventilaatori saaga sai ka rahu. Saatsin ühele abivalmile kutile 2 ostetud ventikat testimiseks ning f*** - mõlemad kutud. Praegu mingit vurri polegi, aga tuleb kiirustada kuna varsti ilmad umbsemad. Kõike takka sai mul hüpekatest isu täis ning tõstsin auto eest ca 4cm ja tagant 2cm kõrgemaks, sest mul hakkas rauast lihtsalt kahju. Juba esimesel proovisõidul nokkisin kive karteri ribide vahelt. Peab rehvivalikuga ka midagi ette võtma. 195/45 R15 ei käi sellise kõrgusega kohe mitte. Kuna tagumiste coilide sukad tõestasid end edukalt, siis viskasin ka esimeste coilide keermete kaitseks katted peale. Preventive maintenance Mootori iseloom väga meeldib, raske on rahulikult sõita. Võrreldes vanaisast M20-ga, siis tänu duubel vanosele ja modernsemale sisselaskele on ikka koheselt midagi asfaldile pakkuda. 3,15 ük ja siuke pisike velg on sellele mootorile vb isegi suts aeglane. Mis ei meeldi on tagasild! Nagu poleksi mingit pukside vahetust teinud. Ikka päris räige ebameeldiv lõtk on sees. Just gaas peale/maha ajal. Kõik nagu kinni. Võtsin mõlemast poolteljest kinni ja keerasin paralleelselt nii ühele poole kui teisele poole - no ei tunne käega küll mingit räigelt loksu vms, aga vb nii ei tunnegi mitte midagi. Differ ei tundunud ka käe vahel nii sodi. Küll aga veits ulub võrreldes eelmisega. Kas kardaanis mingi jama või siis poolmädad sillakinnitused...? Soundcheck Suvele vastu
  2. Sai 2 vähe kõrgemat sinist kah toodud🤣🤣🤣
  3. 1/3 Sõidab! Vangerdused Aaaga enne seda...... Gaasipedaal külge. Läksin lihtsama vastupanu teed ning ei hakanud kerele kuuluvaid tükke lõikuma. Tegin lihtsa plekitükist adapteri ja käib küll. Pedaali plastikust kronsa pedaaliga endiga päris paarituda ei tahtnud. Pidi jälle näitama, kes on isa ning relakaga kallale minema. Pedaali kronsa kinnitamine Külge said uued Boschi esimesed lambdad. Natuke kitsas värk on seal kollete all, aga mähkisin juhtmed ja pistikud kindluse mõttes veel eraldi heattape'i sisse. Varuosad Suht valutult leidis oma koha TRW siduri töösilinder. Vooliku toru pidi natuke teise nurga alla masseerima, aga muidu lugu lihtne. Pedaalitunnetus sama, mis eelmise mootoriga. Getrag vs ZF siduri töösilinder Jätkub...
  4. Nii pole pea aasta siia midagi postitanud. Kuid midagi on siiski nokitsetud.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.