Natuke on taas nokitsetud ja progress on toimunud. Tagasilla kohta saab öelda, et see on koos. Differ ja poolteljed on vaja veel üle käia ja saab ka need omale kohale istutada.
Kuna taga on kõik enam vähem koos sai ka esimesed püstakud peaaegu kompelteeritud, kõik peale vedrude(tellitud) on olemas. Püstakud värvitud, uued plekid, laagrid, kettad-klotsid ja värskendatud supportid.
Vahepeal käis ka kütusepaak remondis, kuna mujalt tundus pidavat, ometi täitetoru kõrval oli auk, sai see keevitajal lastud parandada. Mujalt sai puhtaks hõõrutud, roostemuunduriga uputatud ning värvitud. Järgmiseks kerge kihike kivikaitset ning alla ta lähebki. Vedrude järgi oodates on näpud sügelenud ning olen hakanud vaikselt salongi komplekteerima. Juhtmed said üle käidud ning mitte vajalik eemaldatud.
Juhtmed olid paigas sai mõned mürasummutus matid lisatud, kõike ei hakanud üle tegema, pigem hoidsin tagasi. Lõppudelõpuks on tegu ikkagist plekkpurgiga ning ulme vaikseks saamine ei ole eesmärk. Müratõrje tehtud sai ahi omale kohale sätitud. Kui auto tuli siis salongi õhku ei puhunud, põhjuseks tundus olevat kinni jäänud ventikas, too sai asendatud uuega. Kui ahi oli paigas tekkis suur kiusatus ka armatuur omale kohale tõsta, kaua ta ikka toas kapi otsas tolmu kogub. Vana armatuur oli kole, auguline ja praguline, selle asemele sai peaaegu defektide vaba mõradeta ning aukudeta eksemplar. Kui armatuur paigas oli pidin ka augud ära täitma, nii motivatsiooniks vms.
Loodetavasti saabuvad lähiajal ka vedrud ning rullike saabki oma jalgadele tagasi.