Veidi aega möödas viimasest postitusest, teen väikese vahekokkuvõtte.
Suve alguspooles sai sõidetud õlivann puruks, vanni vahetusel ilmnesid mõned probleemid. Nimelt õlijahutus düüsid 6est viis hulpisid kenasti õlivannis, samuti m54 tüüpviga, õlipumba mutter oli end lahti kerinud. Ehk siis pääsesin hullemast seekord. Mootor sai vahelt võetud ja teostatud tugev remont.
Vahetusse läksid:
Raamsaaled, kepsusaaled
Kolvid, m54 upgradetud mahle rõngad
Kõik tihendid,simmerid,keti tallad,pingutid
Vänvtõlli asendiandur
Mõlemad Boschi lambda andurid
Hüdrotõukurid 24tk
Veepump,termostaat,rihm
Vanos sai uued tihendid ja uue orginaal vooliku
M20 hooratas käis treiali juures ning sisse läks uus siduriketas, korv ja survelaager
Kaas käis Astromotos lihvimises ning survestamises
Sai ka installitud tummine terasest põhjakaitse. Kindlasti oli veel miskit aga hetkel ei meenu.
Tänusõnad lähevad sõpradele, kes aitasid mootorit komplekteerida ja lasid garaazi kasutada. Nüüdseks ca 2000km vuranud ja tuleb tõdeda, et e30 on päris kallis hobi.. 😀