Roolil oli kaasas veidi paberimajandust küll aga ei mäleta, et seal eraldi dokumendina CE-sertifikaat oleks olnud. Vaevalt politseiga (või ülevaatusel) selles küsimuses probleeme tekib. Enam ei jägita ülevaatusel isegi tootja originaal mõõdus rehvimõõte. jätkuvalt on kehtiv nõue, et laiad veljed ei tohi üle tiiva ääre ulatuda. Minu 9" laiad tagumised veljed tegelikult on veidi üle. Aga õnneks alla sentimeetri ning see ei torka silma. Kui peaks probleem tekkima, siis saab ülevaatuse ajal kasutada originaal plekkvelgi ja rooli.
Tervitused MargusRaskale minu poolt. Kes on teemat algusest alates lugenud, teab, et Margusel on siin kandev roll. Kere käis tema garaažist läbi täpselt kolm aastat tagasi ning sai uues esimesed karbi nurgad, tagakoopad ja tiivaääred, tagumisel rist-tala vedru kanduri ning palju muud. Autot ostes tundus kere veel üsna heas korras olevat. Suures pildis oligi. Üllatus tuli nagu alati sealt kus seda oodatagi ei osanud. Ma polegi neid pilte siia üles pannud, et noori entusiaste mitte liigselt ära ehmatada. Kui autot lahti komplekteerisin siis viimase asjana võtsin maha laest polstri. Pilt mis avanes oli mulle täiesti ootamatu. Katus ja luugi pesa olid TÄIESTI mädad. Sellist asja polnud ma varem näinud ega isegi ei osanud karta. Võtsin siis topelt annuse Nervostrong-i tablette keele alla ja pidasin Margusega plaani, et mida edasi teha. Õnneks leidsime doonorauto mille katuse Margus ümber siirdas.