Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 24.03.2023 kõikidest kohtadest

  1. 1/2 Teen selle postituse taas mitmeks osaks, sest muidu venib 1 lk piltide pärast ebameeldivalt pikaks. Kõigepealt siis vanadest probleemidest. Alustame ahtrist. Peale viimast uuendust kirjutas mulle eix ning soovitas siiski tagasi rauahunnikusse paaki otsima minna, et ma üritaks siiski toda paagivahelist vasktoru lahti kangutada. Tundsin kohe nii lollina end, et viskasin ilma suurema üritamiseta selle kohe minema. Kuna peas ei tundunud oluliselt lihtsam ning odavam mingit replicat torupoes teha, siis tundus väärt motivatsioon. Kuna mängu oli vaja tuua gaasipõleti, siis ei tundunud eriti ahvatlev idee bensiini madala leektäpi tõttu paagi küljes lahtist leeki kasutada. Võtsin meisli ning kirurgisin selle toru paagi küljest ära ning saatsin patsiendi järgmisesse osakonda kruustangie vahele. Seal käis juba "peen" näputöö kuumutamise ja toksimise vaheldumisel. Mitte rohkem kui tunnike hiljem olidki protseduurid tehtud ning vahepeal lootusetus seisus tunduv patsient oligi elule sammukese lähemal. Peale põhjalikku harjamist leidis see tee "uue" paagi alla ning loodetavasti ka peab, mõeldes sellele, et üks ots oli tugevalt ajahambusse jäänud. Lisaks oli minu üllatuseks poest 7 euro eest saadaval tanketoru ja paaki ühendav kummitoru ning selle sobitamisega probleeme polnud. Ehk kestab ka rohkem kui paar suve. Paagivaheline toru - hirmkallis tilulilu kategooria toode. Põhjaalune valmimas. Puudu veel kuumaplekk ning võibolla veel nipet-näpet. Oma südamerahuks võtsin paagi tegelikult veel korra alt ära. Tundus, et voolikud jäid kehvasti kuskile vahele kinni ning proovisin nad siis paremini jooksma panna, et vältida hõõrdumisest tekkinud vigastusi või kütusesurve probleeme. Tanketoruga läks lihtsalt. Tegelikult oli meil eixiga veel üks väike vangerdus. Kuna üldiselt midagi lühemaks teha on lihtsam kui pikemaks, siis saatsin talle oma vana R6 käiguhoovastiku tala ning ta saatis mulle pikema R4 oma vastu. Ega R6 tavaari lõikumine kriipis veits hinge küll, seega olen vahetusega igati rahul. Käiguhoovastiku osa oli suht straight-forward, või siis mitte? Kõik puksid läksid strongflexid, mis fixeerivad tala ikka väga korralikult ja lõtkuvabalt ära. Selle "projekti" raames avastasin, et strongflex on pakkuma hakanud ka tala tagumist puksi, mis maksab vaid kopikaid. Häda tekitas vaid tala kastipoolne puks, mis oli nii tihe, et auto all toda lukustusega fikseerivat tihvti sinna sisse suruda oli võimatu. Kuna käi puudub, siis sai liivapaberi kettaga tihvti vaikselt lihvima hakatud kuniks oli see võimalik sõrmega sisse suruda. Käigutala tänu sõbra tutvustele keevitatud ja puksid paigaldatud. Järgmiseks tuli käiguhoob kui selline ise meisterdada. Läksin siis DSSR teed ning kasutasin natuke 4-kant toru, keermelatti ning mingit torujuppi veel, et see asi kokku voolida. Eks ta paras timmimine ja proovimine on. Keevitusmasinast ei saa ma endiselt sotti niiet siin ma millegagi eputama ei hakka. Päeva lõpuks olin/olen siiski tiba pettunud, kuna tagurpidi käik tahab ikka konsooli käia ning kangil on vabas asendis ikkagi kerge külgepidi lõtk. See tähendab, et k.kasti poolne lülitusliigend on kulunud ning vajaks vahetust. Kodukootud odav DSSR. Oi kuidas ma seda keevitusmasinat ei salli siin majas. Leevendi juurest päris napikas. Tänud ka Tiidule, kes andis hüva nõu radika lekke osas. Ehk jääb pidama see Nissensi üllitis. Tootmiskvaliteet või asi... valu rant. Jätkub...
  2. 2/2 Selle lehekülje viimane postitus. Teemaks on uued probleemid. Tagasilöök igal sammul. Lootsin täna, et saan masinaga tõstukilt omal jõul ära sõita, aga kus sa sellega. Ikka lükkasin nagu loll. Lisakas sain varbaküünele veel sinika. No ei sobi ju rullika siduri töösilinder ZF kastiga, lühike on. Hea küll, äkki saab järgmine kord uuema tüübi silindriga selle haava kerge vaevaga ravitud. Teiseks. Peale seda kui olin üksi terve masina pidurid ära õhutanud avastasin, et lekivad kuradi M12-M10 piduri stutsi adapterid. Tundub, et just peasilindri poolse keerme vahelt, mis tähendab, et äkki siis valed koonused. Viskan need sitad vist minema ning proovin nendele peenikestele rullika torudele M12 stutsid otsa panna ning adapterid vahel ära kaotada. 2 asja mida ma üldse ei kannata on jahutus- ja pidurivedelik. Kolmandaks ajab mind kettasse varuosade kvaliteeeet. No ma ei saa aru, miks peab see kummist õhutoru sellise nurgaga jooksma - suunaga generaatori peale. Peaks tegelikult ilusti sirgelt sõidusuunas jooksma kuna nii lihtsalt on 3sel kui ka 5sel see õhufiltrikoda. Eks venitab ta ikka sirgeks ka, aga siis jääb üks pool kenasti pingule ja soodustab kiiremini mõranemist. 02 piduripotsiku install oli üsnagi lihtne. Üks kõrv maha saagida, et DISA klapile jalgu ei jääks ning teist kõrva saab kinnitamiseks/toestamiseks kasutada. Kummitihendid peasilindris tuleb ka siis vastavad osta. 02 potsiku otsad on peenemad kui uuematel masinatel. Piduri osakond ja sisselase. Mul oli Pärnus tõsine raskus selliste suurte kuid peenikeste õhutoru klambrite leidmisega. Ei teagi kust saab, soovitusi? Sidurivoolik jäi ka lühikeseks. Kuna tahtsin hirmasti sidurit proovida, siis panin vasktoru pikenduseks vahele. Eks mingi aeg peab õiget pidurvedelikku taluvat voolikut ostma. Väntas sisselaske torustik ning ülevaade pidurivedeliku reservuaarist. Minus on ka mingisugune pedantlik soon tekkima hakanud. Jahutusvedeliku kolmiku toru sättisin veits ümber. Ei sobinud mulle, et soe jahutusvedelik geneka sissevõtu ava alt läbi jookseb. Suurest õnnest lahutavad veel õlilekked, siduri töösilinder, lambdad, õhufilter, ilus ilm. Karter on ikka hirmutavalt laia naeratusega. Ma ei tea mis järgmiseks, bensulekked?
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.