Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 01.11.2021 kõikidest kohtadest

  1. Vedas, et press laiali jooksis muidu oleksid difrikaanel puksisilma ära lõhkunud.
  2. Vahepeal jälle pikk paus. Väga agaralt pole tegelenud, viibisin ka mõnda aega välismaal aga midagi nipet-näpet ikka. E36 juhtmega vedasin aku pagassi. Pagassis on plaanis aku natuke teise kohta viia kuna pole seal koopas vastavaid kronsteine ja nüüd ei hakka neid keevitama ka enam sinna. Diagnostika pistiku peitsin aku aluse alla. Vajadusel saab selle sealt lihtsalt klambrist lahti tõmmata ja pärast tagasi panna. Tellisin esisillale ka laagrid, sarniirid, rooliotsad (sisemised ja välimised),roolilati kaitsekummid ja piduriplekid, stancist camber plaadid ja polupuksid. Õõtsad puhastasin ja tuiskasin tuletõrjeauto värvist ülejäänud värviga punaseks. Kuna püstolisse jäi veel värvi, siis värvisin vedrud ka üle. Hea on ikka toimetada kui asjad on puhtad ja ilusad. Esimesed laagrid panin külge ja vanad head piduriplekid jäid muidugi panemata esimese hooga nagu kord ja kohus Laagrid uuesti lahti, piduri plekid külge. Kell oli palju, kurk kuivas ja mõtted olid mujal. Vaatasin et mõlemal piduriplekil üks polt nagu ei istu hästi. Ju on see B osa siis veits mööda mõtlesin endamisi. Alles järgmine päev kui kogu püstak koos oli ja alla hakkasin panema, avastasin et ajasin piduriplekid segi, vasak läks paremale ja parem läks vasakule (pildil näha ka) 🤣 Ajas ennas ikka naerma küll, uuesti laagrid lahti ja piduriplekid ringi, nüüd augud sobisid Esisild sai nüüd peaaegu kokku, stance saatis vales mõõdus esimesed stabika puksid, need veel külge panemata. Coilidega pole ka enne kokku puutunud. Ei saand esialgu aru täpselt mis moodi need sinna püstakule külge käivad, esimese hooga panin valesti. Käib õppimine ja remont käsikäes Polnud coili võtit ja öösel polnud sebida ka kuskilt, ei saanud neid mutreid lahti. Panin ühe mutri kruustangi vahele ja teist proovisin torniga lahti lüüa aga torn jättis oma jälje sinna mutrile, ei tahtnud rikkuda. Leidsin riiulist mingi vana hüdrandi või ma ei tea mis võtme, käiasin seda nii palju et mahuks mutrile otsa ilusti. Aga kuna materjal oli võtmel nii pehme siis pidin vähe tugevamaks keevitama, siis järgmisena hakkas see hammas läbi painduma, sai sinna ka polt keevitatud ja voilaa, töötas Enne välismaa reisi hakkasin pooltelgedel ka kumme vahetama. Kuna laiali oli vaja niikuinii võtta siis võtsin mõlemad nii laiali kui oskasin, pesin vana määrde seest välja, panin uued kummid ja uue määrde kah. Ja täna tahtsin pressiga diffri kaane puksi ära vahetada. Leidsin juba mingi suure laagri ka millega saan pressida, sättisin pressi alla valmis, kaks pumpa pressile ja kogu vedelik jooksis pressist välja🤬 Aga saagisin saega vana puksi ääre puru ja sain ilusti vahetatud. Polupukse on ikka lausa lust külge panna. Järgmine nädalavahetus proovin tagasillani jõuda.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.